Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
1244
Tıklama
0
Öne Çıkarma
D Smart garanti hakkında
&
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba dün akşam 5 aydır sorunsuz kullandığım d smart hd uydu alıcım hdmi çıkışından görüntü vermemeye başladı. Başka monitörde farklı hdmi kablolarla da denedim sonuç aynı uydu alıcısının hdmi çıkışı pert büyük ihtimalle. sorunumun aslı şu durum böyle olunca dün smart mi ni aradım ve sorunumu söyledim yaklaşık 5-10 dk boyunca yapılan testlerden uydu alıcısı çıkşında problem olduğunu kesinleştirdik fakat müşteri temsilcisi daha garantisi devam eden 5 aylık cihaz için servis çağıracağını ve 30 lira servis ücreti olduğunu söyledi.. Garantisi devam eden bir ürün için 30 lira servis ücreti bana mantıksız geldi sizce böyle bir şey istemeleri normal mi ? Başına benzer durumda olay gelen arkadaşlar var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum..



N
11 yıl
Yüzbaşı

kutuya alıp siz servise götürün ve orda test yapılsın. sorun varsa zaten garantiye gönderilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Binbaşı

kutunun evinizden alınmasını istiyorsanız 30tl servis ücreti ancak cihazı siz götürürseniz, garanti kapsamındaysa ücretsiz kontrol edilir. cihazı götürmeden önce müşteri hizmetlerini arayıp sistemde kayıt oluşturun. sonra bayiye gidince bayi 'niye geldiniz' olmasın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
&
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

cevaplar için teşekkürler cuma günü tekrar aradım müşteri hizmetlerini bayiye kendim götüreceğim ona da 10 lira alıyorlarmış


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
11 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: дltuğ

cevaplar için teşekkürler cuma günü tekrar aradım müşteri hizmetlerini bayiye kendim götüreceğim ona da 10 lira alıyorlarmış

İstanbul'da oturuyorsunuz sanırım değil mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
&
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Tiramisu35

quote:

Orijinalden alıntı: дltuğ

cevaplar için teşekkürler cuma günü tekrar aradım müşteri hizmetlerini bayiye kendim götüreceğim ona da 10 lira alıyorlarmış

İstanbul'da oturuyorsunuz sanırım değil mi?

Yok hocam Aydın'da ikamet ediyorum.. Bu arada servise götürdüm ücret falan talep etmediler.(olması gerektiği gibi ) Fakat kutuyu değiştirdik demelerine rağmen eski kutunun hdmi çıkışında tadilat yapmışlar şu an kullanıyorum sıkıntı yok o yüzden bir şey demedim..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
11 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: дltuğ

quote:

Orijinalden alıntı: Tiramisu35

quote:

Orijinalden alıntı: дltuğ

cevaplar için teşekkürler cuma günü tekrar aradım müşteri hizmetlerini bayiye kendim götüreceğim ona da 10 lira alıyorlarmış

İstanbul'da oturuyorsunuz sanırım değil mi?

Yok hocam Aydın'da ikamet ediyorum.. Bu arada servise götürdüm ücret falan talep etmediler.(olması gerektiği gibi ) Fakat kutuyu değiştirdik demelerine rağmen eski kutunun hdmi çıkışında tadilat yapmışlar şu an kullanıyorum sıkıntı yok o yüzden bir şey demedim..

Ben de ücret talebinden dolayı İstanbulda mı oturuyorsunuz diye sormuştum , aksi halde bakmak için genelde ücret talep edilmez,tabii bayiinin vicdanına bağlı D-smart iade gelen cihazları yenileyip,kutulayıp tekrardan satabiliyor hani belki bayiinin işi değil de D-smart'ın işidir



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.