Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
774
Tıklama
1
Öne Çıkarma
SOL BANA PAKET SATMIYOR
R
2 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba türktelekom altyapısından sol firmasından 50 mbit paketli hizmet almaktayım.Altyapım 115 mbit destekliyor.Kapıma 3 defa tt çalışanı sol çalışanı ve elektrikçi getirtim ölçüm yaptırdım ve 115 lerde çıkıyor sonuç

Olay burda başlıyor 100 mbitlik pakete geçmek istediğimde altyapınız yetersiz diyip paketi satmıyolar.

Sorunu araştırdım ve olayın zort dediği yer şurası

türktelekom altyapı sorgulama veritabanına benim evimin altyapısının alabileceği max hızı yanlış girmiş..kapıya 3 sefa sol , türktelekom ve elektrikçi teknisten getirttim ölçüm yaptırdım apartman girişindeki kutudan ve çıkan sonuç 115 mbit.Ama türktelekom altyapı sorgu sitesine 65 mbit olarak girmiş bu nedenle sol temsilcisi diyorki 100 lük pakete geçişe izin vermiyor sistem.Tt İl müdürlüğünü aradım ama ilgilenmediler bile.Bu sorunu nasıl çözerim.Modem arayüzüm ortada superonline müşteri temsilcisi altyapınız 100 mbit desteklemiyor diyip 100 lük paket satmıyor.Çünkü ev adresimi sorguladığında 65 mbit lik bir hız çıkıyormuş ve sistem üst pakete geçmeme izin vermiyormuş.Siz menüel olarak tanımlayın diyorum onada imkansız diyorlar.
Not: Aynı adreste yine tt altyapısı kullanan alt iss firmalarından birinde taahütsüz olarak 1.5 yıl 100 mbit paket kullandım ve hız testlerinde 90-95 arası aldım hep.Altyapım nasıl yetersiz ne alaka ?
< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rameowerr -- 26 Temmuz 2023; 1:42:1 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
2 yıl
Yüzbaşı

bence Telekom il müdürlüğüne gidip olayı bizzat çözmek lazım.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: 06turkmen


R
2 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Ya arıyorum il müdürlüğünü aptal bir sekreter çıkıyor sorununuz hiçbir şekilde bizimle ilgili değildir kendi firmanız ile görüşün diyor.Ya bu altyapı sana ait değilmi , girişteki kutu sana ait değilmi , bu aptyapı hız verisi sana ait değilmi ...yok memlekette bilgili adamın biryere gelme ihtimali yok yemin ederim kaçıp kurtulacağım artık uğraştığımız şeye bak.Kadın bide diyoki sol yerine bizden bağlatmış olsaydınız biz ilgilenir düzeltirdik...yav kimden bağlatırsam bağlatayım sorun sizinle alakalı altyapı size ait çünkü.modem arayüzünde gösterilen hızın yarısını sisteme girmişsiniz diğer firmalarda verileri sizden çekiyor ama yok kadın anlamıyor.3 aylık bir alman kurdu ile aynı zekaya sahip olduğuna yemin edebilirim sekreterin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
2 yıl
Moderatör

Siz işletmecinize bildiriyorsunuz, işletmeciniz de Telekom a bildiriyor süreç böyle hocam yani size demek istediği o esasen.




Bu mesajda bahsedilenler: @rameowerr
R
2 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam sole zaten bildirdim hatta adamlar kapıya 1 güne kalmadan ekip gönderdi yani sol yapacağını yaptı en sonunda sol den bir yetkili dediki sizin bizzat ttye başvurmanız gerekiyor çünkü biz altyapı sonucunu onlardan alıyoruz onlar bize yanlış göndermiş olsa biz ilgileniriz ama sizin bilginizi yanlış girmiş adamlar.Yani müracat edeceksiniz onlarda düzeltip bize güncel veri gönderecek bizde gerekeni yapacağız dediler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

X
2 yıl
Moderatör

Hocam öyle bir şey yok, işletmeciniz kendileriyle görüşüp her türlü bilgiyi alabiliyorlar zaten. Bu konuyu tüketicinin üzerine bırakmak doğru gelmiyor bana. Yine de eğer bağlantı kurabilirseniz bir araştırın mevzuyu tabiki. Diğer konunuzda da dediğim gibi muhtemelen bölgesel kapasitesiden kaynaklanıyor.



R
2 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

evimde ikinci bir bağlantı daha var gıbırnet ve 100 mbit kullanıyorum 95 mbit hız sonucu veriyor.İstesem 2 tane daha bağlattırım alt iss firmalarında hız tanımlama sorun olmuyor bildiğnz gibi.Ama zamlardan sonra taahütlü paket almak farz oldu diyip sol aldım ve memnun olsaydım gıbırneti kapattıracaktım aslında memnunumda ama 50 den yukarısını satmıyor adamlar altyapı yetersiz diye.İşin komik tarafı ise 2.bağlantım olan gıbırnette yine aynı altyapıda 100 mibt bağlantı alıyor oluşum :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
2 yıl
Er

benim de benzer sorunum var. başka bir taahhütsüz iss'den 81-82 mbps rahatça aldığım adrese maksimum 50'lik paket verebiliriz diyor SOL.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
2 yıl
Yüzbaşı

hocam kusura bakmayın ama SOL gibi DSL altyapısı konusunda sadece al-sat yapan berbat müşteri desteği olan şirketlerden hizmet alıyorsunuz, sonra burada neden olmuyor diye üzülüyorsunuz. hata sizin, sol almayın, alıyorsanız da kendi altyapıları varsa alın. bu adamların derdi sizin böyle sorunlarınızı çözmek değil ki, olabilecek en en en az sorunla bu hizmeti "satmak".

türknet düşünün (kullandığım için söylüyorum), tt düşünün, o zaman görün DSL hizmetini. boşuna moralinizi bozmayın.



G
2 yıl
Binbaşı

Hocam onun sebebi benim de test ettiğim üzere kendi crm lerinde o hız tam destekli görünmüyor ise alt paket satılıyor.

Kendi evimde 65 mbps VDSL mevcuttu, ben 50 lik paket alabildim. İstersem de Agent bana 100 lük paket giremedi. Onların iş süreci artık.


@cnsplendidninja
Buyurun hocam,
https://m.superonline.net/hakkimizda/teknolojik-altyapi/vae-ve-yapa-altyapisi



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cnSplendidNinja , @Pablo Aimar
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.