Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
530
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yanlış model buzdolabı geldi, garantisi başladı. İade almıyorlar?
Y
2 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Durum şu:

* babam annemin beğendiği modeli değil, tamamen alakasız bir modeli -yanlışlıkla- mağazadan alıyor.
* sabah buzdolabını getirip kuruyorlar, annem kendi seçtiği model olmadığını fark ediyor fakat servis garantiyi başlatmış, dolap fişe takılmış.
* mağazayı aradığımızda garantinin başlamış olduğunu, değişim olmayacağını söylüyorlar.

Şimdi ben devreye girip değişim için talepte bulunacağım. Fakat bunun yasal dayanağı nedir? Mağazaya ne diyebilirim? Gerçekten iade/değişim hakkımız yok mu?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



K
2 yıl
Yüzbaşı

Malesef bu konuda iade hakkınız yok değişim içinse ürün kullanılmış durumda olduğu için 2. ele düşüyor faturada belirtilen model ile size gelen model farklı olsaydı iade edebilirdiniz.



M
2 yıl
Yarbay

Başlık hatalı. Yanlış model gelmemiş, alan kişi annenizin seçtiği modeli almamış. Keşke kurulum anında fark edilseydi ve fişe takılmamış olsaydı. Bu durumlarda maalesef müşteri memnuniyeti haricinde değişim yapmazlar ve mevcut piyasayı düşününce bu bile mümkün gözükmüyor.



C
2 yıl
Yarbay

agaa bu anamın istediği model değil diye iade edemezsin. bi zahmet baban düzgün alacaktı. geçmiş olsun. onu öyle kullanacaklar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.