Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1251
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Televizyonda kurulum saçmalığı
B
2 yıl (3684 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Avrupada amerikada tv alıp sadece ayağını ve kablosunu takıp açıyorsun açtığında kurulum ekranı geliyor ve kuruyorsun ancak seneler sonra yeni bir televizyon aldım ve yine saçma teknik servis kuracak muhabbeti olduğundan evdeki televizyonun kutusunu açamıyorum ve kuramıyorum çok büyük saçmalık televizyonun üreticisinde olmayan bir şey bizim ülkemize gelince çıkıyor yine kaç gün bekletecekler sonra gelip garanti satmaya çalışacaklar ek binlerce liralara yaptıkları da sadece ayak montajı ve kanal listesi yükleme olacak

şimdi diyeceksiniz kutudan bozuk çıkarsa vb ölü piksel yada ışık sızması çıkarsa diye ama hangi servisin umrunda bu aldığın yere iade et diyorlar baştan savıyorlar hep kurulum olup olmamasının bir anlamı olmuyor

isteğe bağlı olması lazım bu kurulumun anlamayan yada uğraşmak istemeyene gelmesin arkadaş bıktım artık bir şey alınca sevinemiyorum bile

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



D
2 yıl (5855 mesaj)
Yarbay

Sanki nüklleer reaktörlü televizyonlarda bize bilmiyormuş muamelesi yapıyorlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
2 yıl (3684 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Telefonda garanti satmaya çalıştılar dediğim gibi

Servisten genç cocuk geldi türksat kanallarını kurdu bekle ölü piksel bakalım dedim zaten 3 tane aynı bölgede olması lazım falan dedi dedim yok öyle bir şey emsal dava var televizyon kusurlu sayılır bir tane bile olsa Türkiye yasalarında bu böyle.
yok bize öyle fabrikadan diyorlar falan dedi ve ben daha ölü piksel testi bile yapamadan gitti hatta gittiğinde daha televizyonun şeffaf filmini açamamıştım ne kumandayı anlattı ne televizyonun özelliklerini ne tvyi güncelledi sadece türksat kanal ekleyip garanti hakkında yanlış bilgi verdi bunun için bekledim birde


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Demir1357
D
2 yıl (5855 mesaj)
Yarbay

çok ilginç hocam aynen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @berk70
N
2 yıl (2230 mesaj)
Binbaşı

Son derece haklı bir sezeniş. Tek mantıklı açıklaması "cihazda bir arıza, sıkıntı varsa servis tesbit eder, tutanak tutar" olurdu ama, öyle olsa bile gerek satıcılar gerekse distribütörler sorumluklarını yerine getirmiyorlar. Eve servis gelse, panel arızalı çıksa yaşanacak sorunların eve servis gelmeden kendi başımıza kurduğumuzda yaşanacaklardan farklı olmaması insanı isyan ettiriyor bu zorunluluğa karşı.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.