Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
292
Tıklama
0
Öne Çıkarma
silinsin
O
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

silinsin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oculomotor nerve -- 12 Haziran 2017; 11:8:58 >

S
7 yıl
Yarbay

Ne değişik insanlar var lan, adam başlığı ciddi açmamış cevabı ciddi istiyor ???


Bu mesaja 4 cevap geldi.
H
7 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: Mediv

Ne değişik insanlar var lan, adam başlığı ciddi açmamış cevabı ciddi istiyor ???

Bu tespitten daha fazlasj



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ç
7 yıl
Yarbay

I
7 yıl
Binbaşı

Ekkonun harflerini değiştirip keko yapmış, anladınız mı espriyi



J
7 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mediv

Ne değişik insanlar var lan, adam başlığı ciddi açmamış cevabı ciddi istiyor ???

denilecek söz bırakmamış tebrik ediyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
7 yıl
Yarbay

sezon kaçta başladın? geçen günlerde mi başladın yani? çıktıktan max 2 hafta sonra 6300 oluyor nedir senin derdin? hiç mi görmüyorsunuz ya



F
7 yıl
Binbaşı

Oha espriye bakar mısınız ekko hani keko harf oyunları falan Yaaa nası böyle şeyleri akıl ediyosunuz ailecek gülüyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
7 yıl
Yarbay

Çıkmaz ayın son perşembesinde çıkacakmış.


Öyle başlığa ciddi cevap mı bekliyorsun?



L
7 yıl
Yüzbaşı

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.