Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
553
Tıklama
0
Öne Çıkarma
yeni panelvan ford transit mi yeni crafter/tge mi?
M
3 ay
Yarbay
Konu Sahibi

@sinoplu öncelikle forumun ticari araç eksperini çağırayım.

2025 makyajlı, 350l otomatik yüksek tavan transit 13m3 veya 2025 otomatik crafter/tge 14.4 m3 panelvan almayı düşünüyorum.

transit 165hp, crafter 140 hp, man tge de 177 hp olarak geliyor. ön arka park sensörleri ve geri görüş kamerası, katlanır ayna falan var hepsinde. yalnız tge donanım olarak en zengin. ısıtmalı körüklü koltuk bile var tge de.

transit 1.75m civarı, crafter 1.85m civarı ve tge de 2m civarı fiyatı var.

benim için kaliteye ve otomatik şanzımana sahip olması önemli. alıp uzun yıllar bineceğim. hangisi daha kaliteli üretilip beni arızayla uğraştırmayacaksa o önemli benim için. performans konusunda crafterın 140 hp motoru biraz zayıf kalır mı acaba diye beni düşündürüyor.

sizce hangi modeli almalıyım?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 15 Mart 2025; 22:16:39 >


Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu
S
3 ay
Yarbay

Oncelikle crafter ve man kasa motor ayni zaten donanim farklidir ve bunlar onden ceker transit arkadan ceker

Transitin otomatiği pek yaygin degil acikcasi bende bilmiyorum hangi sanzimani kullandigini

Crafter man ise dsg olmasi lazim

Bu arada bende transitin manuel onden cekerini kullaniyorum cok memnunum

Yani 2 tondan fazla yuk gormezse arac onden ceker arkadan ceker cok bi fark olmaz

Bunlarin haricinde iveco daily lerin otomatik sanzimani cok methediliyor fakat adblue sorunu var bu euro 6 larda 2025 de o da makyaj gordu hayalet gosterge fln geldi ama halen transit crafter ayarinda donanima ve ic guzellige sahip degil

Ben alacak olsam 2.el kaygim yoksa man alirim ama satis hizi crafter kdr hizli olmaz

Transit otomatigi hakkinda en ufak bilgim olmadigindan yorum yapamiyorum manuel deseydin transitten baskasini asla onermezdim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
3 ay
Yarbay
Konu Sahibi

yorumun için teşekkür ederim hocam.

otomatik transit çok nadir bulunuyor. hep düz şanzımanla geliyor. galiba 170 hp motorda kayış yağın içinde çalışıyormuş. 165 hp motorda bu durum yokmuş diye internette okudum. transit fordun kendi otomatik 10 ileri mustang şanzımanıyla geliyor.

önden çekiş crafter ve tge lerde aisin 8 ileri şanzıman varmış. arkadan itişli crafter/tge ise zf şanzımanla geliyormuş.

dailyler de hoşuma gitmiyor. çok kalas ve konforsuzmuş gibi geliyor bana.

crafter mı daha hızlı satılır yoksa transit mi piyasada?

otomatik ve düz şanzıman seçeneği her 2 markada 100bin tl civarı fark ediyor. madem o paralara çıkmışken biraz daha bütçe ayırıp otomatik alayım diyorum. belki ilerde karavana çeviririm araç eskiyince.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 15 Mart 2025; 23:27:8 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu
S
3 ay
Yarbay

Transitlerin 2.0 ecoblue olanlari hep ayni yagli triger muhtemelen sanzimana fazla yuk binmesin diye 165 hp satiliyor 2.el konusunda en hizlisi yine transit olacaktir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Meticulous
M
3 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam 140 beygir crafter motoru sağlam mı yoksa kronik arızaları var mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu
S
3 ay
Yarbay

Uzun zamandir kullaniliyor 2.0tdiler eski 2.5 tdi crafterlerin bakimi cok sikintili diyorlardi bazi parca degisimi icin motor inmesi gerektiginden bahsediyorlardi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Meticulous
D
3 ay
Yarbay

O Crafter Avrupa’nın en sınıfında en çok tutulanı, ayrıca Volkswagen Volkswagen’dir.

Man, Scania’da premium üreticiler Bugatti, Bentley, Lamborghini, Audi, Porsche gibi Volkswagen AG’nin. Bunlar ortak parça kullanımını düstur edinmiş firmalar.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

@cihanair @sinoplu

165 hp düz vites normal tavan transit 11 m3 350l için 1.615.000 tl
165 hp düz vites yüksek tavan transit 12.5 m3 350l için 1.650.000 tl
140 hp düz vites yüksek tavan crafter 14.4 m3 için 1.747.000 tl
140 otomatik vites yüksek tavan crafter 14.4 m3 için 1.838.000 tl

fiyatlar aldım hocam.

transitlerde yağlı kayış olduğu için transit almayacağım sanırım. ducato, boxer, movano, jumper 4lüsünde kalite namına bir şey yok. yeni renault masterın önü hilkat garibesi gibi. iç mekanı da iveco daily gibi çirkin ve sevimsiz. masterda da kalite yok gibi.

geriye de crafter dan başka panelvan kalmıyor. man tge desek o da 200bin tl crafterdan daha pahalı, daha güçlü ve daha lüks donanımlı bir araç. hem 2m tl üzeri bütçemizi aşıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 20 Nisan 2025; 17:3:3 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cihanair , @sinoplu
C
2 ay
Yarbay

Bizde Opel movano var çok memnunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Meticulous
M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

bende de 2023 otomatik opel vivaro var. güzel, eğlenceli, bol donanımlı ama kalite yok malesef. düz vites movano için 1.180.000 tl fiyat almıştım geçen ay falan. acayip ucuzdu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 20 Nisan 2025; 17:51:22 >


Bu mesajda bahsedilenler: @cihanair
S
2 ay
Yarbay

Yağli kayiş işi transitte maalesef sikinti bende sizden sonra transitimi sattim iveco daily aldim 3.0 motorlu araci daha teslim almadim ama iç goruntusu eskisinden bir tik daha iyi duruyor bana fiyat cazip geldi transitten 50 100 ucuz hem buyuk motor hem cift teker
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Meticulous
S
2 ay
Yarbay

Gecenlerde bende cok yukseldim movanoya gercekten donanimi cok iyi fiyati cok iyi ama şu kasasini bir turlu begenemiyorum bana cok itici geliyor yillardir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cihanair
M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

1.838tl 140 hp vw crafter otomatik için kapora verdim bakalım. geri görüş kamerası varmış 2025 crafterlarda. 700bin 0 faiz 6 ay kampanya kullandım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 20 Nisan 2025; 23:59:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu
S
2 ay
Yarbay

Hayirli olsun 2025leri cok dolu elektrikli el fréni falan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Meticulous
M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

sağolun hocam sizin de gönlünüze göre nasip olsun. umarım 140 hp üzmez. sağlam olsun diye paraya kıyıp crafter aldım. alıp uzun süre kullanmak istiyoruz. 177 hp motorda çift turbo varmış ama turbo hassas parça. arıza çıkarma ihtimali yüksek olur matematiksel olarak turbo sayısı artınca. 140 hp motor yazılımla 170 küsür beygirlere rahat yükseltilebiliyormuş.

zemine 10 mm kalınlığında mdf koyacağım ama içteki yan duvarları kaplarken vida atmak istemiyorum. onu nasıl yapacağım fikir verebilirseniz sevinirim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 22 Nisan 2025; 8:26:14 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu
S
2 ay
Yarbay

Yazilim isini onermem 140 ps cok tonaj yoksa sorun olmsz piyasadaki dusuk hacim 140 180 beygir arasi araclarda cok bi fark yok yani şoyle soyleyim 3.2tdci 200 ps transitten 2.0 170 ps transite gecis yapinca cok cok bariz bir güç kaybi hissediliyor o 30 beygir farki ksinlikle degil

Yan duvar icin de vidadan başka secenek pek yok ama 10 vida atacaginiza 2 3 vida atarsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Meticulous
M
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

ince bir kontraplak alıp kesip sonra daysonla yapıştırsam olmaz mı?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.