üstündeki yazılardan anlaşılır ne kadar kullanıldığı ne kadar yıprandığı .. |
çektiğiniz kayış aksesuar diğer adıyla "V" kayışıdır.. o kadar yağ akma ise normal değil..bir kaçak olabilir baktırmakta fayda var.(şanzuman üzerindeki) |
yazı falan görünmüyor hani aldığım arkadaşa sordum 14 ay önce almış o değiştirmemiş, önceki ne zaman değiştirdi oda muamma 120 bin bakımı yaptırsam diye hyundai servise sordum 950 tl dediler oda şuan zor |
O kayış V kayışı dostum sıkıntı yok :) Ama şarj dinamosuna bağlı. Yolda şarj kesmesin diye işçilik dahil 20 liraya halledebilirsin.. Kafan rahat olsun... Birde o kadar yağ 2005 yılından beri hiç temizlenmediyse normal gibi ama yinede altını bir yıka birsüre bekle yağlanma ne kadar zamanda olacak diye. Bu arada sürekli yağ seviyesini kontrol altında tutmak yeterli. |
gitmemiş ama heran gidebilirmiş gibi duruyor. birinci resim de görülen dikişin atması hiç hayra alamet değil. |
en güzeli özel bi servise git ama araştır iyi bi servise git orada baksınlar eksiklerine servisin 1/3 fiyatına hallederler hem servis kazığı yemezsin hem servislere güvenmiyorum ben .. resimlere bakmakla olmaz usta bakınca anlar ne kadar kullanıldığını kayışın .. |
Motor altinda bukadar yagin birikmesi normal degil muhtemelen yag kaciran birseyler var. Ek olarak konu ile alakasi olmasa duzelteyim istedim. Toprak, ugrunda olen varsa vatandir olacak. |
öncelikle cevaplarınız için çok tşk ederim trigeri değil yani :) o halde trigeri nasıl anlarız durumu nedir , @C.Canky@ForteVeloce motor hiç yıkanmamış içinde her şey toz bağlamış buda genel motor resmi < Resime gitmek için tıklayın > |
1.yol aldığın arkadaşa soracaksın..değiştirmişmi , hangi km de değiştirmiş veya ondan önceki sahibi ne zaman değiştirmiş diye.. 2.yol açtıracaksın ,dişlerin , kayışın durumuna bakılacak. |
triger motorun içerisinde.. bu motoru bilmiyorum kayış mı var yoksa dişli mi.. kayışsa belli aralıklarla değiştirilmesi gerekir, hareket halindeyken koparsa ciddi masraf çıkartabilir. |
yağ akması normal değil motor yapılmış olabilir blokta çatlak olabilir aman dikkat hocam en iyisi detaylı bir baktırın yağ kaçağının sebebini![]() |
sanayide değiştir bence fazla km yapmadan başına iş almadan yani. korkutmak için söylemiyorum gitmesine gider ama o birinci resimde kenardan bir zedelenme gördüm o açıkçası tedirgin etti. sanayide de sıkıntı olmadan değişir ucuza. yağ vs değiştir güvenme değiştirdim demelerine. - ayrıca motorun temiz görünmüyor üstten yağ eklerken dışarı boca etmişler sanki. yada kapak yağ fırlatıyor! |
aracın altı öyle ama durduğu yerde 2 gündür yere 1 damla düşmemiş çatlak vs olsa en azından yere damlardı sanırım |
triger setini klima kayışınu vantilatör kayışını direksiyon kayışı alternatör kayışını değiştirdim işçilik dahil 200 tl tuttu |
bir kayış sormuşsunuz hepsi değişmiş ![]() |
araç 120 bindeydi aracı aldığım arkadaş 1.5 senedir hiç ellememiş önceki akibetide belli değil olmuşken hepsi değişsin dedim :) |
en iyisini yapmışsınız...Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin |
Ayrıca şuan üzerinde 13 jant var ama orjinali 14 bunların, ben ise 15 yada 16 düşünüyorum acaba sıkıntı olurmu tavsiyeniz ne olur jant ve lastik ebatı olarak |
durum nedir anlayan arkadaşlar cevaplarsa ona göre harekete geçeceğim birde alttan çektiğim fotoğraflarda motor altı çok yağlı bu durum normalmi
araç accent 1.3 admire2005
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.