1. sayfa
Merhaba, yaşadığınız bu deneyim için üzgünüz. Sorunun bir an önce çözülmesi için konuyu ekiplerimize ilettik. Detaylı bilgi paylaşılacaktır, iletişime geçeceğiz. Bu süreçle ilgili olarak, TurkNet Online İşlemler Merkezi üzerinden de gelişmeleri takip edebilirsiniz:https://www.turk.net/online-islemler/login Sorunun en kısa sürede çözüme kavuşacağına emin olabilirsiniz. |
Konudan bağımsız olacak fakat, yurt dışında wifi call özelliği ile telefonunuzu Türkiye’deymişsiniz gibi kullanabilirsiniz. |
haklisiniz ama maalesef TurkNet bu servisi desteklemiyor. Ayrica VPN uzerinden de erisime kapalilar. |
Wifi arama özelliğiniz aktifse tüm numaralar size arama yapabilir, sms atabilir. Bunun Türknet ile şununla bununla ilgisi yok. Wifi arama özelliği şebeke sinyalinin olmadığı yerlerde telefonun kapsama alanı içerisindeymiş gibi wifi üzerinden çalışmasını sağlar. Wifi arama özelliğini senelerdir kullanırım hiç ulaşamayan olmadı her numara arıyor gayet, mesaj da geliyor. |
11.04.2025 editi: bugun icin 6. kez randevu verildi 0900 - 1300 saatleri arasinda. hala bir iletisim kurulmadi. |
Merhabalar, yarın randevunuz bulunuyor. Sürecinizi hassasiyetle takip ediyoruz. Ekipler mutlaka iletişime geçecektir. Süreç hakkında sizi bilgilendireceğiz. |
Bir haftadır internetimi bağlamaya gelen olmadı cumartesi gününden beri iki üç kere aradılar teknik ekip yonlendirdik diye ne gelen var ne giden pazartesi arayıp da perşembeye randevu veren tek operatör sizsiniz galiba inşallah internet hiziniz da teknik ekiple aynı değildir |
Merhaba, sürecinizi kontrol edebilmemiz için konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşabilir misiniz? |
Merhaba, üzülerek okudum. Mağduriyetiniz giderildi mi? |
Malesef Turknet saha hizmeti konusunda çok geride. Beyaz yaka plaza işçilerine değer destek vermek yerine sahaya odaklansalar daha hızlı fiber altyapı dönüşümü, daha hızlı büyüme sağlayacaklar ama işte gel gör beyaz yaka işçi sınıfı elindeki verilerle kendilerine bir şeyler koparma derdinde. Özellikle fiber konusunda alınan "artık kimseyle durumu paylaşmayın" kararı berbat. Kullanıcının yanındayım diyen şirketten plazada oturan ablanın tırnağı uf olmasın diyen şirkete.... Destektekiler zaten can çekişiyor. Binlerce kayıt açılıyor ve dönmek zorundalar. çoğu üstün körü cevap vermek zorunda kalıyor. Bu durumda mağdur olan biz oluyoruz. ARada işi bilen yetkili destek ekibinden birisi karşınıza çıkarsa değmeyin keyfinize. Hem iletişim kurabilyorsunuz hem sorun çözülüyor. |
15.04.2025 editi: bugun 7. kez randevu verildi ve 3 farkli saha gorevlisi ve ayni randevu saat araligini belirten 3 SMS aldim. saat 13:15 civarinda gelip 13:45 civarinda fiber baglanti islemleri tamamlandi. maalesef 1 saati bile gecmeyen bir surec icin resmi olarak 21/03/2025 tarihinden itibaren her gun iletisim kurup destek aramama ragmen, 15/04/2025 tarihine kadar TurkNet ilgili destegi saglamadi. buyuk ihtimal Donanimhaber ve diger sosyal medya siteleri uzerinden konu acmasaydim ilgili tarihte de destek vereceklerini dusunmuyordum. Yurda dondugumde gerekli islemleri yapacagim. Konuyu takip edenlere tesekkur ederim. |
1. sayfa
11.04.2025 editi: bugun icin 6. kez randevu verildi 0900 - 1300 saatleri arasinda. hala bir iletisim kurulmadi.
09.04.2025 Editi: Bugun 5. kez verilen randevu tarihinde gelmeyip iletisim de kurmadilar.
Maalesef yurtdisinda bulundugum icin - Turknet OIM yurtidisindan desteklenmiyor, giris yapilmiyor - ve OIM ve resmi Turknet X hesabi uzerinden aldigim otomatik ilgileniyoruz cevaplarindan bunaldigim icin konuyu buraya da acip TurkNet ile olan durumumu paylasmak istedim.
7 günü aşkındır internet hizmetim olmayınca 21/03/2025 tarihinde TurkNet oim hizmetinden 86867097 numaralı destek kaydı ile 500780 numaralı aboneliğim için internetimin olmadığına dair bir destek kaydı oluşturdum ve maalesef an itibariyle devam eden surecin ilk adımını attım.
Süreç baslarken yurt dışında olduğum için her seferinde bana ulaşılmaması gibi bir bahaneyi önlemek için tüm kayıtlarımda bana ulaşılması için güncel bir telefon numarası ve mail adresi bırakıp, X platformu üzerinden de konuyu takip ettim. Ancak maalesef ara ara `size ulaşamadık`cevaplarini almaktan kacinamadim.
İlk olarak 22/03/2025 tarihinde ilgili saha görevlisi daireme gelerek ilgili gözlemleri yaptı ve bulunduğum bölgedeki bakir altyapının zarar gördüğünü ve fibere gecmemi, surecin hızlı sürdüğünü söyledi. Takiben 24/03/2025 tarihinde fiber dönüşüm için TurkNet oim üzerinden randevumu oluşturdum. Maalesef destek ekibine defalarca belirttiğim iletisim bilgilerinden bana ulaşmadıkları için, ilgili talebi ileri bir tarihe ertelediler.
İlerleyen sureclerde, bayram surecinde de mağdur olduğumu ekleyerek, 29/03/2025, 02/04/2025. 03/04/2025 tarihlerinde tekrardan randevular verildi. Hiçbir randevuda ilgili görevli gelmedi. Bu süreçte TurkNet tarafından da bilgilendirilmedim. Bilgilendirilmek için ben konuyu takip ettiğimde klasik`Merhaba Çetin Bey, Süreç devam etmektedir. Gelişmeleri sizlerle paylaşıyor olacağız. İyi günler dileriz.` yanıtı aldım.
Yaklaşık 20 yılı aşkındır TurkNet üyesiyim ve resmi olarak 2 haftayı aşkın bir suredir TurkNet tarafından internet hizmetim sağlanmıyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ouz94 -- 19 Nisan 2025; 11:9:33 >