2 gündür hızımı 1 Mbit'e sabitlemişler.Müşteri hizmetlerini arıyorum 10 dakikalığına hızı düzeltiyorla daha sonra 1'e düşürüyorlar.Arıza kaydı bıraktım toplam 5 kere aradım hala değişen birşey yok.Destek sayfasında 3-4 sayfa okudum, enaz 5-6 kişi bu problemi yaşıyor.Yüksek dosya çekenler için bu yöntemi uygulamaya başladılar galiba.Adamı MTU gibi yöntemleri kullanmaya zorluyorlar adeta.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arıza kaydı bıraktım 2-3 kere, en sonunda teknik servisden biri geldi ölçüm yaptı, hattınız destekliyormuş!! 3 Mbit'e çıkartalım dedi.Gün boyu 3 Mbit olan internet gece tekrar 1 Mbit'e düştü, resmen insanla dalga geçiyorlar, tek bildikleri şey arıza kaydı almak.
Müşteri Hizmetleri, TTNet Destek, Teknik Servis elemanı hiçbiri bir halt yapamadı , tek bildikleri arıza kaydı almak, arıza kaydı güncellemek.BTK'ya da şikayet ettim sorunum ilgili firmaya iletilmiş!!.Şu anda tek çare ay başına kadar beklemek.Böyle beceriksiz bir firma görmedim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.