Yaşadığım bir teknik servis rezaletini sizinle paylaşmak istedim.
1 ay kadar önce MSI VR330 model dizüstü bilgisayarım çalışırken aniden kapandı. Ne pil ne de adaptör ile açıldı. Ben de MSI teknik servisi olan Bimtes firmasına anlaşmalı kargo firması ile sağlam bir şekilde paketleyip gönderdim. Kargoyu teslim aldıklarından birkaç gün sonra görüştüğüm Bimtes yetkilisi, anakartın arızalı olduğunu ve garanti kapsamında değiştirileceğini söyledi. Ben de beklemeye başladım. MSI firmasının esas uzmanlık alanı anakart olduğundan stok problemi olmayacağını düşündüm. İleriki günlerde tekrar Bimtes ile irtibata geçtim, anakartı firmadan beklediklerini söyledi. Sonraki bir seferde ise MSI'dan gönderilen parçalar arasında benim anakartın çıkmadığını söylediler. Yasal teknik serviste kalma süresi olan 30 iş gününün dolmasına 2 gün kala ise dizüstünü MSI Türkiye'ye teslim ettiklerini, artık kendilerinin muhattap olmadığını belirtti.
Böyle bir vurdumduymaz teknik servis hizmeti olabilir mi? Böyle bir sorunun anakarttan olabileceğini ortalama bilgiye sahip bir kullanici bile anlayabilir. Yani Bimtes firması teknik servis adına bir şey yapmadan ürünü 1 ay elinde tutmuştur. Madem beceremiyorsun niye elinde tutuyorsun o kadar süre? Yaşadığım hizmet kaybına mı yanayım teknik servis adına sunulan bu anlayışa mı şaşayım bilemiyorum.
MSI bilgisayarlarınıza iyi bakın arkadaşlar, yoksa teknik servis falan hikaye.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Yaşadığım bir teknik servis rezaletini sizinle paylaşmak istedim.
1 ay kadar önce MSI VR330 model dizüstü bilgisayarım çalışırken aniden kapandı. Ne pil ne de adaptör ile açıldı. Ben de MSI teknik servisi olan Bimtes firmasına anlaşmalı kargo firması ile sağlam bir şekilde paketleyip gönderdim. Kargoyu teslim aldıklarından birkaç gün sonra görüştüğüm Bimtes yetkilisi, anakartın arızalı olduğunu ve garanti kapsamında değiştirileceğini söyledi. Ben de beklemeye başladım. MSI firmasının esas uzmanlık alanı anakart olduğundan stok problemi olmayacağını düşündüm. İleriki günlerde tekrar Bimtes ile irtibata geçtim, anakartı firmadan beklediklerini söyledi. Sonraki bir seferde ise MSI'dan gönderilen parçalar arasında benim anakartın çıkmadığını söylediler. Yasal teknik serviste kalma süresi olan 30 iş gününün dolmasına 2 gün kala ise dizüstünü MSI Türkiye'ye teslim ettiklerini, artık kendilerinin muhattap olmadığını belirtti.
Böyle bir vurdumduymaz teknik servis hizmeti olabilir mi? Böyle bir sorunun anakarttan olabileceğini ortalama bilgiye sahip bir kullanici bile anlayabilir. Yani Bimtes firması teknik servis adına bir şey yapmadan ürünü 1 ay elinde tutmuştur. Madem beceremiyorsun niye elinde tutuyorsun o kadar süre? Yaşadığım hizmet kaybına mı yanayım teknik servis adına sunulan bu anlayışa mı şaşayım bilemiyorum.
MSI bilgisayarlarınıza iyi bakın arkadaşlar, yoksa teknik servis falan hikaye.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keyifank -- 4 Aralık 2008; 10:39:27 >