|
2 sneedır web sıtemd satıorum gunluk 45 bın uzerınde turkcells atısım var bu iş asla bıtmez hep kısıtlanır ama bıtmez bıter dıyenler acemler ı korkutmak amacıyla ortaya attıgımız laftır |
|
kontörcü kardeş , ha transfer kalkmış ha limit 100e düşmüş, var mı bir farkı, transfer sadece ticaret amacıyla yapılmaığı için bence de tamamen kalkmaz ama 100 e düşerse limit, bence transfer bitmiş demektir, tecrübeliysen , 3 ay önce 10 lira civarında olan 250 limitli açık hatlar, neden şimdi 20 civarlarında geziyor, bilgi verirsen sevinirim |
| Satanlar nerden buluyor bu kadar kontörü, düzenli olarak? |
sebep lımıtler 50 ye dustuu senın haberın yok hala 100den bahsedıorsun :):)) uyan |
| limit yeni açılan hatlarda 50 ye düştü, onlar da 5 ay sonra 250 ye çıkıyor zaten |
onların bahsettiği başka şey. onlar tek hattan ayda 1000 kontör transfer ediyorlardı. 25 kontöre numara değişikliği yaparak. ama turkcell yeter artık dedi. numara değişikliği yapılan hatların transfer limitini 50ye düşürdü. |
| kılıç iletişi onun da çözümünü bulmuş ama adam sır küpü yazmadı yolunu |
herşeyi açık açık yazmaya gelmiyor artık burası. daha önce mil konusuna da yazmıştım. Biri Bizi Gözetliyor. |
| kontörcü sen ya 15- 20 yaşında daha ergen olmamış bir çocuk, ya da aklı başına gelmemiş büyük çocuksun, herşeye gülünmezzz... |
| kılıç iletişim inan artık bu haberlerden bıktık evet illaki bişeyler olucak geçen senede yılbaşında transfer bitecek diyorduk ama halen bütün zorluklara rahmen yapıyoruz ve ayaktayız turkcell sadece zorlaştıracak ama bizi bitirmeyecek buna emin ol ve o sağlam kaynaklarada selamımı söle |
| ben ayakta mıyım tam bilmiyorum, yeni açılan hatlra tanınan ilk gün limitini 250 den 50 ye düşürmesi yüzünden müşteri kaybettim, piyasadn 20 liraya açık hat almak mantıklı omadığı için de ürekli yeni hat açtırıp 5 ay bekletmekten başka çare yok şu an için |
yeni açılan hatlar düzenli gçrüşmeleri yapılınca tam 5 ay geçmesi gerekiyor mu? 5 aydan daha erken 250 limite ulaşan hattınız olmadı mı hiç ? |
| gereken süre turkcellin sitesinde" yaklaşık 5 ay" olarak belirtilmiş, benim ağustosta açılan 70 hattım var ay olarak 5.ay aralık ama temmuz 30 da açtırdığım 2 hatttın limiti 250 olmadı, belirsizlik var, aralıkta biraz daha netleşir inşallah |
haziran ayında aldığım hatların limiti bu ay 250 oldu. seninkilerde aralıkta 250 olur. bişey diyeceğim. donanimhaber bugünlerde parça kontör satışı yapanların yoğun ilgisiyle karşı karşıya. işin içinde kontör kazanma yöntemleri olunca herkes damladı buraya. parça kontörcülere seleniyorum. tonlakazan hatlarınıza lütfen kampüs ve gençturkcell gibi reklamları tanımlayın. yoksa derenin suyu bitecek gibi. |
bana uyar, 4 tonun 2 i turkcell tonu zaten, benim tonla kazan kayıtlı 3 hattım var, 2 si turkcell dinletiyor parça gönderip de konuşmak zorunda olan hatlara |
bilal abi bi de bu hat işi kontör işinden cazip, 100 kontörü kullanınca hattın maliyeti 3-4 lira gibi oluyor, şimdi 250 limitli hatlar 20 lira, 5 ayda muazzam bir kazanç var, bu 5 ay zarfında zaten adam 50 kontör gönderip de para kazanıyor |
ben butun hatlarim ki [4 tane] bizbize kampusu dinletiyorum maksat kontorler turkcellden gelsin mesela diyelim arcelik dinletsen arcelik sirketi verecek ama turkcellin kontorleri daha sevimli... |
bu iş biter mi ? bitmez..
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle