Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.Tamam bir kusurumuz var alamıyoruz bu kupayı.2008'de yaşadığımız mutlulukları bir hatırlayın.Bu takım yine bize yaşatacak bu duyguları belki daha fazlasını.Bir maça bağımlı kalmayın.100 yıllık takım bu sonsuza kadar gidicek.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bir yerde artık bardak taştı.Yeter artık finallerde ezilmekten bıkmadılar.Yok efendim önemli kupa değilmiş.Nah önemli değil.Bu bahanelere artık kimse kanmamalı.Bu aziz ve yönetimine karşı tavrımızı almalıyız sene sonunda.Şampiyon olunca gene zeytinyağı misali su üstüne çıkacak bu adam.
Geçen yıl alamadık, bu yıl da alamadık belki seneye alırız.Yok böyle bir mantık.Sen Fenerbahçesin Anadolu takımı değil.Finalde eze eze almayı bileceksin.Üstelik Bjk ve Gs de değil.
Ben en son appi,anelka,tuncay o zamanlardan beri iyi oyun gormedim uzulmeye gerek yok zico zamanida kezman sac bas yolduruyordu o zamanda bisi oynamiyorduk
Abi ne oluyor ya sanki hiç daha önce kupa maçında yenilmedik.Tamam bir kusurumuz var alamıyoruz bu kupayı.2008'de yaşadığımız mutlulukları bir hatırlayın.Bu takım yine bize yaşatacak bu duyguları belki daha fazlasını.Bir maça bağımlı kalmayın.100 yıllık takım bu sonsuza kadar gidicek.
Sezon sonunda şampiyon olsak bile düşüncem değişmeyecek. Bu takımdan daum,guiza ve bilica derhal gitmelidir.
la TR Kupasını zerre kadar takıyorsam, finalde kaybetmek kötü ben buna üzülürüm ama kupa kazanmışım kazanamışım çokta tın. Süper Kupayı kazandık BJK yi yenip ee ne oldu kim çıktı sokağa meydana...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.