Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
1216
Tıklama
0
Öne Çıkarma
WARRIOR MU BP Mİ?
S
20 yıl (188 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

BEYLER SİZCE HANGİSİ DAHA İYİDİR ACİL YARDIM PLSSS

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



O
20 yıl (15321 mesaj)
Yarbay

basdan kasacaksan priest kasman daha kolay olur
ama warrior la ii boss kesersin bp ile pek keseceğini sanmıorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
20 yıl (188 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

np olayı hangisinde daha kolay olur?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
V
20 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: St3GaNoS

np olayı hangisinde daha kolay olur?

prıestte townda otur buff ver ama
hareket sevıyosan 62 de bp ol



B
20 yıl (395 mesaj)
Yüzbaşı

Bence Direk Olarak Hızlı Kasılmak İstiosan Buffer Diorum Ama Dersen Ben Yawas Ama ii olmak isitorum o zaman wairor derim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
20 yıl (5601 mesaj)
Yarbay

Kasmak için priest np için de priest
Ama boss felan için warrior


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
20 yıl (188 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

V
20 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı

T
20 yıl (172 mesaj)
Teğmen

kesinlikle bp ol! ! skilleri de buff,heal ,malice olarak ver hem rahat kasarsın hemde sağlam vurursun.ben şahsen 51 lik bp le 53-54 wariorları asasları kesebiliorum.büyücüleri saymıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
20 yıl (594 mesaj)
Yüzbaşı

X
20 yıl (3032 mesaj)
Yarbay

Para varsa bp yoqsa warrior! Paranın yanında itemde gerek saadet olmas :D



İ
20 yıl (2679 mesaj)
Yarbay

bpnin avantajları : sağlam atak , sağlam dmg , 62 olunca seri bi şekilde jugment atmak , buff verir ac verir kendine kasar durur , wolf gibi kitapları wardır .takıları , armorları ve silahları diğer cinslere göre daha düşük fiyatlıdır

bpnin dezavantajları : düşük defans , düşün hp , sprint yoktur sw alması zorunludur.

warriorun avantajları : sağlam atak , sağlam dmg , sağlam defans , 60 lvl büyüsünü hızlı seri şekilde kullanma.

warriorun dezavantajları : armorlar silahlar pahalıdır , uniq takıları zor bulunur, sw gerekir , buff gerekir , ac gerekir , wolf gerekir vs vs ,

ve bütün bunların sonunda diyebiliceğim şudur ben olsam bp kasarım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
20 yıl (1412 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: ilnefana

bpnin avantajları : sağlam atak , sağlam dmg , 62 olunca seri bi şekilde jugment atmak , buff verir ac verir kendine kasar durur , wolf gibi kitapları wardır .takıları , armorları ve silahları diğer cinslere göre daha düşük fiyatlıdır

bpnin dezavantajları : düşük defans , düşün hp , sprint yoktur sw alması zorunludur.

warriorun avantajları : sağlam atak , sağlam dmg , sağlam defans , 60 lvl büyüsünü hızlı seri şekilde kullanma.

warriorun dezavantajları : armorlar silahlar pahalıdır , uniq takıları zor bulunur, sw gerekir , buff gerekir , ac gerekir , wolf gerekir vs vs ,

ve bütün bunların sonunda diyebiliceğim şudur ben olsam bp kasarım


BP kasmak kolaydır ama warriorda item ve level warsa alayına gder



C
20 yıl (315 mesaj)
Yüzbaşı

Hiçbir wariora küfür edilmez eğer başkasının dalına basmazsanız.
Heal kaçar, küfür, tek başına 5 aposta dalar salak heal 1920 yetişmez küfür, masive maklice baklemeden dm ye dalarlar götleri yanar kaçarken küfür, dah saymakla bitmez.Benim 5 serverda en düşük 48 lvl priestim war ve priest en iyi char bence.Ancak 63 lvl a kadar int kal hatta 72 skilini açana kadar int kal eğer uzun süreli oynamayı düşünüyorsan.Okçu da en iyidir oynayabilene, sonra priest sonra mage sonra assas ve warior.Hepsi lazım aslında ama enim sıralamam bçle ister doğru ister yanlış, her charı oynadım .
Usko nun tek 80 lvl adamı ZİKE , bp debuffer, ve orc..:(

Adam nasıl kasar 1 ayda 10 lvl.Herkes 70 idi, bu herif 70 ile 80 lvl arası kaç milyon exp, nerde, ne keserek kaç saatte, hangi partilerde kastı inanın çok merak ediyorum.Oyunun basic data base ine birileri 3-5 m exp eklemiş olmasın, !! Dies GM leri böle bişey yapmaz ama acaba başkalarının müdahelesi var mı ? garipsedim ve bana göre 70 den 80 e kasan adamların kendileri ile birlikte mesela...(79 lvl %50 olan kimler var orclarda örneğin HusyTheTürk, sTRom, ne durumdalar filan??

anlayan anlasın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
20 yıl (603 mesaj)
Yüzbaşı

bp tam bir ölüm makinesi benim bp war 62 lwl ronark land de bile raptorlu herif indiiriyorum süper bence e iiisi bp


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
20 yıl (3032 mesaj)
Yarbay

Aslında şimdilerde bp lerde 72 skillide çıktı tam oldu ama dd helmet ve dd takı olmadan sen bi hiçsin istersen 100 lvl ol !
(neden diye sorarsan benim gbi pisko asaslar sana en kötü 3000+ vurur haberin ola sonra sanada shard veririz ağlamassın )


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
20 yıl (59 mesaj)
Onbaşı

tmm doğru diosun dd siz olmaz ama 3000+ ohaa ne bu kardeşim kaç atak var sende 4k mı abartma 300 ac ile vurcağın en fazla 1600!!!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
20 yıl (3032 mesaj)
Yarbay

Bloody beast yediğinde dd korumanın 5 saniyeliğine yarı yarıya etki ettiğini ve benim arkamda hep 1 rezzerla dolaşıp tormentsiz kımseye dalmadıgımı ve benim beramusun en büyük mage avcısı oldugumu hesaba katmamamışın LOL


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
20 yıl (59 mesaj)
Onbaşı

hahahah o koşulda bende o kadar çakarım



A
20 yıl (192 mesaj)
Teğmen

warrior boss keser defansı sağlamdır 60'tan sonra tadına doyamazsın hem np hem level hem para kasar bp ise fazla işe yaramaz atağın iyi olur yalnız defansın uniq takıların olmadığı zaman berbat olur sağlam bir asasın spikeına kurban olursun iron belt,iron necklases gibi dagger defans veren iyi uniqlerin olmazsa cz'de townda oturup buff vermekten başka hiçbir işe yaramazsın



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.