| Hocam öncelikle yeni araç hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler diliyorum. Sendeki de ne şansmış abi? Inşallah 2011 yılıdır da uğraşmazsın. |
hepinize iyi akşamlar evet yanılmışım crazyarif arkadaşın dediği gibiymiş lastikciye gösterdim lastikleri(bridgestone bayi) ama yanılmakta haklı olduğumu füşünüyorum çünkü bridgestone hariç bütün(çoğu) markalarda sadece 4 rakam halinde yazıyor ama bunda harf ve rakam karışık olduğu için bende doğal olarak karıştırdım |
|
yeri gelmişken aracınız ne yakıyor? biz de 5 ay önce aldık, 1 kişi kullanıyor ve yük taşımıyor. km 40 bin oldu bakımları düzenli ama 6,5 lt altına düşmedi. Şehiriçine girince 7 oluyor hatta.Kullanılan yol genelde şehir dışı ama yarısı rampa çıkıyor yarısı rampa iniyor. Bana fazla geliyor, siz de durum nedir? |
| yanlış yere bakıyorsun lastiklerin 2011 |
İlk mesajını düzelt bari Sinoplu.. bazı insanlar diğer mesajları okumadan yorumu yapıştırıveriyorlar !!! Fiat a bir çok insanın önyargısı olabilir lakin bir kere fiat aldım 1.5 yıl kullandım en ufak bir memnuniyetsizliğim olmadı. Bu konuda zaten Fiat'a çamur atmak için konu çıksada birşeyler karalasak hesabı yapanlara kapak oldu bu arada geçen yıl Sinopa gelmiştim . beyaz tek kapı palio bırakmış ( 74 BH 757) e36 BMW almıştım sinoptan. sattığım adamın bana 250 lira borcu vardı. kaç kere telefon ettim açmadıda parayıda vermedi.. her forumda seni görüşümde o 250 lira geliyor aklıma ![]() |
aracım şehir içi yokuş iniş çıkış şuan 7.4L/100 km yakıyor şehir dışına hiç çıkmadım çıkınca konu açacağım zaten şu kadar yaktı diye ama şuanlık yakıtından çok memnunum |
selamlar aracı sattığınız adam hakkında biraz detaylı pm alırsam size belki yardımcı olabilirim sonuçta sinop küçük yer ve herkes birbirini tanıyor |
|
bunu yazmak için girmiştim. |
Selam arkadaşlar, Evet normalde 5 senelik lastiği kimse kullanmak istemez.Fakat alıntı yaptığım arkadaşımız farkında olmadan çok güzel bir noktaya değinmiş. Üretilen lastiklerin birkısmı vakumlu ambalajlarda muhafaza edilmektedir.Böylece havayla nemle sıcakla soğukla teması engellenmiş oluyor ve dolayısıyla raf ömrü hatırı sayılır bir süre uzamış oluyor. Aracı satın aldığınız yer bu şekilde bir savunma yapabilir. Eğer gerçekten vakumlu ambalajında muhafaza edilmiş ise zaten sorun yok demektir.Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.Tabi servisin bunu sana ispat etmesi gerekir içinin rahat etmesi için. |
ilk mesajınızı ve başlığı düzeltin isterseniz, başkaları da okuyup yanlış yorum yapmasınlar, fiat'a kin beslemesinler |
Aynı durum şuan benim başıma geldi 2010 model doblo araca bugün bakım yaptık arabayı lifte kaldırdık bir baktım lastikler 50. hafta 2005 yılı Aracı aldığım adamı aradım yemin etti adam arabayı 0 km almış |
bu konuyu bütün yorumlarıyla okuduktan sonra ben![]() ![]() ![]() |
bence bir bridgestone bayine gidin müşteri gibi davranıp detaylı bilgi alın derim sonucu bende merak ediyorum takip .