* babam annemin beğendiği modeli değil, tamamen alakasız bir modeli -yanlışlıkla- mağazadan alıyor. * sabah buzdolabını getirip kuruyorlar, annem kendi seçtiği model olmadığını fark ediyor fakat servis garantiyi başlatmış, dolap fişe takılmış. * mağazayı aradığımızda garantinin başlamış olduğunu, değişim olmayacağını söylüyorlar.
Şimdi ben devreye girip değişim için talepte bulunacağım. Fakat bunun yasal dayanağı nedir? Mağazaya ne diyebilirim? Gerçekten iade/değişim hakkımız yok mu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Malesef bu konuda iade hakkınız yok değişim içinse ürün kullanılmış durumda olduğu için 2. ele düşüyor faturada belirtilen model ile size gelen model farklı olsaydı iade edebilirdiniz.
Başlık hatalı. Yanlış model gelmemiş, alan kişi annenizin seçtiği modeli almamış. Keşke kurulum anında fark edilseydi ve fişe takılmamış olsaydı. Bu durumlarda maalesef müşteri memnuniyeti haricinde değişim yapmazlar ve mevcut piyasayı düşününce bu bile mümkün gözükmüyor.
* babam annemin beğendiği modeli değil, tamamen alakasız bir modeli -yanlışlıkla- mağazadan alıyor.
* sabah buzdolabını getirip kuruyorlar, annem kendi seçtiği model olmadığını fark ediyor fakat servis garantiyi başlatmış, dolap fişe takılmış.
* mağazayı aradığımızda garantinin başlamış olduğunu, değişim olmayacağını söylüyorlar.
Şimdi ben devreye girip değişim için talepte bulunacağım. Fakat bunun yasal dayanağı nedir? Mağazaya ne diyebilirim? Gerçekten iade/değişim hakkımız yok mu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.