1. sayfa
Oncelikle crafter ve man kasa motor ayni zaten donanim farklidir ve bunlar onden ceker transit arkadan ceker Transitin otomatiği pek yaygin degil acikcasi bende bilmiyorum hangi sanzimani kullandigini Crafter man ise dsg olmasi lazim Bu arada bende transitin manuel onden cekerini kullaniyorum cok memnunum Yani 2 tondan fazla yuk gormezse arac onden ceker arkadan ceker cok bi fark olmaz Bunlarin haricinde iveco daily lerin otomatik sanzimani cok methediliyor fakat adblue sorunu var bu euro 6 larda 2025 de o da makyaj gordu hayalet gosterge fln geldi ama halen transit crafter ayarinda donanima ve ic guzellige sahip degil Ben alacak olsam 2.el kaygim yoksa man alirim ama satis hizi crafter kdr hizli olmaz Transit otomatigi hakkinda en ufak bilgim olmadigindan yorum yapamiyorum manuel deseydin transitten baskasini asla onermezdim |
yorumun için teşekkür ederim hocam. otomatik transit çok nadir bulunuyor. hep düz şanzımanla geliyor. galiba 170 hp motorda kayış yağın içinde çalışıyormuş. 165 hp motorda bu durum yokmuş diye internette okudum. transit fordun kendi otomatik 10 ileri mustang şanzımanıyla geliyor. önden çekiş crafter ve tge lerde aisin 8 ileri şanzıman varmış. arkadan itişli crafter/tge ise zf şanzımanla geliyormuş. dailyler de hoşuma gitmiyor. çok kalas ve konforsuzmuş gibi geliyor bana. crafter mı daha hızlı satılır yoksa transit mi piyasada? otomatik ve düz şanzıman seçeneği her 2 markada 100bin tl civarı fark ediyor. madem o paralara çıkmışken biraz daha bütçe ayırıp otomatik alayım diyorum. belki ilerde karavana çeviririm araç eskiyince. |
Transitlerin 2.0 ecoblue olanlari hep ayni yagli triger muhtemelen sanzimana fazla yuk binmesin diye 165 hp satiliyor 2.el konusunda en hizlisi yine transit olacaktir |
Hocam 140 beygir crafter motoru sağlam mı yoksa kronik arızaları var mi? |
Uzun zamandir kullaniliyor 2.0tdiler eski 2.5 tdi crafterlerin bakimi cok sikintili diyorlardi bazi parca degisimi icin motor inmesi gerektiginden bahsediyorlardi |
O Crafter Avrupa’nın en sınıfında en çok tutulanı, ayrıca Volkswagen Volkswagen’dir. Man, Scania’da premium üreticiler Bugatti, Bentley, Lamborghini, Audi, Porsche gibi Volkswagen AG’nin. Bunlar ortak parça kullanımını düstur edinmiş firmalar. |
@cihanair @sinoplu 165 hp düz vites normal tavan transit 11 m3 350l için 1.615.000 tl 165 hp düz vites yüksek tavan transit 12.5 m3 350l için 1.650.000 tl 140 hp düz vites yüksek tavan crafter 14.4 m3 için 1.747.000 tl 140 otomatik vites yüksek tavan crafter 14.4 m3 için 1.838.000 tl fiyatlar aldım hocam. transitlerde yağlı kayış olduğu için transit almayacağım sanırım. ducato, boxer, movano, jumper 4lüsünde kalite namına bir şey yok. yeni renault masterın önü hilkat garibesi gibi. iç mekanı da iveco daily gibi çirkin ve sevimsiz. masterda da kalite yok gibi. geriye de crafter dan başka panelvan kalmıyor. man tge desek o da 200bin tl crafterdan daha pahalı, daha güçlü ve daha lüks donanımlı bir araç. hem 2m tl üzeri bütçemizi aşıyor. |
Bizde Opel movano var çok memnunuz |
bende de 2023 otomatik opel vivaro var. güzel, eğlenceli, bol donanımlı ama kalite yok malesef. düz vites movano için 1.180.000 tl fiyat almıştım geçen ay falan. acayip ucuzdu. |
Yağli kayiş işi transitte maalesef sikinti bende sizden sonra transitimi sattim iveco daily aldim 3.0 motorlu araci daha teslim almadim ama iç goruntusu eskisinden bir tik daha iyi duruyor bana fiyat cazip geldi transitten 50 100 ucuz hem buyuk motor hem cift teker < Resime gitmek için tıklayın > |
Gecenlerde bende cok yukseldim movanoya gercekten donanimi cok iyi fiyati cok iyi ama şu kasasini bir turlu begenemiyorum bana cok itici geliyor yillardir |
1.838tl 140 hp vw crafter otomatik için kapora verdim bakalım. geri görüş kamerası varmış 2025 crafterlarda. 700bin 0 faiz 6 ay kampanya kullandım. |
Hayirli olsun 2025leri cok dolu elektrikli el fréni falan |
sağolun hocam sizin de gönlünüze göre nasip olsun. umarım 140 hp üzmez. sağlam olsun diye paraya kıyıp crafter aldım. alıp uzun süre kullanmak istiyoruz. 177 hp motorda çift turbo varmış ama turbo hassas parça. arıza çıkarma ihtimali yüksek olur matematiksel olarak turbo sayısı artınca. 140 hp motor yazılımla 170 küsür beygirlere rahat yükseltilebiliyormuş. zemine 10 mm kalınlığında mdf koyacağım ama içteki yan duvarları kaplarken vida atmak istemiyorum. onu nasıl yapacağım fikir verebilirseniz sevinirim. |
Yazilim isini onermem 140 ps cok tonaj yoksa sorun olmsz piyasadaki dusuk hacim 140 180 beygir arasi araclarda cok bi fark yok yani şoyle soyleyim 3.2tdci 200 ps transitten 2.0 170 ps transite gecis yapinca cok cok bariz bir güç kaybi hissediliyor o 30 beygir farki ksinlikle degil Yan duvar icin de vidadan başka secenek pek yok ama 10 vida atacaginiza 2 3 vida atarsiniz |
ince bir kontraplak alıp kesip sonra daysonla yapıştırsam olmaz mı? |
1. sayfa
2025 makyajlı, 350l otomatik yüksek tavan transit 13m3 veya 2025 otomatik crafter/tge 14.4 m3 panelvan almayı düşünüyorum.
transit 165hp, crafter 140 hp, man tge de 177 hp olarak geliyor. ön arka park sensörleri ve geri görüş kamerası, katlanır ayna falan var hepsinde. yalnız tge donanım olarak en zengin. ısıtmalı körüklü koltuk bile var tge de.
transit 1.75m civarı, crafter 1.85m civarı ve tge de 2m civarı fiyatı var.
benim için kaliteye ve otomatik şanzımana sahip olması önemli. alıp uzun yıllar bineceğim. hangisi daha kaliteli üretilip beni arızayla uğraştırmayacaksa o önemli benim için. performans konusunda crafterın 140 hp motoru biraz zayıf kalır mı acaba diye beni düşündürüyor.
sizce hangi modeli almalıyım?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 15 Mart 2025; 22:16:39 >
Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu