Selam arkadaşlar. Öncelikle Honda markasına sempati duyduğumu ve ilerde sahip olmayı planladığım araçlardan biri olduğunu belirteyim.
Az önce bir arkadaşın sorunuyla ilgili şikayetvar.com sitesinde bazı markaları gezdim. Hemen hemen tüm markalarda belirtilen şikayetler cevaplanmış, gereği yapılmış ve yapılmamış bilemem. En azından uygun bir dille cevaplanıp müşteri ile iletişim kurulmuş.
Honda markasındaki sayfalarca şikayetin bir tanesine bile cevap verilmemiş.
Honda gibi sorunsuzluğuyla ünlü, 6 yıl garanti veren bir markanın böyle bir davranışta bulunmasına anlam veremedim.
Kullanıcı olarak yorumlarsanız belki yetkililerin kulağına gider.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Aracımı (Honda) ilk aldığımda lastik problemi olmuştu sürekli lastiğin havası iniyordu. Sorun lastikteymiş yetkili serviste garantiden kısa sürede değiştirildi. Belki şikayetvar'a yazılanlara dönüş yapmıyor olabilirler. Honda TR'ye yazınca mutlaka cevap verirler.
sorunsuzluğuyla ünlüydü. Buna birde sorumsuzluğu eklemişler desenize...
Bu arada bilgi alayım diye bir kaç gündür Honda sitesini açıyorum ama açılış resminden sonrası gelmiyor. Forum girişine bir mendil açsak ta gelen geçen para atsa da sunucu mu değiştirecekler yeni sitemi yapacaklar yardımımız dokunsa.
Honda CRV Dizel Otomatik Vites arabamız var. Aldıktan bir süre sonra “Oksijen Sensörü” alarmı verdi. Mersin Yetkili Servisi AkbayraKlara gittik. Bize “Türkiye’de ki yakıt kalitesinden dolayı dizel araçların yaklaşık %40’ında u lamba yanıyor, bu parça garanti kapsamında değildir, 3,600 TL ücret ödeyeceksiniz" dendi, biz de pahalı olduğu için değiştirmedik, türlü türlü başka çözümler aradık. Ama son gittiğimde, "Bakıma 10,000 KM'de değil de 15,000 km'de geldiniz, bu nedenle değiştirmedik, dediler. Honda aldığımızdan beri servis sorunu yaşıyoruz. Bilginize.
Az önce bir arkadaşın sorunuyla ilgili şikayetvar.com sitesinde bazı markaları gezdim. Hemen hemen tüm markalarda belirtilen şikayetler cevaplanmış, gereği yapılmış ve yapılmamış bilemem. En azından uygun bir dille cevaplanıp müşteri ile iletişim kurulmuş.
Honda markasındaki sayfalarca şikayetin bir tanesine bile cevap verilmemiş.
Honda gibi sorunsuzluğuyla ünlü, 6 yıl garanti veren bir markanın böyle bir davranışta bulunmasına anlam veremedim.
Kullanıcı olarak yorumlarsanız belki yetkililerin kulağına gider.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.