Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
7028
Tıklama
0
Öne Çıkarma
INCA markalı bir ürünü almadan önce iki kere düşünün !
Z
16 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

bir çoğumuz yeni donanım alırken fiyat/performans gibi kriterlere öncelik veriyoruz. halilyle az ödeyip en iyisini kullanmak istiyoruz. bunu dışında ürüne göre dikkat ettiğimiz başka unsurlar da oluyor tabi. ancak bazen garanti ve teknik servis konusunu unutuyoruz. sanki aldığımız ürün sonsuza kadar hiç bir problem yaratmadan çalışacakmış gibi...
hepsiburada internet sitesinden almış olduğum INCA marka modem arızası sonrası yaşadığım problem sonrasında bu hatırlatmayı yapmak gereğini duydum. ürünlerimiz arıza yaptığında genelde ilk olarak ürünü almış olduğumuz firmalara başvuruyoruz. onlar da ilgili servise gönderip sonucu bekliyor.
hepsiburada yetkili servisler listesine baktığımda inca ile ilgili bir bilgiye rastlamadım. ben de Inca Türkiye ye web siteleri aracılığıyla ulaşarak hangi yolu izleyebileceğimi sordum. ancak bu firma anladığım kadarıyla son kullanıcıyla muhattap olmuyor ki, cevap verme gereği bile duymadı. inca nın web sitesinde sorulara en geç 36 saat içerisinde yanıt verileceği yazıyordu. yanıt gelmeyince hepsiburada müşteri hizmetlerine başvurdum. ürünü ve fatura fotokopisini onlara gönderdiğim takdirde ilgileceklerini yazdılar. şimdi ürünü hepsiburada ya yollayacağım. onlar da muhtemelen inca yetkili servisine... üründeki sorun giderildikten sonra da aynı şekilde tekrar hepsiburada ya ve daha sonra bana gelecek. bu süreçte tek kayıp sadece zaman değil aynı zamanda kargo masrafları olacak.
tüm bunların tam tersine müşteri memnuniyetine çok daha fazla önem veren firmalar var. örneğin geçmiş dönemde forumdan almış olduğum ikinci el ASUS marka ekran kartım arızalanmıştı. Çizgi o kadar güzel bir sistem sunmuş ki bizlere, ürün ikinci el olduğu halde, hem de nerden alınmış olduğunu bile bilmediğim bir ürünü Çizgiye kargo ile yolladım. kargo masrafı da Çizgi tarafından karşılandı. ayrıca garantideki ürün hakkında internet üzerinden bilgi almak ta mümkündü. iki gün gibi kısa bir süre içerisinde ürün tekrar bana doğru yola çıkmıştı bile. yine kargo masrafı ödemeden ürün elime geçmişti.



B
16 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: zafer666


bir çoğumuz yeni donanım alırken fiyat/performans gibi kriterlere öncelik veriyoruz. halilyle az ödeyip en iyisini kullanmak istiyoruz. bunu dışında ürüne göre dikkat ettiğimiz başka unsurlar da oluyor tabi. ancak bazen garanti ve teknik servis konusunu unutuyoruz. sanki aldığımız ürün sonsuza kadar hiç bir problem yaratmadan çalışacakmış gibi...
hepsiburada internet sitesinden almış olduğum INCA marka modem arızası sonrası yaşadığım problem sonrasında bu hatırlatmayı yapmak gereğini duydum. ürünlerimiz arıza yaptığında genelde ilk olarak ürünü almış olduğumuz firmalara başvuruyoruz. onlar da ilgili servise gönderip sonucu bekliyor.
hepsiburada yetkili servisler listesine baktığımda inca ile ilgili bir bilgiye rastlamadım. ben de Inca Türkiye ye web siteleri aracılığıyla ulaşarak hangi yolu izleyebileceğimi sordum. ancak bu firma anladığım kadarıyla son kullanıcıyla muhattap olmuyor ki, cevap verme gereği bile duymadı. inca nın web sitesinde sorulara en geç 36 saat içerisinde yanıt verileceği yazıyordu. yanıt gelmeyince hepsiburada müşteri hizmetlerine başvurdum. ürünü ve fatura fotokopisini onlara gönderdiğim takdirde ilgileceklerini yazdılar. şimdi ürünü hepsiburada ya yollayacağım. onlar da muhtemelen inca yetkili servisine... üründeki sorun giderildikten sonra da aynı şekilde tekrar hepsiburada ya ve daha sonra bana gelecek. bu süreçte tek kayıp sadece zaman değil aynı zamanda kargo masrafları olacak.
tüm bunların tam tersine müşteri memnuniyetine çok daha fazla önem veren firmalar var. örneğin geçmiş dönemde forumdan almış olduğum ikinci el ASUS marka ekran kartım arızalanmıştı. Çizgi o kadar güzel bir sistem sunmuş ki bizlere, ürün ikinci el olduğu halde, hem de nerden alınmış olduğunu bile bilmediğim bir ürünü Çizgiye kargo ile yolladım. kargo masrafı da Çizgi tarafından karşılandı. ayrıca garantideki ürün hakkında internet üzerinden bilgi almak ta mümkündü. iki gün gibi kısa bir süre içerisinde ürün tekrar bana doğru yola çıkmıştı bile. yine kargo masrafı ödemeden ürün elime geçmişti.





hocam benim de inca marka modemim arızalanmıştı ve ne tesadüftür ki bende hepsiburada dan almıştım incanın türkiyedeki servisi pasifik bilgisayar hiç hepsiburadayla uğraşmana gerek yoktu telefon ettim ne yapmam gerek die gönderin dediler gönderdim 3 gün içinde modem tamir edilip geri gönderildi tabiki geri gönderme kargo masrafı da onlara ait bi şekilde



B
16 yıl
Yüzbaşı

eğer hala göndermediysen dediğimi yap PasifikBilgisayar zaten kutudan çıkan garanti belgesinde fln da yazar İstanbul da
edit : yazmayı unutmuşum adamlarda senn modemi ne zaman aldığın bilgisi olduğu için garanti belgesi ve fatura da istemiyolar ürünü yollaman yeterli oluyo konuşunca sorar iyice öğrenirsin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beYdeNbeY -- 28 Aralık 2007; 1:00:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl
Er

evet kardeş bende asus laptap almıştım aynı şekilde kargoya verdim 2 gün içinde ürün elime ulaştı oda ikinci el olarak aldığım pc garanti belgesi filan yok anakartını değiştiler hasarları giderip gidiş dönüş kargo ücretlerinide karşıladılar.....
ıncada bende servis diye bişey bulamadım ama pasifige göndereceğim....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
11 yıl
Yarbay

Servısınde ış yok ben monıtör gönderdım farklı bı monıtör yollamışlar gerı 1 ay bekledım sonra geldı alt tuş bölumu kırılmış tekrar yolladım sıfırmı değılmı bellı değıl başka bı monıtör yollamışlar daha duşuk bır model 2 ay beklemışım aradım gonderın tekrar dedıler bı 1 ay daha bekletıcekler bıktırdılar, daha da uğraşmam inca mı bır daha asla hıç bır ürününüde tercıh etmeyeceğım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 21 Haziran 2014; 15:44:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yüzbaşı

E
11 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: burakahmet19

Playstyle sandım.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
10 yıl
Er

INCA RESPECT 4. NESİL 10.1 tablet yanına yaklaşmayın aman ha sakın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
10 yıl
Teğmen

Ben de eşime İnca Lady Enjoy 10.1 tablet hediye almıştım.Ortasında kocaman bir ölü pixelle ve paslanmış bir kalem hediyesiyle geldi.Bu arada şarj bazen 1 gün gidiyor bazen 20 dk.Bakalım bu hafta veya önümüzdeki hafta Pasifik'e göndericem.Gelişmeleri yazacağım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.