goodyear ın bahsedilen modelini kullanıyorum cok memnunum yol tutuş ve ses konusunda. |
Dunlop sport maxx rt epey hosuma gitmisti. Goodyear efg oneririm. |
lastik soğukken de aynı tutunma performansını veriyormu? reşekkürler |
soğuk veya sıcakken arada bir fark göremiyorum. sınırlarda kullanmıyorum aracı. |
ARKADAŞLAR KONUYU TEKRAR HORTLATMAK GİBİ OLACAK, AMA CEVAP BULAMADIM. http://www.rezulteo-lastik.com.tr/lastik-testleri-deneme/buyuk-rezulteo-karsilastirmasi-10-spor-lastik-mercek-altinda-24172 BURDAKİ TESTTE DE yokohama advan sport v 105 en üst sırada görülüyor. hiç advan sport v105 kullanan, olumlu yada olumsuz görüş bildirebilecekler varsa sevinirim. teşekkürler |
Mıchelin hamuru en yumuşak lastikdir, mıchelin deneyin. |
yukarıda da belirtmiştim michellin ps 3 kullandım ve hiç memnun kalmadım. soğukken hafif meilli yolda araç patinajsız kalkamıyor. ve hanım bir gün kullanırken yağmurda döner kavşakta spin attırdı, hızımız ise 2- 30 km filandı, Allah tan yol boştu ve kaza yapmadık. bunlar soğukken verdiği tepkiler. her fırsatta lastiği ısıtarakmı yola çıkmamız gerek, biz aracı günlük kullanımda şehir içinde kullanıyoruz. bu sebeple günlük kullanımda, ailemi ve çevremdeki diğer araçları tehlikeye atmayacak bir lastik arıyorum. konfor kesinlikle benim için son sırada. yorumunuz için teşekkür ederim, iyi formlar. |
Merhaba, Nokian Kış Lastiği olarak size WR D3 ve WR A3 modelimizi tavsiye edebiliriz. Anlattığınız koşullarda sizi yıpratmayacak, arabanıza ve yaşadığınız iklime uygun olan lastiklerimizdir. WR D3 ok şeklinde tasarlanmış desen şekli ile orta sınıf otomobiller, aile otomobilleri ve güvenliğe önem veren sürücülere ekonomik sürüş özellikleri sunması için tasarlanmıştır. Su ve çamur kızaklamasına karşı dayanıklılığı iz blokları sayesinde arttırılmış ve Slush Blower (sulu çamur püskürtücü) teknolojisi geliştirilmiştir. Lastiğin uygun dokunmatik tasarım sipingi, gereksiz sip hareketi nedeniyle meydana gelen sürtünmeyi ve ısı emisyonunu asgari düzeye indirir. Hafifçe yuvarlanarak çevreyi korur ve yakıt tasarrufu sağlar. Nanobase yapı sayesinde lastiğin manevra, viraj dönme, şerit değiştirme, hızlanma kabiliyeti geliştirilmiştir. Nokian WR A3 ise daha büyük ve daha güçlü araçlar için yüksek hız ve hassas sürüş gereksinimlerinin karşılanması için tasarlanmıştır. Nanobase yapı sayesinde lastiğin manevra, viraj dönme, şerit değiştirme, hızlanma kabiliyeti geliştirilmiştir. Değişken hava şartları için kontrol özellikleri bulunmaktadır. Dış omuz üzerinde kilitlenen 3D kanallar, yola temas esnasında sırt bloklarını kilitleyerek dönüşlerde ve kaçış manevralarında tutuşu sağlamlaştırır. İyi Sürüşler. |
On üç yıldır araç kullanırım, anlattığınız gibi hemen patiye düşen, çabuk saran ve tutunması için ısınmaya (normal sürüşte) ihtiyaç duyan bir lastik görmedim. Sürüş tarzınızı ve debriyaj konusuna eğilmenizi öneririm. |
Merhaba, Siz Nokian Yaz Lastiği modellerini belirtmişsiniz. Kış Lastiği için tavsiyemizi de dile getirmiş olduk böylelikle. Yaz Lastiği önerimize gelecek olursak, sizin aracınız için 245/45 ZR17 99Y XL Z G2 modelimiz uygun olacaktır. İyi Günler |
haklısınız diyeceğim ama aynı araçta kış lastikleri olarak goodyear ug 7 kullanıyorum ve hiç patiye düşmüyor. ama goodyear kış lastiği 2010 model octavia 1.4 tsi aracım vardı ve onda da dunloop vardı 205-60-15 ebadında idi, o lstiklede hiç patinaja düşmedim. 1.4 tsi ile bu ikili ile aynı motor ve şanzuman ile sorun yaşamazken, michelinler banai illalah dedirtti. benim anlatmaya çalıştığım sabah işe gitmek için çıktığımda, yoğun trafikte ilk ışıklarda araç sanki buz pistinde gibi dans ediyor. şu an kış lastikleriyle denemek için red line yaptığımda bile zor patiye düşüyor. normal sürüşte ise patiye düşmesi imkansız. Kış lastiği için goodyear dan başkasına bakmam, ama iş yaz lastiğine gelince artık yerli, yabancı formlara bakmaktan yoruldum, ama hala net bir fikre sahip olamadım. ilginize teşekkür ederim. |
teşekkürler zg 2 modeli takibimde |
Efficient Grip kullanıyorum iyi güzel lastik ama en büyük handikapı kolay patinaja düşmesi, hele ki sıfır km'den rampa çıkışlarda bir miktar patiye düşüyor bilgin olsun. |
sevgili arkadaşım ısınmadan lastik nasıl yol tutar birde bana anlatsana lastiğin hammadesi ve onun davranışı ile çelişkili şeyler yazmışsın sürüş stilini bence gözden geçir yada F 1 yarışlarından birini başından sonuna kadar seyret ne demek istediğimi anlayacaksın detaylıca |
Kusura bakmayın ama affınıza sığınarak Şahsi yorumumu Söylemek istiyorum. Sizin probleminiz kesinlikle lastikler değil. önden çekişli bir Arabanın kafasının sağa sola atması için ayarsız bir Kalkış yapmanız lazım. Ki onlarca anti-Patinaj, cincon özelliği olan Araçları kullanıyoruz. 20-30 km sürarle (edit: süratle) eşinizin yaşadığı olayı da eşinizin şoförlüğünden kaynaklandığına inanıyorum. Ya da hikayeyi eksik anlatıyorsunuz, bu kadar kaygan zemin ancak kutuplarda olur. Nerede yaşandı bunca olay? |
Treadwear'ı en düşük olanı seçmeniz gerek,Pirelli Pzero'lar 220 ya da 240 olması lazım,Michelin Ps3'ler 330,Conti Csc3 280,Csc5 ise 260 civarıydı. |
Arkadaslar yol lastikletinin isinmamasi icin turlu arge yapan firmalar zannetmeyin lastik isindikca yol tutuyor .En istenmeyen durum budurki isindikca basinc artar ve yola tum yuzeyine tum alani ile tema etmez.En istenmeyen durumda budur ve yol lastikleri isinarak calismaz. |
bilgilendirme için teşekkürler. yokohama advan sport v105 için 240 gösteriyor. pirelli p zero 220 eagle f1 için 300 bridgestone re002 için220 s001 için 280 çıkıyor. nokian zg2 300 verdiğiniz bilgilendirme doğrultusunda pirelli p zero ya da yokohama v105 arasında fiyat olarak en uygunu için seçim yapacağım tekrar teşekkürler |
2011 model octavia 1.4 tsi aracım var.
Aracın yol tutuşu hariç her şeyinden çok memnunum. Yol tutuşunda en büyük sıkıntıyı büyük ihtimalle lastiklerden yaşıyorum. Çünkü yazlıkları çıkarıp 205 yanak, kışlık 5 yıllık ug 7 lerimi taktıığımda patinaj sorunlarım ortadan kalkıyor. bu yüzden Yaklaşık 2 yıl öncede lastiklerle ilgili arayışa girişmiş ve jantı 17 yapıp 225 yanak lastik takmıştım, ama istediğim performansı hiç alamadım.
arkadaşlar, lastikleri ısıtmadan, yani evimden çıktığımda lastikler soğukken, hafif rampada yola sarmayıp, patinaj yapmayan, arabanın kafasını sağa sola atmayan, yol tutuşu iyi lastik önerileri bekliyorum. sizlerden alacağım yorumlar çerçevesinde mart ayına kadar araştırıp inşallah lastikleri değiştireceğim.
205-55-16 kullanıpta 1. yılında değiştiğim lastiklerim cantinantal cs2 idi. 225-45-17 olarak michelin ps 3 var. ps 3 ler ısınınca yeterli, ama ben aracımı pistte kullanmıyorum, o sebeple lastik soğukkende yola tutunan, rampada sarmayan lastik arayışına giriştim. örneğin sabah evden çıktığımda ps 3 ler ilk ışıklarda yoğun trafikte araçlar iç içe girmişken aracın burnunu sağa sola atıyor ve yandaki araçlara sürtme riski yaşatıyor. artık risk almak istemiyorum. Zaten bu kurban bayramında bagaja kurbanı yüklediğimizde de fark etmeden girdiğimiz bir çukurda arka tekerler içerden tel kırdılar. bende hemen kışlıklara geçtim.
yazımdan da anlaşılacağı üzere continantal ve michelini kafamdan sildim.
arkadaşlar düşündüğüm lastikler:
pirelli p zero 225-45-17
bridgestone s001 225-45-17
bridgestone re002 205-50-17
pirelli p7 cinturate 205-50-17
yokohama a10e 205-50-17 , advan sport v105 aynı ebatta
yokohama cdrive 2 225-45-17
goodyear eagle f1 225-45-17
goodyear effential grip 205-50-17
nokian zg2 hem 225-45-17 hem de 205-50-17
nokian z line 225-45-17
Arkadaşlar bu saydığım lastik modellerini kullanıp, memnun kalanlar var ise belirtirler ise sevinirim.
Verdiğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim
lastiklerimi aldım. dunlop sport max rt. lastikler 2015 yılı 8. hafta üretimi. 4 adedi ni 1000 tl ye aldım.
sizlerle ilk 500 km izlenimlerimi paylaşmak isterim.
1. olarak şu ana kadar kullandığım lastikler içerisinde en sessiz olanı. çukurlardan geçişte sönümlemesi mükemmel.ama bu da beni biraz korkutuyor. sanki her an balon yapacakmış gibi bir hisse kapılıyorsunuz.
2 - şu ana kadar en sert kalkışlarda bile aracı patinaja düşüremiyoruz. ( 1. viteste tüm güç ile kalkıldığında ancak asr ışığı yarım saniyeden az yanıyor. aracın kafası sağa sola gezmiyor. çizgisini bozmuyor.).
ıslakta 2-3 gün önce yağan yağmurda da ne kalkışta sorun yarattı nede frenajda. ıslak performansıda beklentilerimin çok çok üzerinde.
3 - çevre yolunda denemek için 20- 30 saniyeliğine 180-190 km hızlara çıktık yol sesi 100 de ne ise 180 de de aynıydı.
lastikten çok çok menmnunum uzun vade de dayanıklılığıda sorun çıkartmazsa aradığım lastiği buldum. iyi formlar. yardımda bulunmaya çalışan arkadaşlarımızada teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canmert2005 -- 1 Nisan 2015; 16:42:44 >