Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
932
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Satın alınan ürün arızalı çıkması ve servis raporu
C
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

2022 temmuz ayında fiyatını uygun bulmamdan dolayı aracımın baskı balata setini parçacıdan 17.500tl ye aldım. 2023 ocak ayında parçayı takması için ustama götürdüm. Usta parçanın takılmadığunı ve arızalı olduğunu belirtti ve parçacıya gittik. Parçacının sürekli çalıştığı usta da denedi ve parçanın arızalı olduğunu belirtti. Bunun üzerine parçacı üreticiyi arayarak parçaya değişim keseceğini belirtti. Servis parçayı göndermesi ve kontrol etmeleri gerektiğini söylediğinde parçacı aracın 2 ay bağlanmasının doğru olmayacağını söyleyerek parçayı değiştireceğini belirtti. Bunun üzerine yeni parçayı verdi ve taktık, düzgün şekilde çalıştı.
Bugün parçacı tarafından aranarak servisin rapor yazdığınınusta hatasından dolayı arızalandığını belirtti ve değişim yaptığı parçanın ücretini talep etti. Ustam kullandığı aparatın kodunu içerek görselini bana iletti. Servis raporda xxx ref kodlu aparatla yapılması gerektiğini belirtmiş ancak ustam o kodun kutu üstünde olduğunu asıl parça kodunun parça üzerinde işli olan olduğunu belirtti.
Şimdi burada nasıl bir yol izlenmeli? Parçacı aradaki adam olduğu için ücret ödenmeli mi, dava mı açılmalı yoksa tüketici hakem heyeti mi? Bilgilendiren olursa sevinirim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.