1. sayfa
Bende samsung RT58 supınarılı serisinden bir buzdolabı var 2007 yılından beri kullanıyorum. Aldığım ay buzluk kasası kendiliğinden çatladı. Şişe rafları kırıldı servisinde çok pahalı olduğu için almadım. |
Bence Arçelik-beko yerli tercih yaparsan ilerde yedek parça - bakım ücretleri açısından daha avantajlı olur. |
İyi Bir cihaz. 3 yıl garanti li + 90 tl ye 7 yıla garanti çıkarılıyor ayrıca 10 yıl motor Garantili bir model yazdığınız... Saygılar; |
"yorumları beklesek buzdolabı alamayacaz " diye düşünüp aldım. |
güle güle kullanın hayırlı olsun. forumda belkide ilk alan sizsiniz çünkü dolap çok yeni. o yüzden kimsenin bi yorumu olacağını sanmam ![]() |
ben de kullanan varmıdır diye bir bakim dedim. konuyu siz açmışsınız. hayırlı olsun. ben de almayı düşünüyorum ortadaki kapı olayı kullanışlımı? genel olarak yorumlarmısınız memnunmusunuz? |
2 ay önce söz konusu olan SAMSUNG RT4892RKASL buzdolabını aldım.Servis kurulum yaparken kapağı zedeledi tutanağa geçirdi 8 gün içinde yeni kapağı takarız dedi 2 ay oldu servisi 3 müşteri hizmetlerini de 3 kez aradım kaydımın olduğunu tekrarlayıp durdular ama ne gelen var nede arayan Samsung markası ile ilk ve son alışverişim oldu siz siz olun beyaz eşya alırken servisi 2 kez düşünün. |
Bende servis olayının rezilliğini bilerekten yine de RT54QBPN aldım. Düğünümden sonra kullanmaya başlayacağım. İnşallah servisin eline düşmem. Yapacak birşey yok. |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Lg bayisinden lg gr632gstw buzdolabı aldım. ürün kurulumu yapılırken kapağında ezik olduğunu fark ettim. servis rapor tuttu. yenisini istediğimi söyledim. ürünün yenisini aldığım firma 1 hafta içinde gönderdi. kurulum için servis geldi ve kutu açıldığında dolapta ilk dolaptan daha kötü bir ezik vardı. dolabın kapağının sol alt kısmı resmen dağılmıştı. servis yine rapor tuttu ve ürünü kabul etmedim. acaba kapak mı değişse diye düşündüm çünkü bu yaz günü dolapsız olmuyor. fakat dolap kapalı kutulu o hasarı aldıysa çok sağlam düşmesi lazım. başka sorunda çıkar diye kapak değişimi istemedim. Ürünü aldığım firma ürünün yenisinin ellerinde olmadığını söyledi. eylül ayında ürünün geleceğini söylediler. benden farklı bir model veya marka seçmemi istediler. çamaşır makinem lg olduğu için lg buzdolabı almak istiyordum. lg 632glqw modelini istedim inox yerine gri boyalı olan. ama ellerinde yoktu. LG GR-S632GSRB modelini istedim. kapak içinden bir kapak daha açılan bir model. fakat oda teşhir ürünüydü. kapağında çizik mevcuttu. kapalı kutu olsa onu alacaktım. Kısacası lg modellerinden benim mutfağa uygun hiçbir model ellerinde yoktu. mecburen başka markalara yöneldim. samsung ve simens vardı bayide. samsungun 70 cm lik buzdolaplarına baktım. istemeyerekte olsa samsung RT4892RKASL modelinde kararkıldım. ürün Allah' a çok şükür sağlam geldi. kurulum yapıldı ve kullanmaya başladık. alt kapakta bir kapak daha mevcut bu modelde. içeceklere hızlı ulaşım imkanı sunuyor. bence gereksiz bir özellik olmuş. tek kapak olanının ses seviyesi yüksekti ve inverter motor yoktu. o yüzden onu tercih etmedim. buzdolabı gayet sessiz. 41 db yazıyor üzerinde. üst kısım soğutucu olarak kullanılabiliyor. bu sayede %20 tasarruf oluyormuş. Yine inox gövde gayet şık. dondurucu bölmesi tamamen kapatılabiliyor led ekrandan buda %25 tasarruf sağlıyor muş. ürün çin üretimi. isterdimki kore olsun. fakat malzeme kalitesi gayet iyi. 10 yıl inverter motor garantisi var. inşallah bir sorun çıkarmadan kullanmaya devam ederiz. bu buzdolabı olayı beni yıprattı 3 haftadır. ![]() |
Geçen yaz bir internet sitesinden bu dolaptan aldım,servis kurulum yapıp teslim ettikten sonra bir ara alt kapının köşesinde çok küçük bir hasar farkettik. Durumu servise bildirdik, sağolsunlar yardımcı olabilceklerini söylediler. Yaklaşık bir ay sonra samsung servisine gidip aynı şekilde durumu bildirdim. Dedikleri gibi yardımcı olup kayıt aldılar, servis çalışanı bu buzdolabının yeni bir cihaz olduğunu ve parçaların yurtdışından geldiği için yeni parçanın gelmesinin zaman alabileceğini söyledi. Yaklaşık 1.5-2 ay sonra yeni kapı geldi ve servis alt kapıyı değiştirdi. Samsung servisinden memnun kaldım. Memnuniyetimi burada paylaşmak istedim. Buzdolabını da 1 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum... |
Bu dolabın beyaz rengini aldım. Bugun itibari ile kurulumu yapıldı. Yalnız digital inverter motor olmasına rağmen kompresör çalışmaya başladığı an cihazın çıkardığı sesi mutfakta bariz şekilde duyuyorsunuz. Benim dolapta bir sıkıntı mı var, servis çağırmalı mıyım? |
up. |
sebzeler meyveler donuyor. |
@betim Bunun haricinde her şey düzgün mü? Ses konusu, ortadaki bölme kullanışlı mı? |
ses konusunda çok iyi sessiz diyebilirim ortadaki bölmeyi zamanla kullanmıyorsun süs gibi kalıyor.Genel olarak memnunum tek sorunum yukarda söylediğim gibi meyve ve sebzeleri dondurması bide servis çok ilgisiz. |
Çok kullanışlı bir dolap,ben beğendim samsung zaten iyi marka. |
http://forum.donanimhaber.com/m_86260308/tm.htm yanılıyorsunuz. |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.