Ben 2 ay önce bu tarifedeydim fakat bi 512 oldu diğer ay kota 0 landıktan sonra 15-16 sına kadar 512 de kaldım ve telefonla 1 mbit'e geçtim öbür türlü arıza kaydı felan aldık dediler bişi olmadı bu olay düzeldimi ? hiç değilse 15 gün kadar değilde 2 gün kadar bekleyip alsalar hemen geçecem çünkü 1 mbit çekilmiyor ya haftanın 5 günü 512 gibi teşekkürler şimdiden
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
8Mbit kullanıyordum 2 ay önce 3 ay gibi bir süreyle kullandım 2. ayda kota 15 gb yi geçti ve ayın 20 lerinde felan 512kb ye düştü hızım ve sonraki ay kota 0 landığı halde ayın 15 veya 16 sına kadar. 512kb de kaldım canıma tak etti ve 1mbite geçtim müşteri hizmetlerini arayarak ama 1mbittede ayrı bir işkence var haftanın 5 günü 512kb gibi hızım sürünüyo Tekrar 8mbite geçmek istiyorum ama bu olay hakkında fikir almak istedim bu sorun devam ediyomu bilenler varmı diyorum dahada özetlersek
8Mbit kullanıyordum 2 ay önce 3 ay gibi bir süreyle kullandım 2. ayda kota 15 gb yi geçti ve ayın 20 lerinde felan 512kb ye düştü hızım ve sonraki ay kota 0 landığı halde ayın 15 veya 16 sına kadar. 512kb de kaldım canıma tak etti ve 1mbite geçtim müşteri hizmetlerini arayarak ama 1mbittede ayrı bir işkence var haftanın 5 günü 512kb gibi hızım sürünüyo Tekrar 8mbite geçmek istiyorum ama bu olay hakkında fikir almak istedim bu sorun devam ediyomu bilenler varmı diyorum dahada özetlersek
8 mbit tarifesine geçiş için TTNET Online İşlem Merkezi'ni kullanabilirsin. Anladığım kadarıyla hattın 8 mbit hızı destekliyor. Sadece 15 GB kota geçtikten sonra ay başı geldiği halde hızının düşmemesi senin için sorun olmuş gibi gözüküyor. Sık sık download yapan biri isen 1 mbit sınırsızda kalmanı tavsiye ederim. Bunun için basit bir arıza kaydı ile düzeltilebilecek bir durum gibi gözüküyor Ancak ben 8 mbit istiyorum diyorsan biraz önce de dediğim gibi online işlem merkezi üzerinden tarife geçişini eğer öceki tarifene geçişinden bu yana 1 aylık süre geçmişse yapabilirsin. Ancak hattın halen sorunlu ise müşteri hizmetlerini aramak suretiyle sıkıntını da bildirdikten sonra tarife geçişini yapabilirsin. Kolay gelsin
Evet aynen öyle 8mbite geçicem galiba biraz daha bilgi toplayalım bu arada 3 kez arıza kaydı bıraktım hocam 1 hafta oldu hala birşey düzelmedi bende dedim bari 1mbite geçelim Online işlem merkezini kullanıyorum normalde ama orda daha düşük tarifeye geçemezsiniz diyordu. Bende müşteri hizmetlerini arayarak geçtim. Sık sık download yapan biri değilim sadece video izlerim arada sırada mp3ler indiririm okadar. 15gb yi çok nadir aşarım o yüzden en mantıklısı 8mbit ama arada bir bu eziyet olsun 512kb de kalsın kota 0 landıktan sonra ama 3-4 gün sürsün istiyorum. TTNet sorunsuz olsun değil amacım :D Arıza kaydı bırakıp çözebilenler varmı ? bunun gibi bilgiler edinmek istiyorum belki benim 8mbit kullandığım dönemde arıza kaydı bırakınca dikkate almıyolardır şuan alıyolardır cevaplarınız için teşekkürler hepinize
NOT : Dikkat ettimde hiç (.) koymuyorum o yüzden anlaşılmıyor galiba bu olaydan sonra tekrar noktalamaya dikkat edicem
Geçtim bakalım aslında tam 15 gb yi geçince düşürmüyolar yani hemen geçtiğin an düşmüyo o yüzden benim için iyi olcak çünkü ay sonuna kadar bazen unuturlar bazen ben 15 gb yi aşmam :D Neyse arkadaşlar teşekkürler tekrardan fikir yürüttüğünüz için
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxitcL -- 14 Kasım 2009; 13:42:48 >