Motor Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı Yakıt Yakıt Deposu 11L 2.0/100km Çap x Stroke 56.6mmx49.5mm Silindir hacmi 149 cm3 Max. Güç 8.0kw/8500rpm 8.3Nm 7500/1min Frenler Ön Fren Disk Arka Fren Disk Jantlar Ön: 2,75-18 Arka: 3,25-18
Boyutlar Uzunluk 1990 mm Genişlik 740 mm Yükseklik 1070 mm Dingil Mesafesi 1300 mm Ağırlık 120 kgs Aksesuarlar Vites Kutusu 5 Vites Supap Şase Güçlendirilmiş Çelik Boru
Jikle kolunun sol kumanda da olması bence büyük bir kolaylık, benzeri bir çok motorda jikle kolu karbiratör üzerindedir. Kullanmak için elinizi oraya sokup mandal ile ayar yapmalısınız ama ısıtmak için motoru jiklede çalıştırdıkdan sonra yolda giderken jikleyi kapamak çok zordur. Gazlı kullanılan amortisörlerin performanısnı virajlarda hissedebilirsiniz, araç frenlemede olduğu kadar virajlarda da başarılı.
motorun en kötü yanı yan ayaklığın kendi kendine kapanır olması aslında tehlikeli bir durum
Sonuç olarak çoğu çinliye göre kaliteli ve gösterişli bir motor, ama performans için aynı şeyi söyleyemem. Sanırım bu dişli değişimiyle giderilebilir, fakat araç parasının hakkının verir kalitede. Dayanıklılığı ne olur onu ilerleyen km lerde kullanıcılarından öğrenicez
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Yakıt Yakıt Deposu 11L 2.0/100km
Çap x Stroke 56.6mmx49.5mm
Silindir hacmi 149 cm3
Max. Güç 8.0kw/8500rpm 8.3Nm 7500/1min
Frenler Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
Jantlar Ön: 2,75-18
Arka: 3,25-18
Boyutlar Uzunluk 1990 mm
Genişlik 740 mm
Yükseklik 1070 mm
Dingil Mesafesi 1300 mm
Ağırlık 120 kgs
Aksesuarlar
Vites Kutusu 5 Vites
Supap
Şase Güçlendirilmiş Çelik Boru
< Resime gitmek için tıklayın >
motorun görüntüsü çok güzel hoşuma gitti doğrusu
< Resime gitmek için tıklayın >
gösterge paneli şık duruyor ama benim pek hoşuma gitmedi daha sportif olabilirdi iyi yanı ise dijital vites göstergesi var
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Ayna yapısı çok güzel saat yönünde ve tersi yönde dönebiliyor
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
Arka ve ön disk olduğundan güvenli olmuş
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Jikle kolunun sol kumanda da olması bence büyük bir kolaylık, benzeri bir çok motorda jikle kolu karbiratör üzerindedir. Kullanmak için elinizi oraya sokup mandal ile ayar yapmalısınız ama ısıtmak için motoru jiklede çalıştırdıkdan sonra yolda giderken jikleyi kapamak çok zordur. Gazlı kullanılan amortisörlerin performanısnı virajlarda hissedebilirsiniz, araç frenlemede olduğu kadar virajlarda da başarılı.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
motorun en kötü yanı yan ayaklığın kendi kendine kapanır olması aslında tehlikeli bir durum
Sonuç olarak çoğu çinliye göre kaliteli ve gösterişli bir motor, ama performans için aynı şeyi söyleyemem. Sanırım bu dişli değişimiyle giderilebilir, fakat araç parasının hakkının verir kalitede. Dayanıklılığı ne olur onu ilerleyen km lerde kullanıcılarından öğrenicez
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.