1. sayfa
Of çok fena bi durum Allah yardımcınız olsun,sabır versin ne denilebilir ki!!! |
Geçmiş olsun.. Bu fiyatta bir otomobilde gerçekten tahammül edilebilecek gibi değil başınıza gelenler.. Size naçizane tavsiyem, yazdıklarınızı detaylı bir şekilde düzenleyip eğer imkanınız varsa İngilizce olarak BMW'ye e-mail, faks vb. bir metodla direkt ulaştırmanızdır..
|
Elbette ulaştırdım. İngilizce bildigim halde buraya yazdıgım sekliyle BMW AG yede bildirdim. Ayrıca ihtiyac duyarlarsa sıkıntımı ingilizcede iletebilecegimi soyledim. Bilgi olsun diye soyluyorum ingilizceye dahi gerek yok. Hemen konunun ilgili birime iletildigine dair bir mail aldım. Bu gunde BMW adana servis muduru beni arayarak konu ile ilgili detaylı bilgi rica etti Almanyadan cok ciddi bir mesaj aldıklarını ve konuyla ilgilendiklerini soyledi. Bakalım ne olacak. Gelismeleri sizlerle paylasacagim.
|
Benzer bir olay bir arkadaşımın Fransa'da yaşayan amcasının tatil için Türkiye'ye gelirken kullandığı Renault Espace model aracı için sözkonusu olmuştu.. İlgisiz ve teknik açıdan yetersiz Renault servisiyle ilgili detaylı e-mail'ı iki gün içinde cevaplandı, arıza halledildi ve gereken parçanın Fransa - Türkiye arası kargo ücreti ve montaj işçilik masrafı Türkiye Renault tarafından karşılandı.. Sizin sorununuza da en kısa zamanda bir çözüm bulunacağını ümit ediyorum..
|
Aslında EUROPLUS güzel gibi.Bizim aracımızda da vardı.98 3.16i.2002 yılında yolda kalmıştık Aydın otobanında.Servis gönderip aracı çektiler servise.Şansımıza haftasonuydu ve usta falan yoktu.Bize kiralık bir araç tahsis ettiler.Araç 2 gün orada kaldı.Pazartesi aradılar aracın benzin pompası değişmiş.Garanti kapsamında.Yine olmayınca sigortaları kontrol etmişler.Sorun orada![]() ![]() |
Artık yol yardım hizmetlerini kaskodan tutunda, lastik firmalari bile ucretsiz veriyor. Siz siz olun bosuna para odemeyin. |
Benımde 2007 model 520 d arabam var...28,000 km de ve sımdıye kadar bakıma gırmedı..2 bın km sonra servıse gıtmem gerekecek...Ekranda gozuken bılgılere gore yag ve on balata degısecek gıbı gozukuyor...Servıse yaklasık ne kadar tutar dedıgımde 700-1300 ytl arası tutar dedıler kı bana bıraz cok gıbı geldı...Kasımda garantısı dolacak...Sanırım ondan sonra Europlus teklıf edecekler....Bılmıyorum dusunmeye başladım...Aslında Iyı ve guvenılır bır ozel servıs bulsam bilsem borusana gıdıpte kazıklanmayı hıc dusunmem ama bıldıgım kadarıyla Ankarada BMW konusunda ıyı özel servıs yok...yada ben duymadım... |
Bu sorunu ilk defa duydum.Geçmiş olsun.Üretim hattında gerçekleşen bir hata da olmuş olabilir olasılığı düşük olsada arada bir her seri üretim hattı fire verir belki de size denk geldi. |
Arkadaslar BMW AG'den mesaj aldıklarını ve ilgileneceklerini soylemelerine ragmen gectigimiz 9 gün içerisinde hiç bir gelişme olmadı. Artık umudumu kaybetmeye başladım. Konu ile ilgili ulaşabildiğim heryere mail atmaya devam ediyorum. |
geçmiş olsun. |
arkadaşım çok geçmiş olsun gerçekten büyük tahlihsizlik . bence almanyaya bir mail daha atın ve hiçbir gelişme olmadığını söyleyin bence daha fazla üstüne düşeceklerdir. bmw gibi büyük bir firma muhakkak ilgilenir |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.