|
Arkadaşlar merhaba, son 2 sayfaya şöyle bir göz attım kısaca bende şahsi fikrimi söylemek istiyorum. Ioniq 5- Mini kıyaslaması yapılmış, bana göre ioniq 5 in tek artısı 800 V mim... |
|
Arkadaşlar merhaba, son 2 sayfaya şöyle bir göz attım kısaca bende şahsi fikrimi söylemek istiyorum. Ioniq 5- Mini kıyaslaması yapılmış, bana göre ioniq 5 in tek artısı 800 V mimarisi, diğer tüm konularda Mini önde. Malzeme kalitesi, verimlilik, sürüş konforu, servis hizmet kalitesi vs. özellikle malzeme kalitesi açısından mini ioniq 5 in fersah fersah önünde. Çevremde çok fazla ioniq 5 sahibi arkadaşım var hemen hepsi aracın malzeme kalitesindeki sıkıntılardan bahsediyor, neredeyse yarıya yakını birdaha alacak olsam başka bir ev markası tercih ederim diyor. 2 arkadaşımda bagaj kapağında ses yapma sorunu, 1 tanesinde ise 100 Km üzeri süratlerde titreme problemi olduğunu biliyorum. Koltuk malzemesi çok iyi değil diyenler de var. Torres Evx çok sevdiğim, almak istediğim ama distribütörü yüzünden 3 kere kapısından döndüğüm ( kendimi ikna edemedim) bir araç. Ben almaya cesaret edemedim ama kardeşim aldı ve çok mutlu. ( Alpha olan değil, eski kasa ) Ufak tefek eksiklikleri var ama bilerek aldığınızda ne vaat ediyorsa onu veren gayet güzel bir araç ama servise işiniz düşmesin. Yeni model hemen hemen eskisiyle aynı, bir miktar batarya kapasitesi arttı, Açılabilir cam tavan ve tavan perdesi güzel oldu, uzaktan erişim geldi ama diğer araçlarda kullanılanlar gibi fonksiyonel bir özellik sanmayın. Oldukça basic bir çözüm. Sırf bunu gündeme getirdi diye tehditle bir youtuberın videosunu kaldırtan bir distribütörü var. Sadece bu değil marka ile ilgili yapılan her eleştiriye aynı tepkiyi veriyorlar. ( Isı pompası sürecini bilen bilir) https://x.com/ErkanGumus4x4/status/2054920356100456818 Togg bana göre en alınmaması gereken marka, altyapısı eskidi, pili değişecek, yazılım problemleri bitmiyor, servis sayısı yetersiz. Yapılan sıfır faiz kampanyaları olmasa bu fiyatlara satması mümkün değil. Pekçok kişi nakite dönmek için togg alıyor ve sistem buna müsade ediyor. Stellantis grubunda hiçbir aracı tavsiye etmiyorum, bu işi beceremiyorlar birde mevcut şikayet sayısı çok fazla vardır milletin bir bildiği. Kia Ev3 güzel araba ama hem Hyundai hemde Kia Ev satmak istemiyor. Ev6 geldiğinde sınırlı sayıda aracı Ötv limitinde satıp sonraki fiyat güncellemeleri ile hızlıca bu alandan uzaklaşıp gereksiz pahalı oldular. Ev3 ise sizi zor bir tercihe itiyor ya düşük menzil yüksek donanım yada orta donanım düşük menzil. Ben ikiside olmasını isteyen taraftayım ama B segmenti bir araca o kadar para veremem. Volvo Ex30 bizzat almayı düşündüğüm ama test sürüşleri sonrası vazgeçtiğim bir araç. Araç genel donanım olarak çok iyi ama arka koltuğun çok dar olması, bagaj ihtiyacı olan çocuklu ailelilere yetmeyecek bir bagaj hacmi olması, kullanılan malzeme kalitesinin vasat olması, özellikle arka koltuğa oturduğunuzda sizi bekleyen sıradanlık ve kapatılamayan cam tavan beni bu aracı almaktan alıkoydu. Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım motor performansı yukardaki araçlar dahil en iyi olan araç volvoydu. Yazılım konusunda sıkıntısı olan kimseyi de duymadım. 2 aydır güzel kampanya yapıyorlar ihtiyacı olupta kriterlerini karşılayanlar değerlendirebilir çünkü bazı duyumlara göre şu andaki en dolu paket yerine ilerde daha düşük batarya kapasiteli bir modeli bu fiyata konuşlandıracaklarmış. Markalı olsun dar olması vs benim için önemli değil diyenler için uygun olduğunu düşündüğüm bir araç, Vw grubunda Ötv limitindeki tek Ev İD4. Bana göre istenen parayı hak etmeyen bir araç. Geçen sene avrupa satışları düştüğünde stokları eritmek için 1.600.000 tl ilk bir rakamdan düşük bataryalı versiyonunu Türkiye piyasasına boşaltan bu marka avrupada sattığı yüksek bataryalı versiyonunu ötv limitinde getirebilecekken ısrarla Türkiyeye satılmayan versiyonu gönderiyor. ( Araç yıllardır avrupada satılmasına rağmen Türkiyeye satışına izin verilmiyordu ne zaman avrupa satışları düştü Türkiyedeki araç arzının yetersizliğinden dolayı oluşan talepten faydalanmak için elinde kalan bütün araçları ülkemize gönderdi) Teknolojik olarak bakarsak aracın bataryası düşük kapasiteli ama sadece şehir içinde kullanılacaksa konforu çok iyi olan bu araç tercih edilebilir. Şunuda belirtmeliyim yıllar önce tüm dünyada terkedilen kampana fren sistemini 2 tonluk bu araçta kullanıp bahane olarakta zaten rejenden dolayı arka fren balatalarına çok yük binmiyor o yüzden kapalı bir sistem olan kampanaya geçtik güzellemelerini kimse bana yediremez. Bu grubun diğer üyesi Elrog yine bu segmentte tercih edilebilecek bir araç olarak önümüzde duruyor. Bu araç avrupada oldukça fazla satıyor ama İD4 için ne söylediysem bunun içinde aynısını söyleyebilirim. Benim hiçbir zaman öncelikli tercihim olmaz, Bu kadar düşük bataryalı araçlar ancak evin ikinci arabası ise ve ağırlıklı olarak şehir içinde kullanılacaksa tercih edilmeli. Abisi Enyaq 5-6 ay önce ötv diliminde satılırken tam bir F/P aracıydı ancak şu anki fiyatı ile tercih edilebilir bir araç değil. Ford Explorer İD4 ile birebir aynı araç, ancak Ford kendi özelleştirmelerini yaptığından iç kabin daha iyi görünüyor. Fiyat olarak alanı tatmin ediyorsa tercih edilebilecek bir araç ama ısı pompasını bile opsiyonla pazarlayan markanın opsiyonlu fiyatı gereksiz seviyelere geliyor ben olsam almazdım. Birde ileride ikinci elde zarar ettireceği kesin gibi. ( Yukardaki açıklamaların tamamı ikinci el kaygısı düşünülmeden yapılmıştır.) Teslanın şu andaki standart modelini ben almazdım ama marka algısı, diğer araçların gereksiz pahalı olması bu aracın fiyatını alınabilir seviyeye çekiyor. Aynı araba 4 ay önce tukaka iken fiyat algısı bozulan piyasada şu an ucuz göründüğünden talepte yavaş yavaş kıpırdanma başladı. Burada kişisel tercihler devreye giriyor mesela ben Teslayı bir araba gibi görmediğimden hiçbir zaman almayı düşünmedim , daha klasik daha araba hissi olan daha çok kontrol imkanım olacak fiziksel tuşlu bir aracım olsun istediğimden Tesla bana uygun değil. Sözün özü önümüzde alıcıları bekleyen bir matrah düzenlemesi yada kur riski nedeniyle sıkışan piyasa öyle yada böyle yukarı sıçrayacak. Araç ihtiyacı olupta araştırma yapan herkesin istediği aracı almasını diliyorum. İyi günler. Edit:İmla |
|
Volvo ex30 20206 modeller indirime girdi 2270 civarı. Aralık fiyatı. Boyuta takılmayanlar için çok iyi rakam. |
| Togg eksik listede :)) |
|
Fiyatlar ve modellerde karışıklıklar var ama başlangıç için baz alınabilir. Bunun dışında ötv artışı iyice ayyuka çıktı. 40 45 ler konuşuluyor. Düşünenin hızlı davranması lazım. Ex30 2026 2400 den aşağı yok. tesla model Y 2026 zam yedi bu 2025 model fiyatı. |
| Kia ev3 eksik listede |
|
29 Mart 2026 fiyatları **Togg 4More = 4x4 versiyonlar 2026 Model Togg fiyatları < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > 2025 model Kialar < Resime gitmek için tıklayın > 2026 model Kia EV3 (ev6 2026 yok) < Resime gitmek için tıklayın > 2026 Model Y Standart ( boş paket - kısa menzil) < Resime gitmek için tıklayın > |
| Güzel konu. |
| Opel Frontera nın fiyatı doğru mu? |
|
EV3 Elegance Standart Range 1,999 TL < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Listedeki tüm fiyatlar pazarlıklı son fiyatlar. Belki birkaçı, daha aşağıya başka bayide bulunabilir. Konunun esas maksadı da zaten asıl fiyatları görmek çünkü web site fiyat listeleri artık anlamsız. |
| 2026 model uzun menzil konfor paket 1.650 ye anlaştım izmit cetas opel bayi |
|
27.03.2025 tarihinde 2475 e mini countryman elektrikli kaporaladım. Araçta taşıma esnasında kapıda oluşan küçük bi çizik sebebiyle 50k indirim yaptılar. Şimdi 30-40km daha fazla olan uzun menzilliler konuşuluyor ama çıkan ötv zam muhabbeti yüzünden beklemekten korktum ve bunu alıp geçtim. |
| 2025 için eğer varsa 1550 iyi fiyat o vakit, sizde 0 faiz kredi de varmıydı? |
| Evet var 300 bin 12 Ay 0 Faiz |
|
torres evx 80kwh 2025 uzaktan bağlantı olmayanlar 2270 2026 telematikliler 2480. Ford explorer select 52kwh en boşu takas+tıp bayramı indirimi ile 1825 |
| Uzaktan erişim mevcut mu hocam |
| Hocam Explorer düşünüyorum. Biraz detay verebilir misiniz. Bayi ve tıp bayramı, takas indirimi hakkında |
| Ben de arayıp otokoça sordum,takas araç olmadan 1920 civarı dediler ve 360 bin 12 ay sıfır faiz veriyorlar.Youtube da videoda yüzde 4 takas indirimi ile 1825 diyen bir temsilci var ama takas şartları nedir elimizdeki aracı kaça alırlar bilemiyorum ama yine de iyi fiyat. |
Takas indirimi al gülüm ver gülüm hesabı olur o yüzden bana mantıklı gelmedi. Premium paket 2m olsa alırdım da 2.3m dediler https://www.youtube.com/watch?v=emnVdc-llg4 |
Bu konuda sadece elektrikli araçlara odaklanalım.
Araç almayı düşünenlere faydalı olacak bilgi ve yorumlar paylaşalım.
< Resime gitmek için tıklayın >
.(kaynak: @ALBAY , ve ilgili video)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gutshot -- 28 Mart 2026; 17:36:27 >
Bu mesajda bahsedilenler: @ALBAY