Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
6875
Tıklama
0
Öne Çıkarma
[//Keeway Speed 150 sizler için araştırdım\\]
M
19 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Motor Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Yakıt Yakıt Deposu 11L 2.0/100km
Çap x Stroke 56.6mmx49.5mm
Silindir hacmi 149 cm3
Max. Güç 8.0kw/8500rpm 8.3Nm 7500/1min
Frenler Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
Jantlar Ön: 2,75-18
Arka: 3,25-18

Boyutlar Uzunluk 1990 mm
Genişlik 740 mm
Yükseklik 1070 mm
Dingil Mesafesi 1300 mm
Ağırlık 120 kgs
Aksesuarlar
Vites Kutusu 5 Vites
Supap
Şase Güçlendirilmiş Çelik Boru

< Resime gitmek için tıklayın >

motorun görüntüsü çok güzel hoşuma gitti doğrusu

< Resime gitmek için tıklayın >

gösterge paneli şık duruyor ama benim pek hoşuma gitmedi daha sportif olabilirdi iyi yanı ise dijital vites göstergesi var

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Ayna yapısı çok güzel saat yönünde ve tersi yönde dönebiliyor

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

Arka ve ön disk olduğundan güvenli olmuş

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Jikle kolunun sol kumanda da olması bence büyük bir kolaylık, benzeri bir çok motorda jikle kolu karbiratör üzerindedir. Kullanmak için elinizi oraya sokup mandal ile ayar yapmalısınız ama ısıtmak için motoru jiklede çalıştırdıkdan sonra yolda giderken jikleyi kapamak çok zordur. Gazlı kullanılan amortisörlerin performanısnı virajlarda hissedebilirsiniz, araç frenlemede olduğu kadar virajlarda da başarılı.

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

motorun en kötü yanı yan ayaklığın kendi kendine kapanır olması aslında tehlikeli bir durum

Sonuç olarak çoğu çinliye göre kaliteli ve gösterişli bir motor, ama performans için aynı şeyi söyleyemem. Sanırım bu dişli değişimiyle giderilebilir, fakat araç parasının hakkının verir kalitede. Dayanıklılığı ne olur onu ilerleyen km lerde kullanıcılarından öğrenicez

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



F
19 yıl
Yarbay

motor kısmı hondaya benziyor.vites geçişleride öyle.
tipi yine ybr ye benziyor
birde motorun gücü 150 cc ye göre az gibi geldi




keeway
< Resime gitmek için tıklayın >

yamaha ybr

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
19 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

çok benziolar ama ybr kalitesini yakalaması epey bi zor olucak


Bu mesaja 2 cevap geldi.
F
19 yıl
Yarbay

son ibresi 120 zaten buda anlaşılıyorki bunun son hızı 100-110 civarı
zaten 125 cc lik ybr de 120 yaptığına göre


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
19 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

ama dişliyi küçültünce manyak oluyo ybr ler



T
19 yıl
Çavuş

quote:

Orjinalden alıntı: ManyAak

çok benziolar ama ybr kalitesini yakalaması epey bi zor olucak


bana kalırsa ybrden daha ıyı bır alet bunda hıdrolıkı suspansıyon ve tıtresımı onleyıcı var baya basarılı kalıte bakımındanda kafa tutar bence



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.