Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
5940
Tıklama
0
Öne Çıkarma
AIRTIES RT-210'da ppp yanmıyor???
Y
19 yıl (164 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar ADSL'e yeni abone oldum ve bağlantılarımı dikkatle yaptım. Ama bu ppp niye yanmıyor bir türlü çözüm bulamadım. 4440375 bile derdime derman olamadı. Bu numara için bir topicte son çare olarak bahsediyor ama malesef. Son çare nedir? Daha önce aynı dertten muzdarip olan bir vatandaş varsa bana yardım edebilir mi?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



M
19 yıl (6183 mesaj)
Yarbay

AirTies Hizmet hattını aramayı denediniz mi?

Bu arada, standart ev kullanıcısı mısınız. ADSL'li Telekom hattınız bir PBX santral vs. üzerinden geliyor mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
19 yıl (43 mesaj)
Onbaşı

2-3 kere bu olay benim de başıma geldi. Gerçi çok basit bir cevap olacak ama hizmet programındaki protokolün PPPoA olarak seçildiğinden emin misin? Ben modemi ilk kurarken PPPoE olarak kaydetmiştim ve bu dediğin olay gerçekleşmişti. Ayrica başka bir sefer daha olmuştu bu olay, 5-6 saat sonra kendiliğinden düzeldi, ADSL'in şiddetine bağlı olarak modem kendisini korumaya mı alıyor ne oluyor hiç bir fikrim yok...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
19 yıl (34389 mesaj)
Binbaşı

bağlı olduğunuz santralin markasına göre protokolü ayarlamalısınız. PPPoA Alcatel, PPPoE Nec santral içindir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
19 yıl (128 mesaj)
Teğmen

Bugün biz de aldık, bir arkadaşım için, ama heyhat, ne ppp ne de ppp ışığı yanmıyor. Doğrusu ne yapacağımızı bilemiyoruz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
19 yıl (1256 mesaj)
Yüzbaşı

kullanıcı adınızı ttnette n teyit ettirin
çünkü değiştirebiliyolar kayıt sonrasında bazı sebeplerden ötürü

bir de telefon hattı açıkken bağlanmayı dneyin
çünkü isnyal en yüksek seviyeye tel açıkken ulaşıyo
bu da adsl sinyalinin düşük olması anlamıa gelir ki bu en büyüğü ; )

ama pppoe ve oa arasında sürekli bağlatılı olduğunu da gördüğüm oldu modemlerin
yani farkeder mi okadar bakmak lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
19 yıl (164 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar sorun kullanıcı adında falan değil. Çünkü kullanıcı adımla kota bilgime girebiliyorum. Dial-Up'tan yani. Ve şifremi de değiştirdim buradan. Bir de modemi arkadaşın hattında denedik. Modede hiçbir sorun yok. PPPoE veya PPPoA olması bu marka için farketmiyor. Sorun hatlarda heralde ama ilgilenecek birilerini bulmak zor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
19 yıl (813 mesaj)
Yüzbaşı

Merhaba Arkadaşım,
PPP Led ışığının yanmamasının tek sebebi vardır o da kullanıcı adın ve şifreni yanlış giriyon olmandır..
Tekrar kullanıcı adın ve Şifreni öğren ve doğru gir sorunun çözülür....
Kolay gelsin..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.