Sarı renk-siyah jant-kırmızı kaliper çok iyi duruyor. Jantlar da ayrıca güzel. 1.6 litre sayesinde daha sık görürüz artık yollarda |
Nissanda kullanilan 1618 cc lik uniteyse vergi kurbani olur:( arac cok guzel bu arada |
Performans fena sayılmaz ancak kasa olarak benim hiç hoşuma gitmiyor. |
Yaklasik 60bin olur diyorum |
Yeni Clio'nun normal versiyonunu beğenmemiştim ama RS versiyonu harika olmuş |
Mukemmel olmus ::)) |
EDC ile gelmesi çok iyi olmuş, tasarımı her ne kadar sıradışı gelse de şu an; zaman geçtikçe gözümüz diğer ucubelere anasıl alıştıysa buna da alışacaktır. Rusya pazarına edc ile sunarlarsa ve 1 milyon rublenin altında bir fiyata sahip olursa ciddi bir şekilde düşünebilirim. |
Çok başarılı. 200HP 240Nm uçurur bu arabayı. 0-100 merak ettim |
Yanlış hatırlamıyorsam motorun hacmi 1618 cm3.. |
o nasıl bir para yahu 1milyon ruble |
Görunüm güzel de test etmeden yemezler. |
umarım dıg-T motor değildir |
Ateizler konuya bekleniyor |
Dikkatinizden kaçmış galiba Benimse anlamadığım 6 ileri vites performans araçlarında dezavantaj değil midir? Bir yanım diyorki 5 vites olursa arabanın birinci vites aralığı daha geniş olur daha iyi kalkış yapar diğer yanımda diyorki vites aralığı kısa olursa turbo torku alt devirde verdiği için üst vitese çıkmak daha iyi olur. |
Alınır,ilk yapılacak iş de öndeki o kocaman logoyu kaldırmak olur. |
Toyota logosundan iyidir Fake Topic Hunter kardeşim |
Standart haliyle bile oldukça sportif bir görünüme sahip olan Clio'ya LED aydınlatmalara sahip yeni bir ön tampon, siyah renkli yan aynalar, cam çerçeveleri ve kapı kolları, yine siyah renkli 17 veya 18 inç çaplı jantlar, kırmızı renkli fren kaliperleri, büyük bir spoiler, daha sportif görünümlü arka tampon ve çift egzoz çıkışı ekleyen Renault gerçekten de dinamik bir görünüm elde etmeyi başarmış.
İç mekana geçildiğinde yüksek yan desteklere sahip koltuklar, kırmızı renkli emniyet kemerleri ve kaplamalar, piyano siyahına boyanmış orta konsol, RS logolu parçalar ve metal pedal seti aracın sportif duruşunu desteklerken zengin donanımı da fark yaratacak.
Modifiye edilen fren sisteminde, ön aksta artık 320 mm çaplı diskler kullanılırken donanıma eklenen RS düğmesi sayesinde vites geçişleri, direksiyon tepkileri ve motorun gaz pedalı komutlarına verdiği tepkiler daha da sportif hale getirilebiliyor. Daha da dinamik sürüş isteyen müşteriler için Sport veya Cup şasi seçenekleri yine sunuluyor.
Aracın belki de bizim için en önemli özelliği kaputu altında saklı. Hacmi 1.6 litreye inen turbo beslemeli motor 200 beygir güç ve 240 Nm torku, bir önceki nesil modelde kullanılan 2 litre hacimli üniteden çok daha süşük devirlerde üretebiliyor. Hacim küçülmesi sonrasında Türkiye'nin saçma vergi sistemine de daha uygun hale gelen araçta bir de 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman sunulmakta.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhansencag -- 27 Eylül 2012; 17:28:42 >