| bir arkadasimin symbol u vardı. bende otobanda bıraz zorlayım dedım aracı. 150 yi geçmemişti oda. daha eski 1.5dci clio ile 170 görmüştüm ama. bir sorun olup olmadığını bılemıyorum.. |
|
Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir. |
İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben.. Ayrıca 80 beygir arac.. |
| 70 bindeki aracın moturu açılmıştır.Turbonun bağlantı hortumlarında gevşeme olabilir. |
bence iyi yapmis 150 yaptiysa eger opel combo 1.3ctdi ile denemistim o da 150 de bitti |
|
Küçük hacimli turbodizel araçlardan yüksek süratler beklememek lazım.Şu an benim aracımda da 86 hp lik aynı motor var.Özellikle 0-80 performansı etkileyici.120 km ye kadar performanslı.Vites oranları çok dengeli ancak 6 ıncı vites eksikliği hisstettiriyor.Ben bir kere deneme amaçlı otobanda 170 yaptım.Zaten daha fazlada gideceğini zannetmiyorum.140 - 170 arası hızlanma bayağı sürüyor.Clio nun 1.5 80 hp lik versiyonu ve sizin aracınızın da 2000 motor 70 hp olması lazım.Turbo ile turbosuz olanın benim gözlemlediğim farkı yokuşlarda ve ara hızlanmalarda oluyor. Hayırlı ramazanlar diliyorum |
normal mi yani 180'ni görmesini düşünmüştüm.. |
siz 150 yaparken motor kaç bin devirde idi onuda söylerseniz normal mi değilmi belli olur , o araç o kasa ile vites oranları ile bir sıkıntısı yoksa 180 ni rahat görmeli |
|
fabrika versi zaten maksimum hız 155 km normal yani bendede ayni motoru kullanan logan sedan var 165 km zorla gördü antalya yolunda ısparta afyon arası sorun yok yani hepsi ayni bu motorların 5 ileri vites kutusu amaç belli ekonomi birkere denedim bir daha asla ![]() teyp bir anda müziği kesti sela vermeye başladı zaten(bunuda forumda biri yazmıştı az gülmemiştim) |
| Yeni versiyonları 85 beygir.Benim aracımda note de 86 beygir aynı motor.Şunuda belirteyim daha önce clio dizel testini okuduğum dergide şu ifadelere yer veriyordu.Renault nun iç pazara 80 hp güç 180 nm torklu motoru sattığı , dış pazara ise 85 hp lik 200 nm torklu motorlu aracı ithal ettiği için eleştiriliyordu.Renault dci motorun yeni versiyonunu getirmeden önce Nissan aynı motorun yeni versiyonunu getirmişti bile.Sonuçta bu araç Türkiye de üretiliyor.Yakıtı bahane etcek bişeyde yok.Herhalde stoklardaki eski versiyonu Türkiye de eritelim dediler |
|
1.5 dci motorun 3 sürümü var bunlar 65hp 85 hp ve 105 hp dir ve bu araçlar 8 valfdir eğer araba 65 hp olansa çok bile çıkmışsınız 85 hp ise az daha gideri var demek araçda agırlık biraz fazlaydı 2008 105 hp de yok zaten |
Bu aracın 2008 yılı sonuna kadar 1.5 dci 80 bg olan motorlusu yok muydu?Ben mi yanlış hatırlıyorum.![]() |
|
150 yı gorur ama ustu ıcın zorlanır. Nerden mı bılıyorum aynı motoru kullanan megane kullanıyorum. 150 ye kadar ıvme guzel ama ustu ıcın bıraz sabır. Ama duz yolu bulunca 180-190 yapıyor. 195 ııh cıkmıyor. |
| kardeşimde şirket aracı olarak bir ara 2005 clio dizel vardı. 190'ı gördüm der dururdu. bende onun yalancısıyım... |
| clio ile hız rekoru kıracağım derken takla rekoru kırmayında. |
iyi 220 falan görmemiş o zaman |
Benim Çok yakın arkadasımın 2008 1.5 dCi cliosu var... 70 binde araç.. Sorunumuz ise araç 150'yi Geçmiyor.. Sanki gaz ayagın altında bitiyor.. Bir turbo dizel gibi de ivmelenmesi yok.. 2. vites 70 3.vites 110 4.vites 130 5.vites 150.. Clionun vitesleri bunlar işte.. Tuhaf olan Şey ise 2000 berlingo 1,6 düz dizel aracımda aynı oranları yapıyor..
Aynı durum kuzenım toledosunda oldugu için benim tahminim turbodan kaynaklanan bir sorun olabilir.. Sizin görüşlerinizi almak istiyorum..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.