kelebek kutusu diye bişey yoktur , elektronik rölanti sabitleyicisi var ona baktır eğer arızalanmadıysa temizlenerek yerine takılması yeterli olacaktır |
bizim 1.4 kangooda da aynı dert baş gösterdi. bilen bir arkadaşın yorumunu bekliyoruz.![]() |
bizim biladerin benzinli clodada aynı sorun vardı servise gittim rölanti sensörü ateşleme bobini kablolar vs. vs. hepsi değişmeliymiş ![]() ![]() |
güncel |
nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler |
yazmayı unuttum frene basınca yani durunca belli bir süre sonra devir beşe düşüyor kime sorduysam bişey diyemedi valla napçam şaşırdım |
Dostum yapman gereken bilgisayarı olan özel servise ya da BOSCH CAR SERVİCEye gitmen arabanı bilgisayara bağlattır sorununu bu şekilde çözebilirsin anladığım kadarıyla oksijen sensörün arızalı ya da rolanti otomatiğin buda bilgisayarla anlaşılır zaten programda rolanti ayarın görünüyo 775devir +/- 25 devir toleransı var |
masrafın 100-200 arası tabi benim yazdığım arızalardan çıkarsa |
OKUYUN BELKİ YARDIMCI OLUR http://forum.donanimhaber.com/m_22225687/tm.htm |
ya arkadaşlar aynı arızalar bende de var ben geçen hafta bir 406 aldım 2.0 2002 model sıralı tüp var araçta ilk aldığımda bi sorun yoktu fakat şimdi araç rolantide düzgün saymıyor yani rolanti ufak ufak hareket ediyor sonra araç stop etmeye başladı yani gidiyorum boşa atınca pat gidiyor yada bi anda düşüyor tam stop etti derken geri 1500 2000 devirlere fırlıyor araç ateşleme bobininden deiler değiştik 2 ay kadar bindim gene aynı sorun çıktı kelebek kutusu dediler temizllettim gene aynı sorun var sizce nedendir yardımcı olabilicek arkadaş varsa sevinirim |
kardeş senin dediğin hatayı rolanti sensörü yapar bende 97 clio var aynısı bendede oldu servise gittim adamlar komple fiyat verdiler kelebeğin olduğu yerle birlikte 3900 ytl dediler bende dedim arabayı bırakayım size. kendi ustama gittim çıkmacıdan rolanti regülatörü aldık taktık sorun düzeldi seninki iyi 1500 devirde çalışıyo benimkisi 200 de çalışıyodu .Bu arada bi forumda okumuştum rolanti sensörünü fortlardada aynısı varmış 85 ytl falanmış ona bir bak ben çıkmacıdan 100 ytl ye almıştım
|
arkadaşlar rolanti sorununa şuda etki edebilir konjektör eğer akımı dalgalandırıyorsa sorunu olanlar birde arabasının şarjını ölçtürsün ve sorunu bu şekilde giderdiyse bana yazsın mtn39@hotmail.com |
arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com |
kardeş sonun çözüldümü |
Arkadaşlar aynı sorundan bizimkinde de var. Bu konuda bilgisi olan var mı? |
aynı olay bende de oluyor aracım 2003 clio 1.5 rölantideyken motor sanki duruyomuş gibi oluyor sonra yeniden kendine geliyor |
arakadaşlar bende 94 model elentra var. motor soğukken istop ediyor. bide devir 12000lerde çalışıyor. gaz kelebeğini temizledim olmadı rolanti dahada arttı, bide araç çok yakıyor, rolanti vidasını sonuna kadar kıstım gene olmadı devir çok yüksek, bi ustaya götürdüm boğaz kelebeği değişecek dedi başka bi usta da rolanti motoru dedi, ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olun lütfen. |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.