Arkadaşlar merhaba. Fluence exreme aracımın üzerinde orjinal 205/60/16 lastikleri var. Ben biraz görüntüye önem veriyorum. Daha doğrusu büyük jant hoşuma gidiyor. Arabanın şu anki görüntüsü de pek hoşuma gitmiyor. Lastikler balon teker bisiklet gibi görünüyor. Lastik yenileme zamanım geldi. Hazır lastikleri değiştirecekken 17" orjinal replika jantla birlikte 215/50/17 lastik alsam konfor çok mu kötü olur? Başka bir seçenek te 215/55/16 lastik alıp orjinal çelik jantlarıyla kullanmak. maddi yanı bir yana bırakırsak ne önerirsiniz. Konfor yol tutuş vs açılarından. Tecrübeli arkadaşlar lütfen yardım edin kafam karışık. Daha önce 15 janttan büyük arabam olmamıştı. Bilgim yok yani. Teşekkürler.
Yanak ölçüsü düştüğü icin konfordan biraz kaybiniz olur.
Ama arada cok buyuk ciddi farklar olmaz. Eger goruntuye fazla onem veriyorsaniz yapabilirsiniz. Herhangi bir sikinti olcagini düşünmüyorum
Yani yoldaki her pürüzü hissetmem değil mi?
Dedigim gibi cok buyuk bir farkli olmaz.her cukuru doldurmadiginiz surece ve cok hizli gecmediginiz surece fazla kaybiniz olmaz. Rahatlikla kullanabilirsiniz.
Jantlari negatif ofsetli almanizi öneririm. Bir de Fluence çamurluk ve lastik arasi cok acik bir aractir. 35mm spor yay kullanirsaniz görüntü daha hoş olur.
Jantlari negatif ofsetli almanizi öneririm. Bir de Fluence çamurluk ve lastik arasi cok acik bir aractir. 35mm spor yay kullanirsaniz görüntü daha hoş olur.
Replika jant kullanmayın. Yüksek suratte kötü sürprizler ile karşılaşabilirsiniz. Gidin orj. Çıkma alin ama orijinal olsun... bence eski 17" gayet güzel
Jantlari negatif ofsetli almanizi öneririm. Bir de Fluence çamurluk ve lastik arasi cok acik bir aractir. 35mm spor yay kullanirsaniz görüntü daha hoş olur.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @1şahıs
16 mı 17 mi güzel dediğiniz?
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
16" olanlar için demiştim
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Aracin yol tutuşu ve fren mesafesi güçlenir.
Yakit tüketimi bir nebze artabilir
Yanak ölçüsü düştüğü icin konfordan biraz kaybiniz olur.
Ama arada cok buyuk ciddi farklar olmaz. Eger goruntuye fazla onem veriyorsaniz yapabilirsiniz. Herhangi bir sikinti olcagini düşünmüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Yani yoldaki her pürüzü hissetmem değil mi?
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Dedigim gibi cok buyuk bir farkli olmaz.her cukuru doldurmadiginiz surece ve cok hizli gecmediginiz surece fazla kaybiniz olmaz. Rahatlikla kullanabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Her pürüzü hissetmesen bile eski jantına göre hatrı sayılır ölçüde yanak kalınlığı düşeceği için sertliği hissedersin.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Gerçi ben Fluence'ı genel olarak sevmiyorum. En iyi jant bile tip olarak kurtarmaz ama 17lik jant o aracta sorun da oluşturmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Orjinali 205/60/16
Tip olarak ben de pek sevmiyordum ama benim kriterlerimi en iyi karşılayan araçtı.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Kullandınız mı? Ben kullanmadım. Eğer öyleyse 215/55/16 lastik alıp devam edeceğim.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Çok kullanilan bir ebattir.
Jantlari negatif ofsetli almanizi öneririm. Bir de Fluence çamurluk ve lastik arasi cok acik bir aractir. 35mm spor yay kullanirsaniz görüntü daha hoş olur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu ebatı kullanamam fark %4.4 oluyor. Çok fazla
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
225 45 r17 yazacaktim. Yanlis oldu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >