Km yuksekse baski balata olabilir gecmis olsun |
Araba kaç binde nasıl kullanıldı tam otomatik mi yarı otamatik dualogiç mi bu bilgileride paylaşırsanız iyi olur |
Araç 180 binde 2 bin km önce 10 bin rutin bakımlarını yaptırdım ki sürekli serviste yetkili serviste yaptırırım bakımlarını . Dualogic vites freeman6161 evet hocam aynen böyle |
ilk arızası mı 180 bine kadar? Evetse bence çok iyi |
1 den 2 ye geçerken vuruntu yapar bu tip şanzımanlar ama aşırı değil şanzıman beyni de olabilir sorun baskı balatada ama şanzıman beyin kömürü bittiğinde yada başka bi sorun olduğunda ekranda f hatası verir baskı balata gibi |
arıza olarak yaşadığım ilk büyük çapta arıza diyebilirim. Diğerleri park lambaları bitmesi vb ufak tefek arızalardı. |
Ekranda sadece vites kutusu problemi gibi birşey yazıyordu sorun çözümü için klavuza bakınız olarak devam ediyordu yazı. Canım sıkkın olduğu için açıkçası ekranda yazanı tam net olarak hatırlamıyorum. |
Yarı otomatik bir şanzıman için kötü bir rakam değil. Eski Mercedes tam otomatik şanzımanlı aracı olan arkadaşımınki bile 300 bin kilometrede pert olmuştu. Sizin sorununuz o kadar büyük olmasa gerek. Sarsıntı normal ama baskı balata değişecek gibi. Eğer baskı balata ise arıza bile sayılmaz. Manuel bir araçta bile en fazla 200 bin kilometre dayanır. |
İnşallah hocam; detayları ve aşamaları buradan yazmaya devam edeceğim |
Sorun baskı balataysa arıza değil yarı otomatik şanzımanlarında manuel gibi balata değişimi olur tork konvertörü yoktur. |
180bin km ilk arızası ise bence normal |
Ticari tipli bir aracada otomatik vites olayı pek mantıklı gelmiyor anlaşıldı fiorino otomatik viteside hocam gelişmeleri buraya yazarsanız sevinirim. |
Bana çok normal geldi bu km'ye kadar büyük bir arıza yaşanmaması.O kadar olacak yani |
Aynı sorunu ben de yaşamıştım. Eski aracım grande punto ile. Garantiden şanzıman motoru değişmişti. |
180binde kavrama değişecekse o arıza sayılmaz hocam :) hatta araba iyi dayanmış, helal olsun denir bence sadece baskı balata ise servis dışında daha uyguna halledilir sanıyorum |
Almayın diye herkese söylüyoruz ama iyi dayanmış. Geçmiş olsun. |
Araç 95 bg Fiat fiorino multijet ve otomatik vites, bir kaç gün öncesine kadar bir sorun yoktu. Sonrasında gaz yememe ve vites geçişlerinde özellikle 1 ci vitesten 2 vitese geçişte vuruntu oluyordu servise götürdüm götüreceğim diyene kadar sorun iyice büyümüş olacak ki, yarım saat önce bir işim dolayısı ile dışarı çıkmam gerektiğinde viteslerin artık geçmediğine ve sadece N de kaldığını gördüm elden bir şey gelmiyor yarın bir şekilde servis vs çağırıp durumu çözmeye çalışıcam. Bakalım sorun ve maliyet ne olacak
Arkadaslar sabah cekıcı hızmetını aradım 400 tl bedel ıstedı sonrasında bır umut araba kendıne gelmıstır dıye dusunerek calıstırdıgımda cok sukur vıtes attı. Hemen yola koyuldum ve servıse bıraktım baskı balata bıtmıs degıstırılecek 3 gun ıcınde alırsınız dıye bılgı verıldı
Arkadaslar debriyaj rulmanları ve de baskı balata değişimi yapılacak . Toplam masraf 1100 tl tuttu
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellidört -- 20 Eylül 2013; 14:38:31 >