Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
1736
Tıklama
0
Öne Çıkarma
2011 kangoo ayrıntılı anlatım (kullanıcı yorumu )
K
13 yıl (169 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

merhaba sevgili arkadaşlar size arabamız olan kangoo yu detaylı olarak anlatıcam.

2011 model Renault KANGOO 1.5 105 beygir, yıldız gri renk,37 bin km de
Biz bu arabayı ozellikle aile için kullanıyoruz.Şunu öncelikle söyleyeyim bazı arkadaslar ticari araçtan hususi kullanımın iyi olmadıgını söylüyolar ama olur hemde bal gibi olur çünkü aile için geniş bir araba almaya kalksanız örnegin scenic 60 65 bin tl vermeniz gerek ama biz bu arabayı 2011 de 0 km olarak 30 bin tl ye aldık ve gercekten araba scenic altyapısından yapıldıgı için konfor bakımından hiç fena degil ama nasıl konfor bekleyenler için tabiki bi mercedes konforu yok ama parasına göre çok çok iyi bir konforu var kullananlar bilir.

ARABANIN ARTI (+) ÖZELLİKLERİ
fiyatına göre konfor bakımından iyi olması
motorunun kuvvetli olması 1.5 105 beygir
6 vites olması
genişligi sayesinde bir aile için yeterli düzeyde olması
kullanım kolaylıgı ( elektrik destekli direksiyon, klima, camlar otomatik,vites olarak çok sık degiştirmeye ihtiyac duyulmaması,performansının iyi olması,abs, 4 disk fren, sorunsuzluk )
yakıt olarak az yakması
alıs fiyatı ile performas ilişkisinin iyi olması
2 sene 2 ay oldu ve bakım harici masraf ve hata çıkarmadı

ARABANIN EKSİ(-) ÖZELLİKLERİ
her sene muayene
Kamyonet oldugu için hız sınırlarının düşük olması
kasasının agır olması 1.5 ton
aslında bana göre tek eksi özellikleri bunlar ama bunlarda pek eksi ozellik sayılmaz mesela radar sınırı düşük bizde alırken biliyorduk ama buna görede fiyatı ucuzdu.
yakıtından bahsedeyim çünkü benzin fiyatları insanı araba alırken direkt olarak ne kadar yaktıgını sorgulatıyor :(
yakıtı şehir içi 6. 6.5 arası gidiyor bizde uzun yolda ise 4.2 ama bu 90 la giderseniz yoksa yakıt artıyor.
6. vitesin olması tasarruf saglıyor.
arabayı zorlarsanız 180 e kadar gidiyo ama biz sadece 1 kere zorladık ve belki dahada giderdi ama arabaya acıdık.
bakım olarak ilk 20.000 bakımını serviste 430 tlye hallettik sadece yag ve filtreler degişti.bu seneki bakımı yıllık bakımı geldigi için sanayide 36 binde yaptık garantisi vardı ama biz sanayide yapmayı tercih ettik çünkü serviste 3 katı fiyat cıkardı. sanayide filtre,yag ve 4 fren balatası degişti toplam 230 tl ye hallettik.
son olarak fiyatına göre tavsiye edebilcegim bir araba bizde 2007 si bardı onu verıp bunu aldık.2007 modeldende memnunduk çünkü ne aldıgımızı biliyoduk ve ona göre kullanıyoduk.
Arabayla ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz
iyi forumlar.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



J
13 yıl (7341 mesaj)
Yarbay

Elinize sağlık,güzel bir inceleme olmuş.

Kazasız belasız binmeye devam edersiniz umarım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl (169 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: jack_daniel's

Elinize sağlık,güzel bir inceleme olmuş.

Kazasız belasız binmeye devam edersiniz umarım.

tesekkürler. ilerleyen günlerde fotolarda gelecek.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
D
13 yıl (7995 mesaj)
Yarbay

Güzel inceleme, güzel günlerde kullanın :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl (169 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Doğan.

Güzel inceleme, güzel günlerde kullanın :)

tesekkürler :)



J
13 yıl (7341 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: karadenizfırtınası61

tesekkürler. ilerleyen günlerde fotolarda gelecek.

Çok daha güzel olur,daha fazla da ilgi görür konu...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
13 yıl (4558 mesaj)
Yarbay

Ben yeni kangoo kullanmıştım. Arka koltukları öne doğru katladığımızda, zeminde kayboluyor. Bu özellik dobloda ve caddy de yok. Anahtarları sustalı değil, bu da yakışmayan bir özellik.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl (2108 mesaj)
Binbaşı

yeni kangoonun hızlanması nasıl bir de 140-150 li hızlarda direksiyon titreme oluyormu. bi önceki kasa kangoo da 140-150yle gitmek mümkün değilde o yüzden soruyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
13 yıl (4983 mesaj)
Yarbay

aslında çizgileriyle kendine has karakteri olan bir panelvan...

ama partner tepee yi daha iyi buluyorum şahsen


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
13 yıl (4549 mesaj)
Yarbay

arka koltuk diz mesafesini çok beğendim. geniş ve ferah.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
13 yıl (389 mesaj)
Yüzbaşı

Kangoo ve Doblo kendini kanıtlamış araçlardır ticarilerde



*
13 yıl (3183 mesaj)
Yarbay

Parasına göre iyi bir araç.Yedek parçasıda uygun sayılır.Daha ne olsun.



K
13 yıl (169 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: kirei

yeni kangoonun hızlanması nasıl bir de 140-150 li hızlarda direksiyon titreme oluyormu. bi önceki kasa kangoo da 140-150yle gitmek mümkün değilde o yüzden soruyorum.

öncelikle şunu belirteyim önceki kasa kongoo kullandım 2007 model aralarında çok fark var konfor, hız, yol tutusu, kalıte vs..
sorunuza gelirsekte 140 150 de arabada hiç bi titreme olmamaktadır.özellikle 6 ileri vitesli araçsa motor seside içeriye az girdiginden yol konforu artmaktadır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
13 yıl (1506 mesaj)
Binbaşı

Güle güle kullanın arabanızı.

Dayımdada var aynısından 2011 model 105 lik,iş amaçlı kullanılıyor,140 bin km .ye dayandı,çalışanların hepsi acemiliğini onda attı desem yerdir.Yakıt ortlaması 8.9 litreydi

Geçen ay kullandım biraz,ekrandaki arıza lambalarının hepsi yanıyor,teypteki bütün tuşlar soyulmuş,yaramaz bir oğlu var dayımın;oturup özenle tuşlardaki yazıları kavlatıp, cd giriş kısmına bozuk para atıyor kerata

Ses gelmedik yeri yok,hareket halindeyken direksiyonu serbest bıraksan u dönüş yapacak nerdeyse araba,balans ayarı falan hak getire.

Onun dışında güzel,geniş,seri bir araç.



T
13 yıl (4640 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: karadenizfırtınası61

quote:

Orijinalden alıntı: jack_daniel's

Elinize sağlık,güzel bir inceleme olmuş.

Kazasız belasız binmeye devam edersiniz umarım.

tesekkürler. ilerleyen günlerde fotolarda gelecek.

Ustat hayırlı olsun bizde hafif ticariye geçmeyi planlıyoruz sence kangonun iç mekanı doblodan dahamı güzel ? bana çok sade geldi ve fikrim doblo yönünde ..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
13 yıl (415 mesaj)
Yüzbaşı

Kağnı gibi bir araç ve savrulma ve takla testlerini kesinlikle izlemelisiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl (169 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz

Kağnı gibi bir araç ve savrulma ve takla testlerini kesinlikle izlemelisiniz.

dikkatli kullanmak lazım tabiyki ne kullandıgını biliyosan niye savursun araba sizi. hem isterseniz espli side var



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.