Airtiesin evde 55.xx modelli bir modemi bir de 4450 routeri var ikisinde de aynı sorun. Günün birinde restart ediyorsun ve puff cihaz geri gelmiyor. Evet cihaz kapat/aç açılmıyor. Gönderiyorsunuz servise servis fişi yok, yapılan tamiratın ne olduğu arızanın ne olduğu belli değil.
Asıl önemli olan nokta ise burası 50 TL'lik cihaz garantisi bittiğinde açılmayınca sizden sadece arıza tespit bedeli 25 TL talep ediyorlar. İnanmayan arayıp sorabilir. Tamir olup olmayacağı bilinmiyor ama 25 TL yatırmadan kimse birşeye bakmıyor.
Bence bu sorun tamamen bir üretim hatası. Çünkü yeni cihazlarının hepsinde aynı sorun var. Bu konuyu satış sonrası tüketicinin neler ile karşılaşabileceğini görmesi açısından açıyorum. Benim gibi aynı sorunu yaşayan kullanıcılar olduğuna da eminim. Bu konuda birlikte bir şeyler yapabiliriz diye düşünüyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arkadaşlar işte size asıl bomba, lütfen bakmadan geçmeyin.
Servise tamir edilsin diye gönderdiğiniz router, geriye böyle gelirse ne yaparsınız? Sıcaklardan etkilenmesin diye arkadaşlar ek bir havalandırma açmışlar sanırım.
Arkadaşlar işte size asıl bomba, lütfen bakmadan geçmeyin.
Servise tamir edilsin diye gönderdiğiniz router, geriye böyle gelirse ne yaparsınız? Sıcaklardan etkilenmesin diye arkadaşlar ek bir havalandırma açmışlar sanırım.
öncelikle cihazınız 50tl değil buna emin olun geçenlerde bir arkadaşımıza 1.sınıf air serisinden modemi (modeli tam hatırlamıyorum 5450olabilir) 159tl ye aldık 25tl servis parası ise garantisi bitmiş yada garanti dışı işlemde herkesten alınıyor kırılma olayı kargoda olmuştur tutanak tuttursaydınız sıfır modem alacaktınız.
Sorun kargoda olabilir fakat kargo işini profesyonelce yapıyor,serviste durum böyle olmuş olabilir,servis de işin kargoya kalacağını bildiğinden aynı şekilde postalamış modemi diye düşünüyorum.
airties' a kancayı takmış, yakaladım bırakmam diyor bellii ben de destek vereyim biraz. gerçi burada ilk mesaj neyse de ikinci mesaj gaybe taş atmak gibi. serviste de olmu olabilir kargoda da. modem benden gitsin de şeklinde hareket edilmiş olabilir. neyse, bir ara airties' ın web sitesine girdim. sanırım bu konuda resmi verilen modemdi yine konu. bir konuda bilgi almak için airties' ın müşteri hizmetlerini aradım. otomatik kayıt mesajı dinledim, tamam dedim birazdan müşeti hizmetlerine bağlanacağız derken, o kadar konuşmanın ardından ürünün seri numarasını benden girmemi istemez mi. kısaca ürün seri numarası yoksa, teknik destek de yok demeye getirdi. ben de o kadar beklemenin üzerine, derimi mail ile anlatacak bir yazı yazayım dedim. yazımı yazdım, hata mesajının detayını da yazdım. tek bir cevap dahi gelmedi henüz. [syan cevap vermeye bile tenezzül etmediler. hata mesajını görmezden geldiler velhasıl. üstelik seri numarasını felan da yazmıştım. neyse biz de airties' ı pas geçiyoruz artık.. el mi yaman yoksa kim yaman kendileri görür. bir tane de zyxel mesajı bulayım. ona da yazacaklarım var. iki harf eksik olunca vukuat çıkaracak yazdığım kelime neredeyse..
Kardeş taş atmak yok. Ben routeri çöpe atmalarını istedim ama malesef ups ile geri geldi, bozuk routeri açmanın mantığı yok diye aldım koydum kenara, akşama doğru iş yerinde bir başka ardaşım açınca kırık olduğunu gördük.
Bu zaten bence o kadar önemli değil önemli olan kısım ilk mesajdı. Airties modemini yada routerini restart ettiğinde açılmayan benden başka kaç kişi var ve garantisi bittiğinde alackaları cevap yukarıda.
Not: şuan dlink dir 300 kullanıyorum, çok iyi cihaz.
Asıl önemli olan nokta ise burası 50 TL'lik cihaz garantisi bittiğinde açılmayınca sizden sadece arıza tespit bedeli 25 TL talep ediyorlar. İnanmayan arayıp sorabilir. Tamir olup olmayacağı bilinmiyor ama 25 TL yatırmadan kimse birşeye bakmıyor.
Bence bu sorun tamamen bir üretim hatası. Çünkü yeni cihazlarının hepsinde aynı sorun var.
Bu konuyu satış sonrası tüketicinin neler ile karşılaşabileceğini görmesi açısından açıyorum. Benim gibi aynı sorunu yaşayan kullanıcılar olduğuna da eminim.
Bu konuda birlikte bir şeyler yapabiliriz diye düşünüyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.