1. sayfa
Hayatımda hiç dershaneye gitmedim.Gidenden hep önde oldum Boşver |
| dershaneler hep para tuzağı b.köy sınav dersahanesine gittim hocaların haklarını yemiyim iyilerdi ama müdüriyeti felan çok kötüydü. Sınava girdik çıktık yazın tercih yapıcaz 5dk ilgilenmediler. Sırf meğzuna kalayım tekrar dershaneye geleyim diye her şeyi yaptılar. Gene kendin bilirsin. mezuna kaldım bu sene gitmedim dershane sınavım geçen seneye nazaran daha iyi geçti. |
bazısıda evde çalışmak daha iyi gibi konusuyor. |
| up |
| Eğer eksiğin varsa, benim gibi meslek lisesi mağduruysan dershanesiz olmaz onu söyleyim. Ben Açı Dersanesine gidiyorum. Piyasadaki nerdeyse tüm dersaneleri ezer geçer. Tavsiye ederim. |
şuan nerde okuyosun hocam ya da meslek ne işsizsin heralde burda aktif olduğuna göre |
Lise Normalde üni.ydi.Bende okulu falan takmadan liseye devam ediyorum şuanda.19 olcaz hala lise |
hayırlısı be gülüm |
| Piyasadaki çoğu dershaneden daha zor soruları vardır ortamı fena değil, denemeleri ygs ve lys sınavlarından daha zordur. Sen düzenli çalış hangi dershanede olursa olsun seninle ilgilenirler sen yeter ki belli et. |
O ne demek lan |
|
sefaköy uğur dershanesine gidiyorum, mezun gruptayım, gayette memnunum ilgileniyolar sağ olsunlar. |
| Çöp |
| Önemli olan öğretmenleri. Kurum fark etmez. Öğretmenler iyi olsun yeter. |
| O ilden ile değişir. |
Dershaneye gidip 234 aldım kendim çalışıp 364 aldın.meslek lisesi mezunuyum.bence gitme |
| düz lisede okuyorum alt yapı orta seviyelerde |
| 4 sene önceye kadar beşiktaş şubesinde taş kızlar vardı.Şimdi nasıl bilmiyorum. |
Kötü dershane yoktur, iyi olmayan hoca vardır. |
1. sayfa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >