Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
36
Cevap
697
Tıklama
0
Öne Çıkarma
jaopkoda evlilik
B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

beyler japkoda evlenilio die duydum ne kadar doğru?????

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



K
20 yıl (1382 mesaj)
Yüzbaşı

hee evleniolar da sacmalık olur evlilik sims e döncek sonra töbe töbe.....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

evlenince noluo peki çocuk fln oluomu????



M
20 yıl (682 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: beta_tr

beyler japkoda evlenilio die duydum ne kadar doğru?????



Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
20 yıl (1382 mesaj)
Yüzbaşı

ama gercekten evlilik var jpko da hatta forumda bununla ilgili cok oncelerden topic var dı orda resimlerde vardı....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
20 yıl (218 mesaj)
Teğmen

evet evlilik var japkoda gecen arkadasım bir clandan kız kacırmıstı, hadtaya dugunleri var :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

peki ne işe yarıo onu bilen yoqmu ya ewlenince noluo


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ö
20 yıl (8422 mesaj)
Yarbay

BETA_TR BENİM BİLDİĞİM BUNLAR EVLENİNCE SKİLL BİRLEŞİYOR EXP. BİRLEŞİYOR YANİ TEK BİR YERDE KASIYOLAR BÖLE DUYMUŞTUM

NE KADAR DOĞRU BİLEMEM


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
20 yıl (470 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

BETA_TR BENİM BİLDİĞİM BUNLAR EVLENİNCE SKİLL BİRLEŞİYOR EXP. BİRLEŞİYOR YANİ TEK BİR YERDE KASIYOLAR BÖLE DUYMUŞTUM

NE KADAR DOĞRU BİLEMEM
güldürmeyin benbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çok bişeyyyyyyy
hiç böyle bişey olurmabeaaaaaa atınız iyiceneeee



L
20 yıl (4308 mesaj)
Binbaşı

baba baba bana raptor ve chitin ver ıngaaa ıngaaa


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

hakketen evleniolarmış hep aynı tip ben sıkılırım aldatma vermı bari?????????????
saol yellow boy bi sen cwp verdin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
20 yıl (27196 mesaj)
General

Hehe peki kral evlenip ölünce oğlu da kral oluyor mu bari.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Citizen -- 10 Ocak 2006 20:07:34 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
20 yıl (470 mesaj)
Yüzbaşı

saçmalık işte olurmu hiç (bide kısır çıkarsak olmaz kiiiii)


Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
Doğum gününü kutla!
20 yıl (1867 mesaj)
Binbaşı

FORUMU BIRAZ ARASTIRIRSANIZ RESIMLERI VAR
quote:

Orjinalden alıntı: lıhgt_mage

saçmalık işte olurmu hiç (bide kısır çıkarsak olmaz kiiiii)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

B
20 yıl (171 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

peki kralın kızı olursa nolcak???????



L
20 yıl (470 mesaj)
Yüzbaşı

ywas ozamn nie yok usko da mykoda söylermsinizzzzz



P
20 yıl (547 mesaj)
Yüzbaşı

L
20 yıl (470 mesaj)
Yüzbaşı

taht kavgası olur arendaaaaaa heralde karlın kızı olursaaaaa


Bu mesaja 1 cevap geldi.