2023 ün haziran ayında Amazon'dan ''GAMEPOWER OGRE RGB MEKANIK KLAVYE KIRMIZI SWITCH'' aldım. 2023 aralık ayında elektrik gelmemeye başladı klavyeye,servise gönderdim tamir edildi.Bir müddet(15-20 gün ) kullandıktan sonra tekrar bozuldu. Tekrardan servise gönderdim ve tamir edilip gönderildi.Teslimat sürecinde sağlık problemleri nedeniyle 4-5 gün il dışına çıktım ver kargo elime geç ulaştı(teslim edilmişti). Bu seferde f7 tuşu kırık ve qwer sırasının rgbleri yanmıyordu.3. kez gönderdim ve şuan garanti dışı ibaresiyle karşılaştım bu neyin nesi ? O tuşun kargo sürecinde kırılmadığına adım gibi eminim sağlam muhafaza edilmişti ve nedense tek tuş kırılmıştı. Nasıl bir yol izlemeliyim fikir verebilir misiniz ? < Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
 
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evindelisimi -- 5 Şubat 2024; 0:7:49 >