| hee evleniolar da sacmalık olur evlilik sims e döncek sonra töbe töbe..... |
evlenince noluo peki çocuk fln oluomu???? |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ama gercekten evlilik var jpko da hatta forumda bununla ilgili cok oncelerden topic var dı orda resimlerde vardı.... |
| evet evlilik var japkoda gecen arkadasım bir clandan kız kacırmıstı, hadtaya dugunleri var :) |
|
BETA_TR BENİM BİLDİĞİM BUNLAR EVLENİNCE SKİLL BİRLEŞİYOR EXP. BİRLEŞİYOR YANİ TEK BİR YERDE KASIYOLAR BÖLE DUYMUŞTUM NE KADAR DOĞRU BİLEMEM |
NE KADAR DOĞRU BİLEMEM güldürmeyin benbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ![]() ![]() ![]() ![]() çok bişeyyyyyyy hiç böyle bişey olurmabeaaaaaa atınız iyiceneeee |
|
hakketen evleniolarmış hep aynı tip ben sıkılırım aldatma vermı bari????????????? saol yellow boy bi sen cwp verdin ![]() |
| Hehe peki kral evlenip ölünce oğlu da kral oluyor mu bari. |
saçmalık işte olurmu hiç (bide kısır çıkarsak olmaz kiiiii)![]() ![]() |
FORUMU BIRAZ ARASTIRIRSANIZ RESIMLERI VAR
|
| peki kralın kızı olursa nolcak??????? |
ywas ozamn nie yok usko da mykoda söylermsinizzzzz |
taht kavgası olur arendaaaaaa heralde karlın kızı olursaaaaa![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.