Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
2091
Cevap
158634
Tıklama
65
Öne Çıkarma
Super0nline Fiber Ultra Katı Sansür ve Yavaşlatma Teknolojisi
D
4 yıl (31101 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

...



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

superonline kullananların %90ı plaza vatandaşı olduğu için anlatamıyoruz, onlar interneti sadece instagramdan ibaret sanıyorlar. 200 lira verdiklerinde mutlu oluyorlar.
Yoruma Git
miskindvd - 4 yıl +49
son 1 ayım hepsine katılıyorum.

+ kullanıcı adınızı vermiyorlar.
+ modemler donanım olarak zayıf yetersiz ve arayüz kuşa çevirilmiş. yönetici erişiminiz yok. wifi5 > wifi6 ge...
Yoruma Git
Yorumun Devamı PowerPC - 4 yıl +27
Bu zihniyet zaten interneti rezil etmedimi? Bilader "aile koruması" diye bir nane çıkarttılar. İsteyen kullanabilir. Baktılar kimse kullanmıyor herkese sansürü dayadılar. Zoru...
Yoruma Git
Yorumun Devamı altuntepe2 - 3 yıl +15
P
4 yıl (1899 mesaj)
Binbaşı

son 1 ayım hepsine katılıyorum.

+ kullanıcı adınızı vermiyorlar.
+ modemler donanım olarak zayıf yetersiz ve arayüz kuşa çevirilmiş. yönetici erişiminiz yok. wifi5 > wifi6 geçişi için ekstra para istenmesi.
+ sınırsız diye sattıkları paketler için 5tb download 500gb upload sınırlaması koymaları. (bu sansürle ne kadar trafik yapılacaksa)
+ yüksek fiyatlara rağmen alınan hizmetin fiber kalitesinde olmaması.
+ eski yeni abone herkese farklı fiyat vermeleri, kimisine yüksek fiyattan, kimisine düşük fiyattan paket itelemeleri.
+ önce elinizi veriyorsunuz; kampanyasız paket fiyatlarını uçuruyorlar. hizmeti beğenmediniz (yüksek ihtimal öyle oluyor) çıkmak istediniz ver bakalım indirim bedellerini.
+ sıra kolunuzda; sanki km hesabı fiber veya lan kablosu çekmiş gibi 3 kuruşluk işlere kurulum için 500tl, 200tl aktivasyon bedeli ekliyorlar. çıkmak istediniz ver bakalım kurulum ve aktivasyon ücretini. (btk'nın kulağını çınlatın)
ülkede vatandaşa abanmak bu kadar kolay.
+ bayilerin satış yapmak için söyledikleri yalanlar vs.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Ocak 2022; 11:10:6 >

M
4 yıl (10705 mesaj)
Yarbay

Nisan 2021'de 1 yıllık taahhütle üye olmuştum geçmiş olumlu tecrübelerim nedeniyle ama bağlattığım ilk aydan beri bu zamana kadar kullandığım en rezil internet SOL.

Netflix çamur kere çamur. İlk 2 ay utanmasalar 144p ile yayın izliyor seviyesindeydik, daha doğrusu izleyemiyorduk. Halen izlerken takılmalar, yüklenmemeler, biraz düzgün gösterirken dizinin büyük kısmında çamurlu düşük kalitede izlemeler vs vs son 2 ayım taahhütümdeki.

Online oyunlardaki ping ve packet loss ları saymıyorum bile.

Şunu kimse unutmasın speedtest.net tamamen uydurmaca, yanıltıcı ve sahte hızlar gösteriyor.
En doğru ölçümleri fast.com veya nperf.com gibi siteler veriyor.
SOL almayın, aldırmayın, eski SOL kesinlikle yok ortada.

Verdikleri b.ktan wifi-6 modemle 3 cihaz aynı anda bağlanamıyor. en az ikisi kopuyor. Şikayet ettiğinizde de bağlantınız var 1kb bile olsa diyorlar, modemi değiştirin dediğimizde 75-tl servis parası alırız diyorlar, tam bir dalton düzeni.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 17 Ocak 2022; 17:0:20 >

L
4 yıl (1588 mesaj)
Binbaşı

Ben sol altyapısı var ve hem sol hem Vodafone üyeliğim mevcut.Vodafone kullanıyorum Netflix ötürü, solda 15mbps bitrate göremiyorsunuz.Superonline’ı bu yazıyı okuyanlar için bende önermem sanırım 2010 dan beridir kullanırım fiberlerini ancak iyi değil artık.Eskiden iyiydi 33-35 pingle avrupaya bağlanıp oyun oynardık.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luzumsuzdur -- 17 Ocak 2022; 17:15:17 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
4 yıl (6367 mesaj)
Yarbay

superonline kullananların %90ı plaza vatandaşı olduğu için anlatamıyoruz, onlar interneti sadece instagramdan ibaret sanıyorlar. 200 lira verdiklerinde mutlu oluyorlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskindvd -- 17 Ocak 2022; 18:15:4 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @luzumsuzdur
J
4 yıl (207 mesaj)
Teğmen

Her satırına katılıyorum. 2010 'dan bu yana super fiber kullanan biri olarak , bu sene son senem olacak. Vdsl bile şuan bunların çakma fiberinden daha iyi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
4 yıl (7242 mesaj)
Yarbay

Haftalardır Instagram da düzgün çalışmıyor ki? Mobil internet ile instagram kullanıyoruz.




Bu mesajda bahsedilenler: @miskindvd
L
4 yıl (8738 mesaj)
Yarbay

vallahi bütün söylediklerinize katılıyorum.
galiba 2014 yılında bağlattım ben de fiberi.
ne olduysa, son 1 yıldır internetim aşırı derecede kötü. bir de wifi6 modem taktılar o da tuzu biberi oldu.
nasıl kurtuluruz bilmiyorum ama, artık çok can sıkıcı olmaya başladı.



M
4 yıl (1180 mesaj)
Binbaşı

superonline fiber'in uyguladığı hız düşürmeye takılmamanız için statik ip şart maalesef 213 lü ip bloğundayım istanbul kadıköyde valorant'ı 6 ping ile oynayıp netflix hız testinde tv de 150 mbit fast.com da 180-190 mbit alıyorum...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeNzA -- 17 Ocak 2022; 23:41:9 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
4 yıl (644 mesaj)
Yüzbaşı

Statik ip tahhütlü mü, yoksa istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MeNzA
T
4 yıl (644 mesaj)
Yüzbaşı

Cgn'de değilim ama, düzgün ip bulmak zor, mesela fast gibi sitelerde avrupa sunucusu yerine amerikaya bağlanıyor.
Onun için yeninden başlattıkça başlatıyorsun düzgün gelmesi için.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
4 yıl (6367 mesaj)
Yarbay

Ben de VDSL 5ms ping valorant oynuyorum, fiberin var ama VDSL kadar bile ping alamıyorsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MeNzA
B
4 yıl (15131 mesaj)
Yarbay

Ben memnunum acikcasi,gpon , kendi alt yapilari mevcut..Netflix'de ne donma,kasma,youtube,amazon prime,apple Tv vs cok film izlerim gram kasma goruntu bozulmasi yok..Hatta Netflix Gezegenimiz belgeseli 18.25 mps'de goruntu sunuyor..Instigram vs sorunsuz..Whatsapp bildirimleri anin da dusuyor ( whatsapp bildirimleri gelmezse interne yavas demektir zaten )



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
4 yıl (15131 mesaj)
Yarbay

100 Mps hizim var normalde..


< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
4 yıl (823 mesaj)
Yüzbaşı

Hızda dalgalanma sorunu var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Backstreet
L
4 yıl (170 mesaj)
Teğmen

Bu konuda bahsettiğiniz tüm sorunlar bende de var, 8-10 yıldır sol fiber kullanıcısıyım aralıksız olarak başka isp kullanmadım bu süre içinde. Ancak şu son 2-3 yıldır bu sol fiber beni kanser etti, pingler acayip yükseldi frankfurt olayı özellikle. Bu dediğiniz tüm durumları yaşıyorum ya istisnasız, router aldım 3000TL kıyıp hiç bir işe yaramadı, statik ip denedim hiç farketmedi, google'da sürekli robot doğrulaması ile resim seçmekten gına geldi. Ne sayfa yükleniyor ne indirme stabil nede hızım stabil, acayip dalgalı, bu sol fiber'e ne oldu neden böyle oldu anlam veremiyorum arkadaş.

Diyorum ki acaba altyapıları çok fazla kullanıcı kaldıramadığı için ve bu eski cihazları güncellemedikleri yani yeni donanımlara yönelmedikleri için mi bu sorun var acaba? Mantık arıyorum ama yok arkadaş, uzmanı da değilim ki.



L
4 yıl (170 mesaj)
Teğmen

12 ay taahhütüm kaldı benimde 23 aralık 2022'yi bekliyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @janis
B
4 yıl (15131 mesaj)
Yarbay

Hayir stabil, bir tek ben memnunum galiba :)

Ama su var, bolge,alt yapi, Gpon olup olmadigi,nereden baglandigin serverlar vs cok onemli..Ben Istanbul Atasehir merkezi bir yerdeyim,internet trafigin cok yogun oldugu bir yer, ona ragmen sikintisiz kullaniyorum cok sukur..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Senseight
M
4 yıl (1180 mesaj)
Binbaşı

istediğiniz zaman çıkabilirsiniz denemek için geçip bir kaç gün deneyin farkı görüyorsunuz statik ip yi asla savunmuyorum ama cgnat ta bildiğiniz işkence oluyor superonline kullanmak...




Bu mesajda bahsedilenler: @TRUPROX
M
4 yıl (1180 mesaj)
Binbaşı

vdsl den memnun isen devam et hocam, statik ip'li istanbul bazlı superonline fiberin kullandığınız bağlantıdan daha iyi olduğunu sende biliyorsun yorma kendini...kast ettiğim konu özellikle yurtdışı routing iyi daha az hop ile yurtdışına çıkılıyor jitter düşük hoplar arası ping daha az kast ettiğim bu yoksa sen 1ms azsın ben fazlayım değil olay...şu anda tracelerde pingler yükselmiş ben yinede değerlerimi paylaşıyorum...


Tracing route to dns.google [8.8.8.8]
over a maximum of 30 hops:

 1  <1 ms  <1 ms  <1 ms 192.168.1.1
 2   4 ms   4 ms   4 ms 10.41.68.1
 3   6 ms   5 ms   4 ms 10.36.3.130
 4   7 ms   7 ms   6 ms 10.40.169.122
 5  12 ms  12 ms  15 ms 10.38.210.66
 6  13 ms  13 ms  13 ms 10.40.170.219
 7  31 ms  31 ms  32 ms 72.14.212.96
 8  32 ms  32 ms  32 ms 216.239.59.239
 9  32 ms  32 ms  32 ms 142.250.212.21
 10  31 ms  31 ms  31 ms dns.google [8.8.8.8]



C:\Users\turka>tracert 1.1.1.1

Tracing route to one.one.one.one [1.1.1.1]
over a maximum of 30 hops:

 1  <1 ms  <1 ms  <1 ms 192.168.1.1
 2  10 ms   7 ms   4 ms 10.41.68.1
 3   6 ms   5 ms   4 ms 10.36.3.130
 4   7 ms   5 ms   6 ms 10.40.141.65
 5   *    5 ms   *   10.38.210.62
 6   6 ms   6 ms   7 ms 10.40.169.200
 7   6 ms   6 ms   6 ms 10.36.6.38
 8  40 ms  39 ms  39 ms one.one.one.one [1.1.1.1]

Trace complete.


buda valorant ping değeri...

https://ibb.co/vPLD5tQ

fast.com sonucu




< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeNzA -- 18 Ocak 2022; 10:50:49 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @miskindvd