Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
707
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Poyraz Net Mağduriyeti
R
10 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Firmanın lisansını mı ne iptal etmişler. Ana konuda ki haber kilitli, forum başlığı kilitli. Yani hangi mantıkla ve gerekçeyle adminler iki konuyu da kilitlemiş.Haberim olmadı içerde kaldım. Poyraznet sitesine bile girilmiyor.Başka bir firmaya nasıl taşıyabilirim bu durumda?

edit:MH ile görüştüm lisans iptali gibi bir durum söz konusu değil dedi ve yine abone no vermedi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 2 Eylül 2024; 11:13:38 >

P
10 ay
Yüzbaşı

Merhaba.

Lisans iptali ile ilgili bir durum söz konusu değildir. İnternet hizmeti sunumu ile ilgili bir sorun olmadığı gibi herhangi bir mağduriyet yaşanmamakta ve yaşanmayacaktır. İnternet sitemiz ve çağrı merkezimiz aktiftir. Abone numaranızı online işlem merkezi ve çağrı merkezi interaktif sistemleri üzerinden temin edebilirsiniz. Ek olarak abone no bilginiz sms olarak her ay fatura bilgilendirmesi içerisinde zaten iletilmektedir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 ay
Teğmen

Hizmet numarasını versene, madem bir sorun yok diyorsun.Neden hizmet numarasını iletmiyorsun sen?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @PoyrazNET
P
10 ay
Yüzbaşı

Hizmet numarası verilmeme gibi bir durum söz konusu değildir. Online işlemler uygulaması üzerinden, Whatsapp destek hattından yada çağrı merkezinden diledikleri zaman abonelerimiz bu bilgiye ulaşabilirler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @curky
H
10 ay
Yarbay

Faturada yazması lazım.


< Resime gitmek için tıklayın >



R
10 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Sitenize erişim sağlanamamıştı , ve sabah yaklaşık 1 saat internetimiz kesildi ayrıca her nasılsa sitenize de ulaşamadım.Şuan için bağlantı tekrar geldi ve siteniz çalışıyor lakin artık güven vermiyorsunuz. Peki konu başlığı neden kitlendi ve bu iletişimsizlik ve kargaşa neyin nesidir?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 2 Eylül 2024; 12:36:36 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @PoyrazNET
P
10 ay
Yüzbaşı

Forum yönetiminin verdiği kararlara biz maalesef karışamayız kendilerinden cevap alabilirsiniz.
Ek olarak firmamıza çağrı merkezi ve whatsapp destek hattı üzerinden ulaşabilirsiniz. Herhangi bir iletişimsizlik gibi bir durum söz konusu değildir. Anlık bir kesinti yaşamış olabilirsiniz. Genel bir sorun bulunmamaktadır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoyrazNET -- 2 Eylül 2024; 13:4:59 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Richard Parker
E
10 ay
Yüzbaşı

Uygulamadaki kayıtlı kart numarasini silemiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PoyrazNET
L
10 ay
Yüzbaşı

Merhabalar,

DH üzerinden attığım özel mesajları görmediğiniz için, ve sisteminizden açtığım destek taleplerini de arıza gitmeden çözüldü olarak işaretlediğiniz için görürsünüz umuduyla buradan yazıyorum.

Aşağıda açtığım konuyla alakalı yardımınızı rica ederim.

Teşekkürler
https://forum.donanimhaber.com/poyraznet-ping-atamama-problemi--159518200




Bu mesajda bahsedilenler: @PoyrazNET
X
10 ay
Moderatör

https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159475484

Merhaba hocam. Yanıt hakkı doğduğu için cevap vereyim.

https://forum.donanimhaber.com/poyraznet-ile-24mbps-55tl-ucretsiz-fiber-kurulum-ucretsiz-gecis--152099904-3

Bu konunuzun yeniden açılmasına yönelik bir talebiniz var ise @PoyrazNET lütfen @slat21 ile irtibata geçiniz. Kendisi gerekli işlemleri tesis edecektir.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


Bu mesajda bahsedilenler: @slat21 , @PoyrazNET
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.