valla aynı durum benim başıma gelse senin gibi yapamazdım kabullenir alırdım huyum kurusun |
Abi takdir ettim seni.İnsan hakkını her yerde aramalıdır bence |
![]() hakkını aramazsan seni daima ezmeye ve soymaya başlarlar her zaman hakkını savunmalısın ![]() |
Yaptığın çok güzel birşey haklarını araman ve bilmen. Bunlar ne biçim insanlar ? 10 Milyon kar için yalan söylüyorlar ve gene yalanlarla kapatıyorlar.En kısa zamanda DVD Yazıcına kavuşursun umarım. Bu arada çekinmeden gözdağı vermeye devam et.Gazeteye bir yazı yazdığını ve DVD Yazıcının verilmemesi durumunda yollamaktan çekinmeyeceğini söyle.Yok eğer gene birşey yoksa direk gazeteye ver.Çok işe yarıyor sonuçta on binlerce müşteri kaybetmek işlerine gelmez.. |
Hiçbir şekilde Geri Adım ATma Eşşek Gbi Ödeyecekler Ya da Değiştirecekler![]() MAvi Bilgisayar ![]() |
gelişmeleride bize bildir kardeşim de bende bileyim nasıl mücadele ediliyo ![]() |
git tükoder le görüş onlar sana kendi avukatlarıyla yardımcı oluyolar, bence sonuna kadar takipçisi ol olayın bi ders alsınlar senden |
Buna benzer olayı bende yasamıstım. ASUS A7V8X-X ve AMD 1800 sistemim durup duruken (voltaj dengesizliğinden galiba) uçtu. garanti devam ediyordu.götürdüm 3 gün sonra gelmemi sölediler.gittim fakat 1800 ellerinde olmadığı için 2400 e kadar değiştirebileceklerini sölediler.sonra amd 2400 ü kabul ettim değiştirdiler. |
şikayet et müdüelerine veya yetkili birisine cezalarını çeksinler |
Harbi hll olsun çok taktir ettim. Herkes senin gibi yapma bu 3 kağıtçılıkların hiç birini yapamıycaklar. |
aynısını ben nike'a yapmıştım.adamlar nud diyodu peygamber demiyodu.gittim tüketici mahkemesine ertesi günü nike'dan telefon. -ürnünüzün yenisini yada fiyat farkı ile başka bir ürün alabilirsininiz. siz siz olun bunlara meydan vermeyin. |
EĞER FİRMANIN AYNI URUNDEN ELINDE YOKSA YA UPGRADE I YA DA İADESİ ALINIR AMA UFOTEK KESINLIKLE BAYI VE MUSTERILERINE SORAR "AYNI URUNDEN ELIMIZDE YOK BU YUZDEN YA İADE YA DA UPGRADE EDECEKSINIZ FAKAT UPGRADE BADELI X$ DIR KABUL EDIYORMUSUNUZ?" diye sorar |
Herkes çakal başkası olsa köpek gibi verirdi senı tebrik ederim kardeş ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür. Garanti süresi içerisinde sık sık arızalanması sonucu maldan yararlanamamanın süreklilik arzetmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması hallerinde, tüketici, malın ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı bu talebi rededemez. Tüketicinin bu talebine karşı satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı müştereken ve müteselsilen sorumludurlar. ....bu malları satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.Tüketici bu taleplerden herhangi birisini tercihte serbesttir. Satıcı tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.Ayıplı maldan ve/veya ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı, müştereken ve müteselsilen sorumludurlar. |
![]() |
yalan söylediğimi düşünebilicekler için tamir fişini scanledim ki insanlar şüpheye düşmesin < Resime gitmek için tıklayın > kırmızıyla önemli alanları işaretledim. Mavi bilgisayar logosu Teslim ettiğim ürün Teslim tarihi ve en önemliside o konuşma esnasında bahsettiğim gibi UFOTEKin telefonunu istemiştim. mavinin teknik elemanıda kağıdın üzerine yazdı. hatta kimle görüşmem gerektiğinide yazdı. altınada 12x ve 25$ ıda hatırlatma babında yazdı. umarım artık aklınızda şüphe kalmaz. bu arada silinen bölümde telefonum yazıyodu. onuda kendim için sildim. |
en son attığım maili burayada yazıyım From: "Mert Öztekin" <mert@gencdizayn.com> To: "Mavi Bilgisayar Destek Hattı" <destek@mavibilgisayar.com>; <destek@ufotek.com.tr> Subject: Teknik Servis Date: 29 Ocak 2005 Cumartesi 14:51 Tüketici Haklarına başvurmadan önce 3 internet sitesinde açtığım konular belki ilginizi çeker diye düşündüm. Paticik Forumları: http://forum.paticik.com/view.php?id=110791&page=1 Bilişimhaber Forumları: http://forum.bilisimhaber.com/index.php?showtopic=5097 Donanımhaber Forumları: http://forum.donanimhaber.com/m_1852746/tm.htm Bilgilerinize.... Mert Öztekin |
aldığım mavi bilgisayara götürdüm ve 10 gün içinde bana dönüceklerini sölediler.
15 gün oldu telefon açtım lakayit bi sesle
-Ürününüzle ilgili mail adınızmı?
-Hayır 10 gün içinde haber vericeğinizi sölediniz ama hiç bişi gelmedi
-Ürününüz gelirse biz size haber veririz
diyip telefonu kapadılar. iyi dedim bişi demiyim
20 gün oldu mail attım. ürün gelince biz size haber veririz dediler.
28 gün oldu tehtid maili attım.
"İyi Günler
Yaklaşık 27 gün önce teslim ettiğim arızalı LG SUPER MULTI DVD WRİTER'dah bi ses seda çıkmadı? ürünüm 27 gündür arızada ve bir çok işimi aksattı. 3 gün içinde bir haber çıkmazsa tüketici kanunu yasasına göre Ürünün yenisini yada denk modelini bana vermekle yükümlüsünüz.
Lütfen bu konuya dikkatinizi çekin."
aradan 10 dakka geçmeden cevap geldi:
"Sayın Müşterimiz;
Arıza servisimize bırakmış olduğunuz ürününüz hazırdır. Size verilen ARIZA TAKİP FORMU ile ürününüzü teslim alabilirsiniz.
Firmamızın Arıza Servisi hakkındaki düşüncelerinizi ariza@mavibilgisayar.com adresine iletebilirsiniz
"
dün gittim maviye takip formumu verdim. önüme dvd writerı koydular ve
-Ürünü upgrade olmuş 25$ ödiyceksiniz
-Anlamadım?
-Sizin ürününüz 8xti bu 12x
-Banane? Ben ürünü upgrade olsun die vermedim. arızalandığı için verdim.
-8x hiç bi yerde kalmamış. 12x yolladılar bununda fiyat farkı var.
-Bu benim problemim değil ben 5 kuruş para vermem. Daha önce Philips 48x writerım bozulmuştu 52x le ücret almadan değiştirdiler
-Firmadan firmaya değişiyo. UFOTEK farkı alıyo
-Lütfen ufoteki arayın yetkiliyle görüşücem
-Onlar şimdi kapatmışlardır.(saat 17:45 gün cuma)
-O zaman bana bi telefon verin ben onlarla yarın görüşücem
biraz nazlanarak telefonu verdiler. ve ürünü almadan sinirli şekilde eve döndüm.
bu sabah UFOTEKi aramadan önce şöle siteleri dolaştım. Hem mavide hem ufotekin sitesinde hem 8x hemde 12x satışı devam ediyo. ve aralarındaki fiyat farkı 6$!!
UFOTEKİ aradım. durumu anlattım ve bana teknik servisin cumartesi günü kapalı olduğunu pazartesi aramam gerektiğini sölediler. Net bir şekilde Tüketici haklarına başvurucağım konusunda tehtid ettim ve telefonu kapadım.
30 dakka geçmeden nasıl buldularsa cebimden beni aradılar. ve maviyle konuştuklarını 17$ karşılığında ürünü alabilceğim sölediler. Ben tekrar kabul etmedim ve böle saçmalık olmiycağını söledim. kesinlikle ekstradan bi para ödemiyceğimi eğer 8x bulamazlarsa alım bedeli olan 110$ +kdv yi ödemekle yükümlü olduklarını belirttim. onlarda 3 ay geçmiş üründen değeri düştü dediler. O zaman tüketici kanunu incelemeleri gerektiğin ve bunun benim hakkım olduğunu söledim. Konuşan bayan tüketici haklarını bilmediğini ama onlara anlayış göstermelerini Philips cdwriterın 48-52x arasında çok fiyat farkı olmadığı için diğer firmanın ücret almadınığını ama LG 8x le 12x arasında fiyat farkı olduğunu ve benim internetten bakmış olduğum fiyatların YANLIŞ OLDUĞUNU, ve en kısa zamanda düzelttiriceğini söledi.
pazartesi günü onları arıycağımı ve teknik servisiyle konuşucağımı olmazsa müdürleriyle oda olmazsa Tüketici haklarını başvurucağımı belirterek telefonu kapadım.
sonuç olarak böyle rezillik olmaz. herkes bunu okusun ve aklında bulunsun. hakkınız yedirmeyin. insanlar garanti kapsamındaki üründen bile kar etme amacındalar. bide utanmadan 25$ ı 17$ a indirdiğini sölüyolar. bu kadar olmaz. sakına başınıza böyle bişi gelirse eliniz bağlı şekilde para ödemeyin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.