Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
38
Cevap
1610
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Transfercilere Bir Darbe daha geLiyor (2. sayfa)
E
18 yıl (134 mesaj)
Çavuş

kesinlikle tamamen engelleyeceğini düşünmüyorum.kontör tüketim pazarında büyük bir yer tutuyor parçacılar =) operatörlerin zarar ettiğini de düşünmüyorum ayrıca karları büyük bu sektörden.ancak benim gözlemlerim kadarıyla kendi bayilerine haliyle direk kendilerine yönlendirmeye çalışıyorlar sirkülasyonu.bu sebepten caydırılık olacak elbette..
bu iş biter mi ? bitmez..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (169 mesaj)
Teğmen

2 sneedır
web sıtemd satıorum gunluk 45 bın uzerınde turkcells atısım var bu iş asla bıtmez hep kısıtlanır ama bıtmez bıter dıyenler acemler ı korkutmak amacıyla ortaya attıgımız laftır


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

kontörcü kardeş , ha transfer kalkmış ha limit 100e düşmüş, var mı bir farkı, transfer sadece ticaret amacıyla yapılmaığı için bence de tamamen kalkmaz ama 100 e düşerse limit, bence transfer bitmiş demektir,
tecrübeliysen , 3 ay önce 10 lira civarında olan 250 limitli açık hatlar, neden şimdi 20 civarlarında geziyor, bilgi verirsen sevinirim


Bu mesaja 2 cevap geldi.
18 yıl (9225 mesaj)
Binbaşı

Satanlar nerden buluyor bu kadar kontörü, düzenli olarak?



K
18 yıl (169 mesaj)
Teğmen

quote:

Orjinalden alıntı: muhalif46

kontörcü kardeş , ha transfer kalkmış ha limit 100e düşmüş, var mı bir farkı, transfer sadece ticaret amacıyla yapılmaığı için bence de tamamen kalkmaz ama 100 e düşerse limit, bence transfer bitmiş demektir,
tecrübeliysen , 3 ay önce 10 lira civarında olan 250 limitli açık hatlar, neden şimdi 20 civarlarında geziyor, bilgi verirsen sevinirim



sebep lımıtler 50 ye dustuu senın haberın yok hala 100den bahsedıorsun :):)) uyan


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

limit yeni açılan hatlarda 50 ye düştü, onlar da 5 ay sonra 250 ye çıkıyor zaten


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
18 yıl (11289 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: muhalif46

limit yeni açılan hatlarda 50 ye düştü, onlar da 5 ay sonra 250 ye çıkıyor zaten



onların bahsettiği başka şey. onlar tek hattan ayda 1000 kontör transfer ediyorlardı. 25 kontöre numara değişikliği yaparak.

ama turkcell yeter artık dedi. numara değişikliği yapılan hatların transfer limitini 50ye düşürdü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

kılıç iletişi onun da çözümünü bulmuş ama adam sır küpü yazmadı yolunu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
18 yıl (11289 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: muhalif46

kılıç iletişi onun da çözümünü bulmuş ama adam sır küpü yazmadı yolunu




herşeyi açık açık yazmaya gelmiyor artık burası.

daha önce mil konusuna da yazmıştım.

Biri Bizi Gözetliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (169 mesaj)
Teğmen

M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

kontörcü sen ya 15- 20 yaşında daha ergen olmamış bir çocuk, ya da aklı başına gelmemiş büyük çocuksun, herşeye gülünmezzz...



A
18 yıl (1 mesaj)
Er

kılıç iletişim inan artık bu haberlerden bıktık evet illaki bişeyler olucak geçen senede yılbaşında transfer bitecek diyorduk ama halen bütün zorluklara rahmen yapıyoruz ve ayaktayız turkcell sadece zorlaştıracak ama bizi bitirmeyecek buna emin ol ve o sağlam kaynaklarada selamımı söle


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

ben ayakta mıyım tam bilmiyorum, yeni açılan hatlra tanınan ilk gün limitini 250 den 50 ye düşürmesi yüzünden müşteri kaybettim, piyasadn 20 liraya açık hat almak mantıklı omadığı için de ürekli yeni hat açtırıp 5 ay bekletmekten başka çare yok şu an için


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
18 yıl (134 mesaj)
Çavuş

quote:

Orjinalden alıntı: muhalif46

ben ayakta mıyım tam bilmiyorum, yeni açılan hatlra tanınan ilk gün limitini 250 den 50 ye düşürmesi yüzünden müşteri kaybettim, piyasadn 20 liraya açık hat almak mantıklı omadığı için de ürekli yeni hat açtırıp 5 ay bekletmekten başka çare yok şu an için


yeni açılan hatlar düzenli gçrüşmeleri yapılınca tam 5 ay geçmesi gerekiyor mu? 5 aydan daha erken 250 limite ulaşan hattınız olmadı mı hiç ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

gereken süre turkcellin sitesinde" yaklaşık 5 ay" olarak belirtilmiş, benim ağustosta açılan 70 hattım var ay olarak 5.ay aralık ama temmuz 30 da açtırdığım 2 hatttın limiti 250 olmadı, belirsizlik var, aralıkta biraz daha netleşir inşallah


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
18 yıl (11289 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: muhalif46

gereken süre turkcellin sitesinde" yaklaşık 5 ay" olarak belirtilmiş, benim ağustosta açılan 70 hattım var ay olarak 5.ay aralık ama temmuz 30 da açtırdığım 2 hatttın limiti 250 olmadı, belirsizlik var, aralıkta biraz daha netleşir inşallah



haziran ayında aldığım hatların limiti bu ay 250 oldu. seninkilerde aralıkta 250 olur.

bişey diyeceğim.

donanimhaber bugünlerde parça kontör satışı yapanların yoğun ilgisiyle karşı karşıya.
işin içinde kontör kazanma yöntemleri olunca herkes damladı buraya.

parça kontörcülere seleniyorum.
tonlakazan hatlarınıza lütfen kampüs ve gençturkcell gibi reklamları tanımlayın. yoksa derenin suyu bitecek gibi.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

bana uyar, 4 tonun 2 i turkcell tonu zaten, benim tonla kazan kayıtlı 3 hattım var, 2 si turkcell dinletiyor parça gönderip de konuşmak zorunda olan hatlara


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (2335 mesaj)
Yüzbaşı

bilal abi bi de bu hat işi kontör işinden cazip, 100 kontörü kullanınca hattın maliyeti 3-4 lira gibi oluyor, şimdi 250 limitli hatlar 20 lira, 5 ayda muazzam bir kazanç var, bu 5 ay zarfında zaten adam 50 kontör gönderip de para kazanıyor



T
18 yıl (2253 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis


quote:

Orjinalden alıntı: muhalif46

gereken süre turkcellin sitesinde" yaklaşık 5 ay" olarak belirtilmiş, benim ağustosta açılan 70 hattım var ay olarak 5.ay aralık ama temmuz 30 da açtırdığım 2 hatttın limiti 250 olmadı, belirsizlik var, aralıkta biraz daha netleşir inşallah



haziran ayında aldığım hatların limiti bu ay 250 oldu. seninkilerde aralıkta 250 olur.

bişey diyeceğim.

donanimhaber bugünlerde parça kontör satışı yapanların yoğun ilgisiyle karşı karşıya.
işin içinde kontör kazanma yöntemleri olunca herkes damladı buraya.

parça kontörcülere seleniyorum.
tonlakazan hatlarınıza lütfen kampüs ve gençturkcell gibi reklamları tanımlayın. yoksa derenin suyu bitecek gibi.





ben butun hatlarim ki [4 tane] bizbize kampusu dinletiyorum maksat kontorler turkcellden gelsin mesela diyelim arcelik dinletsen arcelik sirketi verecek ama turkcellin kontorleri daha sevimli...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.