Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
2030
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Uğur Dershanesi İyi mi?
L
12 yıl (686 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

12.sınıf ıcın kayıt olmak ıstıyorum acaba ıyımıdır.Kaynakları falan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
12 yıl (26010 mesaj)
Yarbay

Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver


Bu mesaja 3 cevap geldi.
4
12 yıl (5171 mesaj)
Yüzbaşı

dershaneler hep para tuzağı b.köy sınav dersahanesine gittim hocaların haklarını yemiyim iyilerdi ama müdüriyeti felan çok kötüydü. Sınava girdik çıktık yazın tercih yapıcaz 5dk ilgilenmediler. Sırf meğzuna kalayım tekrar dershaneye geleyim diye her şeyi yaptılar. Gene kendin bilirsin. mezuna kaldım bu sene gitmedim dershane sınavım geçen seneye nazaran daha iyi geçti.



L
12 yıl (686 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver

bazısıda evde çalışmak daha iyi gibi konusuyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
12 yıl (686 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

up



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

İ
12 yıl (374 mesaj)
Yüzbaşı

Eğer eksiğin varsa, benim gibi meslek lisesi mağduruysan dershanesiz olmaz onu söyleyim. Ben Açı Dersanesine gidiyorum. Piyasadaki nerdeyse tüm dersaneleri ezer geçer. Tavsiye ederim.



A
12 yıl (4068 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver

şuan nerde okuyosun hocam ya da meslek ne işsizsin heralde burda aktif olduğuna göre


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
12 yıl (26010 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: asosyal adam

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver

şuan nerde okuyosun hocam ya da meslek ne işsizsin heralde burda aktif olduğuna göre

Lise Normalde üni.ydi.Bende okulu falan takmadan liseye devam ediyorum şuanda.19 olcaz hala lise


Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
12 yıl (4068 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

quote:

Orijinalden alıntı: asosyal adam

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver

şuan nerde okuyosun hocam ya da meslek ne işsizsin heralde burda aktif olduğuna göre

Lise Normalde üni.ydi.Bende okulu falan takmadan liseye devam ediyorum şuanda.19 olcaz hala lise

hayırlısı be gülüm



S
12 yıl (2480 mesaj)
Teğmen

Piyasadaki çoğu dershaneden daha zor soruları vardır ortamı fena değil, denemeleri ygs ve lys sınavlarından daha zordur. Sen düzenli çalış hangi dershanede olursa olsun seninle ilgilenirler sen yeter ki belli et.



N
12 yıl (7003 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

quote:

Orijinalden alıntı: asosyal adam

quote:

Orijinalden alıntı: Batman Beyond

Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver

şuan nerde okuyosun hocam ya da meslek ne işsizsin heralde burda aktif olduğuna göre

Lise Normalde üni.ydi.Bende okulu falan takmadan liseye devam ediyorum şuanda.19 olcaz hala lise

O ne demek lan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
Q
12 yıl (3534 mesaj)
Teğmen

sefaköy uğur dershanesine gidiyorum,
mezun gruptayım,
gayette memnunum ilgileniyolar sağ olsunlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
12 yıl (5419 mesaj)
Teğmen

Çöp



S
12 yıl (928 mesaj)
Çavuş

Önemli olan öğretmenleri. Kurum fark etmez. Öğretmenler iyi olsun yeter.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
12 yıl (26010 mesaj)
Yarbay

2 yıl gecikmeli tren demek.




Bu mesajda bahsedilenler: @Nancy Ajram
S
12 yıl (277 mesaj)
Onbaşı

O ilden ile değişir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
12 yıl (2921 mesaj)
Yüzbaşı

Dershaneye gidip 234 aldım kendim çalışıp 364 aldın.meslek lisesi mezunuyum.bence gitme



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

L
12 yıl (686 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

düz lisede okuyorum alt yapı orta seviyelerde



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
12 yıl (5924 mesaj)
Yarbay

4 sene önceye kadar beşiktaş şubesinde taş kızlar vardı.Şimdi nasıl bilmiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
12 yıl (4786 mesaj)
Yüzbaşı

Kötü dershane yoktur, iyi olmayan hoca vardır.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.