Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
948
Tıklama
0
Öne Çıkarma
YETER ARTIK TOPARLANIN !
M
16 yıl (680 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.Tamam bir kusurumuz var alamıyoruz bu kupayı.2008'de yaşadığımız mutlulukları bir hatırlayın.Bu takım yine bize yaşatacak bu duyguları belki daha fazlasını.Bir maça bağımlı kalmayın.100 yıllık takım bu sonsuza kadar gidicek.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



B
16 yıl (17787 mesaj)
Yarbay

Şu an takım'a bu maçta sergilediği futbol ( ) için laf edilir. Ama hepimiz biliyoruz ki asıl sorumlular Daum - Aziz vs vs.



F
16 yıl (18083 mesaj)
Yarbay

Bir yerde artık bardak taştı.Yeter artık finallerde ezilmekten bıkmadılar.Yok efendim önemli kupa değilmiş.Nah önemli değil.Bu bahanelere artık kimse kanmamalı.Bu aziz ve yönetimine karşı tavrımızı almalıyız sene sonunda.Şampiyon olunca gene zeytinyağı misali su üstüne çıkacak bu adam.

Geçen yıl alamadık, bu yıl da alamadık belki seneye alırız.Yok böyle bir mantık.Sen Fenerbahçesin Anadolu takımı değil.Finalde eze eze almayı bileceksin.Üstelik Bjk ve Gs de değil.



R
16 yıl (31100 mesaj)
Yarbay

Ben en son appi,anelka,tuncay o zamanlardan beri iyi oyun gormedim uzulmeye gerek yok zico zamanida kezman sac bas yolduruyordu o zamanda bisi oynamiyorduk



V
16 yıl (5187 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: My Curse

Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.Tamam bir kusurumuz var alamıyoruz bu kupayı




S
16 yıl (4716 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: My Curse

Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.



Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
16 yıl (1742 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: My Curse

Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.Tamam bir kusurumuz var alamıyoruz bu kupayı.2008'de yaşadığımız mutlulukları bir hatırlayın.Bu takım yine bize yaşatacak bu duyguları belki daha fazlasını.Bir maça bağımlı kalmayın.100 yıllık takım bu sonsuza kadar gidicek.

Sezon sonunda şampiyon olsak bile düşüncem değişmeyecek. Bu takımdan daum,guiza ve bilica derhal gitmelidir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
16 yıl (7489 mesaj)
Yarbay

la TR Kupasını zerre kadar takıyorsam, finalde kaybetmek kötü ben buna üzülürüm ama kupa kazanmışım kazanamışım çokta tın. Süper Kupayı kazandık BJK yi yenip ee ne oldu kim çıktı sokağa meydana...



E
16 yıl (250 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: ilker357


quote:

Orijinalden alıntı: My Curse

Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.






Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
16 yıl (250 mesaj)
Er

S
16 yıl (2930 mesaj)
Yüzbaşı

2008'deki mutlulukları hatırlayında, denizli faciasını unutmayın ona göre



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.