Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
992
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tüketici hakkım nedir nokia?
S
17 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

03.10.2008 tarihinde BALIKESİR ----- İLETİŞİM CLUB NOKİA servisine nokia 5700 telefonumu servis için bıraktım İstanbul Genpa Etiler servisine göndermişler ve 2 ay da telefonun arızası giderilmedi.
Bende bunun üzerinde yasaql hakkım olan fatura bedelinin iadesini istedim Fakat bunu onaylanayıp 12.12.2008 tarihinDe yani servise bıraktıktan 2 ay 9 gün sonra telefonumu tamir edip kargoya vermişler.
Banada telefondaki yetkilileri tamir edildiği için fatura bedeli isteği onaylanmadı dedi.

Şimdi telefonum yapılmış dahi olsa ben 2 ay 9 gün süre gectiği için bu hakkımı kullanamazmıyım 690 ytl fatura bedelimi alamazmıyım telefonu geri iade edip?

Kaymakamlıga nasıl bir dilekçe vermeliyim hangi mercisine Servise Balıkesirde verdim telefonu fakat su an konyadayım?
Bana yardımcı olurmusunuz?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
17 yıl
Yarbay

Bulunduğunuz yerde Tüketici Hakları için bir komisyon mevcuttur. Zannedersem kaymakamlıkta oluyor yerleri. Onlara başvurabilirsiniz... Tüketici kanununa göre 30 iş günü içerisinde sizin mağduriyetinizi gidermek durumundalar. 2 ay geçti ama biz telefonu tamir ettik demek kolay değil öyle..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
17 yıl
Yarbay

Tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekiyor. Telefon tamir edilsede bu hakkınızı kullanabilirsiniz. Elinizde telefonu ne zaman tamire verdiğinize dair belge varsa onunlar gidip buraya harçsız ve masrafsız olarak dilekçe ile başvurun. Size hangi gerekçeyle bu hakkınızı kullandırmadıklarınıda dilekçenizde belirtin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Şimdi tekrar nokia aradığımda söyle söyledim
"Merkeziniz bana 2ay 10 gün sonunda tyelefon yapıldıgı için para iadesi yapamıyoruz demişti fakat ben önce tüketici haklarını sonra avukatımı aradığımda beni dava açmam için yönlendirdiler ve yarın açıyorum.
Size soru soruyorum dedim nokia nın 2 ay sonunda telefonu yaptık o yüzden paranızın iadesini yapamayız deme gibi yasal hakkı varmı dedim yok dedi.


O zaman dedim ben telefonumu almak istemiyorum paramıon iadesi yapılsın zaten mahkemeyede basvuruyorum dedim.

Bilgileri iletiyorum dedi...

Ne yapayım...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Yarbay

yukarıda arkadaş doğru yazmış 30 iş günü içerisinde 30 gün içerisinde değil ama iş günü olması lazım ürünü tamir edip göndermeleri lazımdı sana.o yüzden yasal olarak haklı görünüyorsun önce tüketici hakem heyeti var kaymakamlıkta oraya gideceksin onlar karar çıkartacaklar.karar lehine ise ve karşı taraf itiraz etmez ise paranı öderler ama itiraz ederlerse tüketici mahkemesi var sonunda oraya gideceksiniz orda çıkan karar bağlayıcı olacak..
bende taa geçen ayın 8 inde bi telefon almıştım ekonomikticaret.com diye bi siteden iade ettim 7 günlük cayma hakkımı kullanıp almadılar iade bende tüketici hakem heyetine şikayet ettim bayramdan önce lehime karar verildi şimdide bu hafta bayram bitti allaha şükürde bende bakıcam karara itirazmı ettiler yoksa parayı ödemeyi kabul ettilermi..yani sen yasal olarak haklıysan git üstüne üşenme


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Yarbay

birde söylemeyi unuttum tüketici mahkemesine gidersede olay masrafları almıyorlar senden ama sen tabi yinede garanti olsun diye kendi avukatını devreye sok mutlaka bende öyle yapıcam mahkemeye giderse olay


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl
Yüzbaşı

Hem bi türlü inanamıyorum tüketicinin üreticiye karşı haklı çıkacağına....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Yarbay

neden hakılı çıkmasınki haklı olduğu halde ben inanıyorum şu andada bu inançla savaşıyorum buyrun burdan okuyabilirsin..

http://forum.donanimhaber.com/m_28594341/tm.htm





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 23 Aralık 2008; 12:42:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
17 yıl
Yarbay

Dostum seni tebrik ediyorum tüketici olarak haklarını biliyorsun ve hakkını almak için sonuna kadar uğraşıyorsun. Tüketiciyi koyun gibi gören bu satıcılar, kendilerine göre yok şöyle yapamazsın yok böyle yapamazsın gibi telkinlerde bulunuyorlar. Herkes haklarının ne olduğunu bilse ve senin gibi uygulasa, satıcı ve sağlayıcılar da daha temkinli davranacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Canlarına ot tıkayacagım onların
BİLMEM ne müdürü aradı bugun nokia dan işlemi yürütüyorum dior


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Yarbay

işte böyle hırsla mücadeleye devam kaybetsen bile en azından uğraştığın için vicdanın rahat olur ilerde uğraşmadığın için pişmanlık duymazsın..hayat kayıplarla ve kazançlarla geçiyor ama pişmanlıklara tahammül etmek daha zor..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Yarbay

S
17 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Bugün tekrar arayacagım.Nokia yı serefsizleri


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay

ben kazandım davayı dostum tüketici hakem heyeti kararıyla iade ettim telefonu paramıda aldım onlarda öle rezil olduklarıyla kaldılar sende uğraş peşini bırakma


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay

M
16 yıl
Yarbay

Club nokia arayın, ben zamanında çok sorun yaşamıştım ve onları arayınca sorunlarımı çözmüşlerdi.(2004 yılı)

Çözmüyorlarsa kaymakamlığa başvurun onlar sizi yonlendirsin, kesinlikle telefonu kabul etmeyin



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.