Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
678
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ücretsiz Denon 1602 receiver

M mokinto Konu Sahibi
10 yıl (2043 mesaj)
Arkadaşlar, elimde 9 yıllık Denon 1602 mevcut . Cihazı çalıştırınca cızırtı var sonra geçiyor. İstanbul'da denoncular tamir edebiliriz diyorlar. İsteyen varsa kargo parası alıcıya ait olmak üzere ücretsiz yollayabilirim. 5.1 8ohm 100 watt dts dolby decoder vs var. İlgilenenler PM atsın lütfen.




E enerji78
10 yıl (1930 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mokinto

Arkadaşlar, elimde 9 yıllık Denon 1602 mevcut . Cihazı çalıştırınca cızırtı var sonra geçiyor. İstanbul'da denoncular tamir edebiliriz diyorlar. İsteyen varsa kargo parası alıcıya ait olmak üzere ücretsiz yollayabilirim. 5.1 8ohm 100 watt dts dolby decoder vs var. İlgilenenler PM atsın lütfen.

pm




K K3K3K
10 yıl (84 mesaj)
Bir PM de benden.




M mokinto Konu Sahibi
10 yıl (2043 mesaj)
Arkadaşlar Pm ve cevaplarınız için teşekkür ederim. Cihazı The cantan adlı kullanıcıya gönderiyorum. Herkesin yepyeni ve güzel bir receiver sahibi olmasını dilerim . İyi forumlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mokinto

Arkadaşlar Pm ve cevaplarınız için teşekkür ederim. Cihazı The cantan adlı kullanıcıya gönderiyorum. Herkesin yepyeni ve güzel bir receiver sahibi olmasını dilerim . İyi forumlar.

He he cantan sonunda cinema amfin oldu resimleri paylaşırsın artık keske bana deseydin cinema amfin olmadığını eski amfimi sana verirdim maksat gençler sevinsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T the_cantan
10 yıl (6543 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nickelx


quote:

Orijinalden alıntı: mokinto

Arkadaşlar Pm ve cevaplarınız için teşekkür ederim. Cihazı The cantan adlı kullanıcıya gönderiyorum. Herkesin yepyeni ve güzel bir receiver sahibi olmasını dilerim . İyi forumlar.

He he cantan sonunda cinema amfin oldu resimleri paylaşırsın artık keske bana deseydin cinema amfin olmadığını eski amfimi sana verirdim maksat gençler sevinsin.





istiyorum gönder! hele imansız nereden bileydim yoksa daha önce sorardım.

@mokinto kardeşim teşekkür ederim vesileyle.

elinde eski model JVC SA11G stereo ampli olan varsa benimle irtibata geçsin.




E enerji78
10 yıl (1930 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: the_cantan

quote:

Orijinalden alıntı: nickelx


quote:

Orijinalden alıntı: mokinto

Arkadaşlar Pm ve cevaplarınız için teşekkür ederim. Cihazı The cantan adlı kullanıcıya gönderiyorum. Herkesin yepyeni ve güzel bir receiver sahibi olmasını dilerim . İyi forumlar.

He he cantan sonunda cinema amfin oldu resimleri paylaşırsın artık keske bana deseydin cinema amfin olmadığını eski amfimi sana verirdim maksat gençler sevinsin.





istiyorum gönder! hele imansız nereden bileydim yoksa daha önce sorardım.

@mokinto kardeşim teşekkür ederim vesileyle.

elinde eski model JVC SA11G stereo ampli olan varsa benimle irtibata geçsin.

fazla varsa bir tanede ben alayım o zaman.:)




N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
yok sadece cantana gönderirim




E enerji78
10 yıl (1930 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nickelx

yok sadece cantana gönderirim

:)




T the_cantan
10 yıl (6543 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nickelx
He he cantan sonunda cinema amfin oldu resimleri paylaşırsın artık keske bana deseydin cinema amfin olmadığını eski amfimi sana verirdim maksat gençler sevinsin.



quote:

Orijinalden alıntı: nickelx

yok sadece cantana gönderirim


evet @nikelx eski amfisini verecek. bekliyoruz heyecanla.




N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
Başka bir ihtiyaç sahibine verdik seninnasilsa 1602 var avrem yok demezsin artık test et paylaş bizimle




T the_cantan
10 yıl (6543 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nickelx

Başka bir ihtiyaç sahibine verdik seninnasilsa 1602 var avrem yok demezsin artık test et paylaş bizimle



hangi bir sözünü tuttun ki zaten. vermeyeceğini biliyordum da -ki almayacaktım bakayım ne oluyor- zaten forum görsün seni. laf sokayım derken dediklerine dikkat et.




N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
öylemi özelden yazdıklarını ekliyim ozaman forum senin ne acınacak halde olduğunu görsün camtan bey




N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
sana ürünü versem koşa koşa istanbula gelirdin menfaatçi üçkağıtçı trafocu camtan





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nickelx -- 9 Aralık 2011; 23:07:48 >


N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)




T the_cantan
10 yıl (6543 mesaj)
göndermiyeceğin belliydi. niyetin yok. niye gönderirim diyorsun? bende cevap yazarım. maksat gençler sevinsin ha. laf sokacağını zannediyordun değil mi? bende yapışırım böyle gonder uygun mu diye. benim av alıcının trafosu kafana dussun.




T the_cantan
10 yıl (6543 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nickelx

öylemi özelden yazdıklarını ekliyim ozaman forum senin ne acınacak halde olduğunu görsün camtan bey


kaliten bu zaten genç. oku bir daha
hangi bir sözünü tuttun ki zaten. vermeyeceğini biliyordum da -ki almayacaktım bakayım ne oluyor- zaten forum görsün seni. laf sokayım derken dediklerine dikkat et.




N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
ne laf sokucam senin gibi acınacak halde değilim bi dünya sistemim var sen bozuk 1602 yi alabilmek için bi dünya takla atıyosun




T the_cantan
10 yıl (6543 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nickelx

He he cantan sonunda cinema amfin oldu resimleri paylaşırsın artık keske bana deseydin cinema amfin olmadığını eski amfimi sana verirdim maksat gençler sevinsin.






tükürdüğünü yala bakayım. laf sokmaya uğraşıyorsun ama nasıl kıvırıyorsun verecem diye.

bakırköy akıl hastanesinde bir aklını kontrol ettir. ciddiyim. gidip geliyor herhalde.

olm ben amfi delisiyim. bana kamyon dolusu amfi az gelir. istediğimide alırım lazım değil ki.




N nickelx
10 yıl (1975 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: the_cantan

quote:

Orijinalden alıntı: nickelx

He he cantan sonunda cinema amfin oldu resimleri paylaşırsın artık keske bana deseydin cinema amfin olmadığını eski amfimi sana verirdim maksat gençler sevinsin.






tükürdüğünü yala bakayım. laf sokmaya uğraşıyorsun ama nasıl kıvırıyorsun verecem diye.

bakırköy akıl hastanesinde bir aklını kontrol ettir. ciddiyim. gidip geliyor herhalde.

olm ben amfi delisiyim. bana kamyon dolusu amfi az gelir. istediğimide alırım lazım değil ki.

ya de git adamı hasta etme yaşın kaç bana oğlum diyosun





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nickelx -- 10 Aralık 2011; 14:10:43 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.