Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
450
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tüketici hakem heyeti hakkında yardıma ihtiyacım var
S
11 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Lumia 925 cihazı aynı şikayetlerden dolayı 5 kez servise gönderdim. Şuan cihaz elimde problemler devam ediyor. Nokia ile irtibata geçtiğimde cihazını 2 kez mekanik tamir görmüş 3 kezde yazılım güncellemesi ve fonksiyon testi yapılmış değişim talebi ve para iadesinde bulunamazsınız 4 defa mekanik tamir gördükten sonra değişimde bulunabilirsiniz dendi. Bütün servis raporları , garanti belgesi hepsi elimde. Tüketici haklarına başvurmam sonuç getirir mi? Nasıl başvuru yapıcam bilgilendirir misiniz?



B
11 yıl
Yarbay

Alo 175'i arayarak detaylı bilgi alabilirsin.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.