| Trafikte makas atan Volvo kolay kolay göremezsin. Çakma xenon lu volvo da kolay kolay göremezsin. Parayı sonradan görmüş, şehir hayatına uyum sağlıyamamış bu ülkenin sırt... |
| Trafikte makas atan Volvo kolay kolay göremezsin. Çakma xenon lu volvo da kolay kolay göremezsin. Parayı sonradan görmüş, şehir hayatına uyum sağlıyamamış bu ülkenin sırtında kambur olan insanların altında da pek volvo göremezsin. Volvo nun müşterileri genelde Doktor, Üniversite hocası, v.b eğitimli insanlardır. Ben volvo fanatiği değilim, ama volvo ya laf atan insan zaten o zihniyeti itibari ile hiç bir zaman volvo müşterisi olamaz. İnceden tık |
|
1999 - S40 T4 ile 200 hp 2000 - S40 2.0T ile 160 hp günümüz - S60 2.0T ile 203 hp günümüz - S60 polestar ile 350 hp ve volvo yaşlı arabası... ko... |
|
1999 - S40 T4 ile 200 hp 2000 - S40 2.0T ile 160 hp günümüz - S60 2.0T ile 203 hp günümüz - S60 polestar ile 350 hp ve volvo yaşlı arabası... komik şeyler sizi... < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Volvonun asıl takdir edilmesi gereken nokta daha bu test çıkmadan bu testten geçecek kadar sağlam araçlar yapmış olması bknz. xc90 .. Yoksa şimdi tüm firmalar teste uyum sağlıyor , son modeller başarılı oluyor . Volvo ve Geely ikilisinin gelecekte oldukça başarılı olacağına inanıyorum |
Volvo för livet |
| Volvo iyidir. Sağlamdır. Hiç kullanmadım ama bu forumdan fikir edindim. İnsanlar ne kullanırsa kullansın, Volvo'yu övüyorlar. Demek ki var bir şeyler. |
| Biz önce emniyet kemerinin önemini anlamaliyiz. Emniyet kemerini takmadigimiz zaman bu güvenlik önlemlerinin ve sağlamliğin pek birşey ifade ettiğini düşünmuyorum(esp gibi güvenlik sistemlerini kastetmiyorum). |
|
Cok fazla degisik markalar odugundan elbette her marka bir imaj yaratma zorunda. MErcedesi herkes lüks ve daha cok yasli arabasi olarak tanidi. BMW Mercedesin imaji lüks ve yaslilar oldugu icin lüks sportif ve biraz daha genc imajini yaratti.... Audi cok saglam ve öncelerde yasli orta kisim imajindaydi, son senelerde daha cok lüks ve sportif imajina gecti..... aynen bunlar gibi volvo da bir imaj yaratmak farklilik yaratmak zorunda. Volvonun imaji her zaman lüks ve cok güvenilir koruyucu olmasi idi, bu senelerden beri degismedi. Nekadar imaj nekadar gercektir, bence pek inandirici degil, bu zamanda arabalarin bir cogu esit degerde saglamdir Mercedes BMW AUdi VW varken Volvo gerekmez. Bir önceki arkadas dedigi gibi, egitim ve emniyet kemeri daha önemli, TR de trafik degismedikce seni Volvoda kurtarmaz. |
< Resime gitmek için tıklayın > |
|
Volvo özelinde konuşmuyorum. Bunları kullanan < Resime gitmek için tıklayın > Ya da kemeri arkadan takan, Güvenliğe mi bakar ? |
|
Güvenlik artısından başka Volvo'nun ne artısı var Allah aşkına ? Tasarımı desen rezalet,yaşlı işi piyasası Bmw,Mercedes gibi değil. Sırf daha güvenli diye millet onu mu seçsin. Ayrıca kaza durumunda bir tık daha korumayı versin.Bmw'nin koruması yeter diye de düşünülebilir. Zaten ölüp gideceksiniz,anı yaşayın,beğendiğiniz aracı alın. Bmw 3 serisi,5 serisi dururken,Mercedes C serisi dururken S60'ı millet napsın.. |
|
Volvo 940 Renault modusle kafa kafaya çarpışma testi Güvenlik seneler içinde gelişti, güvenilir araca binecem diye de gidip 10-20 senelik 1,5 2 tonluk volvolar almayın akıbetiniz linkteki gibi olur.... |
| Volvo özellikle güvenlik konusunda testlere gerek duymadan yıllar öncesinden önlemlerini alan, sürekli araştırma geliştirme yapan bir marka olması nedeniyle çok takdir ediyorum ve umarım bir gün Volvo aracım olur. Ancak özellikle iç tasarımı yüzünden 40-45 yaşından sonra Volvo almak isterim. Volvo daha genç kesime yönelik tasarımlar da yapsa muhtemelen daha çok tercih edilir. Servis, yedek parça fiyatları çok önemli değil. Önemli olan yeterli güvenliği sağladıktan sonra içinde ve kullanırken kendini iyi hissedebileceğin bir otomobil almak. Şu anki durumda bu kriterlere 40-45 yaşlarıma geldiğimde uyacak Volvo ve inşallah bir tane alabilirim o zamana kadar yaşarsak. |
|
Forumdaki tartışma meselesi Volvo'nun güvenliğinin irdelenmesi üzerine kurulu değil, aslına bakarsak bu markanın Türkiye'de doğru düzgün pazarlama yönetimi ile satılmaya çalışıldığını görmüş değilim. Mercedes ve BMW tercih eden insanların en büyük sebebi prestij ve akabinde de rahat bir şekilde araçlarını değerinde satabilmek istemeleridir. Volvo modellerinin ikinci ellerini bakarsak BMW ve Mercedes'e göre daha uygun fiyata alındığını görüyoruz, bu da ikinci elde Volvo almanın mantıklı olduğunu ama sıfır otomobil konusunda biraz daha düşünülmesi gerektiğine insanı sevk ediyor. Neticede kimse sokaktan para toplamıyor, aldığı gibi sattığı arabanın kendi değerini koruması da bir o kadar önemli bir konu. Çocuk yetiştirmenin, ev geçindirmenin ve hayat mücadelesinin çok zor olduğu bir ülkede insanların Volvo tercih etmemesini anlayabiliyorum ancak bu konu Volvo'nun olumsuz bir marka olduğunu göstermez, sistem utansın. |
|
Şu an 1.6 dizel otomatik s60 102 bin bayiyi aradım 98 bine kadar düştü. Şimdi bakalım yeni 508 110 bin Mevcut passat 110 bin yeni kasa Allah bilir Daha sonra 320d 160 bin belki daha yüksek fiyatı bakmadım Şimdi varsın piyasa aracı olmasın varsın arkadan itiş olmasın çok ama çok mantıklı bir araç Güvenlik meselesi bir durum dizel otomatik kombinasyonu bir diğer durun |
|
Kullanan da yorum yazmış kullanmayan da.. Volvo iyi arabadir.uzun süre binmek nasip olmadı ama kısa sürede bile kalitesini hissetmek mümkün . |
5 ile s60 ı karşılaştırmak. anı yaşayım derken geberip gitmek güzel düşünceler. |
Emeğimize sağlik fakat boşuna konu açmissiniz.ben güvenli araçlar ve güvensiz araçlarla ilgili konu açmistim hic ilgi gormedi bu konumunda göreceğini sanmam umarim görür.Volvo,Subaru,mazda bin güvenli olduğuna dair iihs testini koydum BMW Audi mercedesinde güvensiz olduğuna dair resim koydum bana hala BMW mercedes audi'nin daha sağlam olduğunu söylediler.açikcasi bizim halkimiz için önemli olan amblemdir.BMW olsun içinde gebereyim,ama insanlara hava atayim zihniyeti ile çalışan beyinden bu konuları anlamasini beklemiyorum.yinede emeğimize sağlık. |
| Bu da benim konum= http://forum.donanimhaber.com/m_97192669/mpage_0/tm.htm |
|
1999 - S40 T4 ile 200 hp 2000 - S40 2.0T ile 160 hp günümüz - S60 2.0T ile 203 hp günümüz - S60 polestar ile 350 hp ve volvo yaşlı arabası... komik şeyler sizi... < Resime gitmek için tıklayın > |
| v40 yaşlı arabasıysa versinler bana yaşlı olmaya razıyım |
Kaza geliyorum demez, daha farkına varamadan olur biter...
Sivri bir metal parçasının deri ve kemikten oluşan insan bedenini yırtıp parçalaması işten bile değildir.
O küçük kabin içerisinde otomobil bizi ne kadar koruyorsa o kadar güvendeyiz demektir. Kaza anında bizim yapabileceğimiz hiçbir şey yoktur.
Az gelişmiş toplumların ortak bir özelliği olarak güvenlik konusu ikinci veya üçüncü plana atılmak bir yana dikkate bile alınmamakta.
Forumda araç tercihi için açılan konulara baktığımızda da göreceğiniz üzere; varsa yoksa yakıt tüketimi, vites değişim hızı, kaç tork olduğu, rampada nasıl vs. gibi konular dikkate alınarak üzerine yorumlar yapılıyor.
Bu noktada; Volvo almayın parçası ve servisi pahalı diyen kişilere genel bir cevap olması açısından her başlıkta kendilerine laf yetiştirmek yerine neden Volvo tercih ediyoruz sorusuna cevap olması için bu konuyu açmak istedim. Amacım biraz olsun farkındalık oluşturmaktır.
D segmentindeki premium marka araçların yıllara göre IIHS Enstitüsü test sonuçlarını aşağıda paylaşıyorum:
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.