Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
94
Cevap
7650
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: sıfır aracın altındaki lastikler 2005 üretimi =SS GELDİ= (5. sayfa)
H
15 yıl (12037 mesaj)
Yarbay

ilginç çoğu lastikte 4 rakam halinde yazıyor sinoplunun yanılması doğal

bence bir bridgestone bayine gidin müşteri gibi davranıp detaylı bilgi alın derim sonucu bende merak ediyorum takip .



.
15 yıl (3208 mesaj)
Binbaşı

Hocam öncelikle yeni araç hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler diliyorum. Sendeki de ne şansmış abi? Inşallah 2011 yılıdır da uğraşmazsın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
15 yıl (16463 mesaj)
Yarbay

var mı bir gelişme sordunuz mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (9754 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

hepinize iyi akşamlar evet yanılmışım crazyarif arkadaşın dediği gibiymiş lastikciye gösterdim lastikleri(bridgestone bayi) ama yanılmakta haklı olduğumu füşünüyorum çünkü bridgestone hariç bütün(çoğu) markalarda sadece 4 rakam halinde yazıyor ama bunda harf ve rakam karışık olduğu için bende doğal olarak karıştırdım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
15 yıl (4669 mesaj)
Yarbay

yeri gelmişken aracınız ne yakıyor?

biz de 5 ay önce aldık, 1 kişi kullanıyor ve yük taşımıyor. km 40 bin oldu bakımları düzenli ama 6,5 lt altına düşmedi. Şehiriçine girince 7 oluyor hatta.Kullanılan yol genelde şehir dışı ama yarısı rampa çıkıyor yarısı rampa iniyor.

Bana fazla geliyor, siz de durum nedir?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
15 yıl (11397 mesaj)
Yarbay

yanlış yere bakıyorsun lastiklerin 2011



H
15 yıl (1800 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: sinoplu

hepinize iyi akşamlar evet yanılmışım crazyarif arkadaşın dediği gibiymiş lastikciye gösterdim lastikleri(bridgestone bayi) ama yanılmakta haklı olduğumu füşünüyorum çünkü bridgestone hariç bütün(çoğu) markalarda sadece 4 rakam halinde yazıyor ama bunda harf ve rakam karışık olduğu için bende doğal olarak karıştırdım

İlk mesajını düzelt bari Sinoplu.. bazı insanlar diğer mesajları okumadan yorumu yapıştırıveriyorlar !!!

Fiat a bir çok insanın önyargısı olabilir lakin bir kere fiat aldım 1.5 yıl kullandım en ufak bir memnuniyetsizliğim olmadı.

Bu konuda zaten Fiat'a çamur atmak için konu çıksada birşeyler karalasak hesabı yapanlara kapak oldu

bu arada geçen yıl Sinopa gelmiştim . beyaz tek kapı palio bırakmış ( 74 BH 757) e36 BMW almıştım sinoptan. sattığım adamın bana 250 lira borcu vardı. kaç kere telefon ettim açmadıda parayıda vermedi.. her forumda seni görüşümde o 250 lira geliyor aklıma





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 15 Aralık 2011; 20:33:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (9754 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: emtue

yeri gelmişken aracınız ne yakıyor?

biz de 5 ay önce aldık, 1 kişi kullanıyor ve yük taşımıyor. km 40 bin oldu bakımları düzenli ama 6,5 lt altına düşmedi. Şehiriçine girince 7 oluyor hatta.Kullanılan yol genelde şehir dışı ama yarısı rampa çıkıyor yarısı rampa iniyor.

Bana fazla geliyor, siz de durum nedir?

aracım şehir içi yokuş iniş çıkış şuan 7.4L/100 km yakıyor şehir dışına hiç çıkmadım çıkınca konu açacağım zaten şu kadar yaktı diye ama şuanlık yakıtından çok memnunum



S
15 yıl (9754 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: husam74

quote:

Orijinalden alıntı: sinoplu

hepinize iyi akşamlar evet yanılmışım crazyarif arkadaşın dediği gibiymiş lastikciye gösterdim lastikleri(bridgestone bayi) ama yanılmakta haklı olduğumu füşünüyorum çünkü bridgestone hariç bütün(çoğu) markalarda sadece 4 rakam halinde yazıyor ama bunda harf ve rakam karışık olduğu için bende doğal olarak karıştırdım

İlk mesajını düzelt bari Sinoplu.. bazı insanlar diğer mesajları okumadan yorumu yapıştırıveriyorlar !!!

Fiat a bir çok insanın önyargısı olabilir lakin bir kere fiat aldım 1.5 yıl kullandım en ufak bir memnuniyetsizliğim olmadı.

Bu konuda zaten Fiat'a çamur atmak için konu çıksada birşeyler karalasak hesabı yapanlara kapak oldu

bu arada geçen yıl Sinopa gelmiştim . beyaz tek kapı palio bırakmış ( 74 BH 757) e36 BMW almıştım sinoptan. sattığım adamın bana 250 lira borcu vardı. kaç kere telefon ettim açmadıda parayıda vermedi.. her forumda seni görüşümde o 250 lira geliyor aklıma



selamlar

aracı sattığınız adam hakkında biraz detaylı pm alırsam size belki yardımcı olabilirim sonuçta sinop küçük yer ve herkes birbirini tanıyor



M
15 yıl (12335 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Akhilleus

Arabada 2005-06 model olmasın.




U
15 yıl (5761 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: crazyarif

bir sürü şey var, onlardan biridir

< Resime gitmek için tıklayın >

bunu yazmak için girmiştim.



H
15 yıl (169 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

dostum belki hiç sıcak/soğuk hava görmeden stabil klimalı odalarda bekletildi lastikler. Fiat böyle bir savunma da yapabilir

Selam arkadaşlar,

Evet normalde 5 senelik lastiği kimse kullanmak istemez.Fakat alıntı yaptığım arkadaşımız farkında olmadan çok güzel bir noktaya değinmiş.

Üretilen lastiklerin birkısmı vakumlu ambalajlarda muhafaza edilmektedir.Böylece havayla nemle sıcakla soğukla teması engellenmiş oluyor ve dolayısıyla raf ömrü hatırı sayılır bir süre uzamış oluyor.

Aracı satın aldığınız yer bu şekilde bir savunma yapabilir.

Eğer gerçekten vakumlu ambalajında muhafaza edilmiş ise zaten sorun yok demektir.Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.Tabi servisin bunu sana ispat etmesi gerekir içinin rahat etmesi için.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoviva -- 15 Aralık 2011; 23:15:37 >

A
15 yıl (16463 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: sinoplu

sizce bu normal mi akşama resimlerini de yükleyeceğim bilirsiniz 1 hafta önce doblo almıştık bugün bakayım dedim lastik tarihlerine 5105 yazıyor 2005 in 51. haftasında üretilmiş lastikler bridgestone duravis

ilk mesajınızı ve başlığı düzeltin isterseniz, başkaları da okuyup yanlış yorum yapmasınlar, fiat'a kin beslemesinler



C
13 yıl (37903 mesaj)
Yarbay

Aynı durum şuan benim başıma geldi

2010 model doblo araca bugün bakım yaptık arabayı lifte kaldırdık bir baktım lastikler 50. hafta 2005 yılı


Aracı aldığım adamı aradım yemin etti adam arabayı 0 km almış





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 26 Nisan 2013; 17:38:32 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
13 yıl (1294 mesaj)
Binbaşı

bu konuyu bütün yorumlarıyla okuduktan sonra ben



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.