1. sayfa
TL karşılığı ehliyet sınavına girerim. Mersin dışında isen yol otel ve yiyecek masraflarım sana ait |
| değişiklik olmaz..tercihini yap. |
|
ehliyet sınavına bi dahaki sene tekrar giricen bu kadar basit bence |
Bi daha ki sene değil 3 ay sonra. Ehliyet sınavları 3 ayda bir yapılır. |
| ehliyet sınavına girme 1 hakkın daha oluyor |
| tabki ehliyet sınavını erteleyeceksin. sorman bile gereksiz |
yazarkende aklıma geldi böyle bi dalgası vardı bunun diye ama demmeki sallayıp geçmemek lazım yazarken bi daha düşünmek lazımmış |
|
Aynı gün'e denk gelse bile aynı saat'e denk gelmemesi lazım. Eğer saatde çakışıyorsa çok acil m.e.b başvur.Benzer durum benimde başıma gelmişti. 4-5 yıl önce hliyet sınavı ve başka bir sınav tarihi çakışıyordu bakanlığa başvurdum,zaten benimle beraber birçok dilekçe verilmiş sınav tarihi ileri çekildi. |
bende dilekçe yazsam tarih değişirmi birçok kişi mağdur bu durumdan |
1. sayfa
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemvw -- 30 Mart 2010; 0:21:49 >