Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
2133
Tıklama
4
Öne Çıkarma
TOFAŞ... Hayat Yenilenmektir!
B
10 yıl (3362 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

G
10 yıl (1127 mesaj)
Yüzbaşı

Acaba müzeyi gezmek serbest mi ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
10 yıl (7195 mesaj)
Yarbay

J
10 yıl (13472 mesaj)
Yarbay

TOFAŞ...Hayat Karartmaktır
bu söz biraz doğru biraz yanlış, çünkü yolcu fırlatma sistemi iyi çalışıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
10 yıl (303 mesaj)
Teğmen

K
10 yıl (48473 mesaj)
Yarbay

serbest tofaşk konusuna resimleride ekledim

serbest ve ücretsiz perşembe günü oradaydım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cagatay_igci
E
10 yıl (1031 mesaj)
Yüzbaşı

2:36'dan sonra çıkan markalardan ilkini *iç eden FIAT'a selam olsun.
Tofaş'a bi şey diyemem, onlar sadece dağıtıcı.



O
10 yıl (5916 mesaj)
Yarbay

Güzel olmuş



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
10 yıl (5269 mesaj)
Yarbay

eh iste idare eder



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl (2701 mesaj)
Binbaşı

Tofaş adı altında, tofaş logosu taşıyan bi araç üretinde sonra reklam yapılsa ? Bu ne şimdi ? İtalyan markalarını öven bi reklam benim gözümde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
10 yıl (8630 mesaj)
Yarbay

reklam güzel ama fiat pişmanlıktır ucuz etin yahinisi misali



A
10 yıl (2402 mesaj)
Binbaşı

Fiat biraz daha kaliteli olmali.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.