2012 Model Citroen c3 aracım var, yetkili servise gidip 610 TL karşılığında 2 yıl/90.000 km garantiyi uzattırmayı istedik. Araç bilgileri yazıp onayı için Citroen Genel Merkezine (Baylas Otomotiv) gönderecekleri söylemişlerdi. Bugun aradılar, olması gerekenden daha önce bakım yaptırdığımız için ek garanti veremeyeceklerini söylediler. Sırf ikinci bakımında 2-3 bin km erken girdik diye sunun saçmalığına bakar mısınız? Hangi akla böyle bir şart koymuşlar? Aynı sorunu yaşayanlar var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bakıma erken gitmesini araçta bir sorun var diye düşünmüşlerdir. Bu durumda garantiyi uzatıp da zarar etmek istemezler açıkçası. Bu da araçlarına güvenmediklerini gösterir.
2012 Model Citroen c3 aracım var, yetkili servise gidip 610 TL karşılığında 2 yıl/90.000 km garantiyi uzattırmayı istedik. Araç bilgileri yazıp onayı için Citroen Genel Merkezine (Baylas Otomotiv) gönderecekleri söylemişlerdi. Bugun aradılar, olması gerekenden daha önce bakım yaptırdığımız için ek garanti veremeyeceklerini söylediler. Sırf ikinci bakımında 2-3 bin km erken girdik diye sunun saçmalığına bakar mısınız? Hangi akla böyle bir şart koymuşlar? Aynı sorunu yaşayanlar var mı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyBlue -- 27 Ağustos 2013; 14:56:37 >