Konuyu açmamdaki amaç bilgilendirme, alacak kişileri tekrar düşünmeye sevk ve durum ile alakalı neler yapabilirim veya sonucu ne olur gibi yorumlara ulaşabilmektir.
31.12.2022' Teknosa forum bornova dan kızım için TCL MT42X saati hat ile birlikte aldık. İlk gün pek anlayamasakta saate konuşma problemi var. Sorunu basit şekilde özetlersem
'' karşılıklı konuşma sırasında ben konuştukça kızımdan gelen sesler sürekli kesintiye uğruyor. Hat kesintisi gibi değil, yazılım kesiyor gibi geliyor '' ...
En yakın tabir ile anlatabileceğim bu. Kısaca ikili konuşma iletişim süreki sekteye uğruyor. Kendimizce güncelleme, telefon değişimi, hat denemeleri, saati formatlama gibi yapabileceğimiz çözümlere ilişkin denemeler yaptıysak çözüm olmadı. akabinde 6 gün sonra mağazaya götürdüm. Pek tabi iade almayıp servise gönderdiler. KVK izmir' e ulaşan saat, buradan istanbul yüksek seviyeye gönderdildi. Öğrendim ki TEKNOSA akıllı saatleri yanlış servise yollamış. Bu yüzden 5 gün kaybettim. İstanbul yüksek seviye ( gülme geliyor ) de bölge servisine yollamış. Bizim saat servis servis dolanyor. Vakit kaybetmeden Tüketici hakları hakem heyetinden doğrudan iade davası başvurusu açtım. Teknosa' ya bırakırken de tek şartım iade idi. Zaten benim karşılaştığım sorunu gerçek anlamda TEST edeceklerini düşünmüyordum. karşılıklı cihazı bağlayp X kişi ile konuşup sorunu tespit edeceklerine şaşardım. Pek tabi öyle de oldu. dün itibari ile aynı gün cihaz tarafıma sanıyorum ki geri gönderiliyor.
Diyorlar ki sen malsın bu aleti kullanmayı becerememişsin. :D
TCL zaten bi haber cihazdan. Teknosa ne yapsın, KVK doğru güzgün test edemesin. Ben anlamadım bu işten. Şu an THHH ile süreç devam edecek. Öneriniz var mı ? Veya bu işin sonu neye varır? İşimiz gereği bu tür cihaza ihtiyacımız çok olmakta.
kimseyi yönlendirmek istemem ama ben şahsen böyle palahı bir cihazı bu kadar işlevsiz halde almış olmak kendimi aptal hissettirmeye yetti. Konum görünümü sıkıntılı, Konuşma sorunu yaşadım... Her marka da olabilir de çözüm nerede ???? GPS olmayan, baz istasyonu konum tabanlı bir saat almadığıma pişman oldum...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Resime gitmek için tıklayın > TCL ile görüşmeye çalışsamda biz bilmeyiz, KVK bilir diyorlar. İdda ediyorum ki KVK uzmanları gerekli yeterlilikte test etmediler. Hakem heyeti ile devam....
Bende KVK yi şikayet edeceğim , tcl S600 kulaklık aldım kutu şarjı full olmasına rağmen kulaklıkları koyuyorum 4 5 gün sonra kulaklıkları çıkarınca ne kulakligin ne de kutunun şarjı kalmiyordu, KVK ya başvurdum 5 günde şarj Felan kalmiyor diye adamlar 3. Gün cihaz diğerleri ile katsilastirildi sorun yok dendi,
Tüketici hakem heyeti ne başvuracağım, ders olsun bana KVK ile çalışan firmaları kullanma gidip Samsung Apple almadima pişman oldum.
31.12.2022' Teknosa forum bornova dan kızım için TCL MT42X saati hat ile birlikte aldık. İlk gün pek anlayamasakta saate konuşma problemi var.
Sorunu basit şekilde özetlersem
'' karşılıklı konuşma sırasında ben konuştukça kızımdan gelen sesler sürekli kesintiye uğruyor. Hat kesintisi gibi değil, yazılım kesiyor gibi geliyor '' ...
En yakın tabir ile anlatabileceğim bu. Kısaca ikili konuşma iletişim süreki sekteye uğruyor. Kendimizce güncelleme, telefon değişimi, hat denemeleri, saati formatlama gibi yapabileceğimiz çözümlere ilişkin denemeler yaptıysak çözüm olmadı. akabinde 6 gün sonra mağazaya götürdüm. Pek tabi iade almayıp servise gönderdiler. KVK izmir' e ulaşan saat, buradan istanbul yüksek seviyeye gönderdildi. Öğrendim ki TEKNOSA akıllı saatleri yanlış servise yollamış. Bu yüzden 5 gün kaybettim. İstanbul yüksek seviye
Vakit kaybetmeden Tüketici hakları hakem heyetinden doğrudan iade davası başvurusu açtım. Teknosa' ya bırakırken de tek şartım iade idi.
Zaten benim karşılaştığım sorunu gerçek anlamda TEST edeceklerini düşünmüyordum. karşılıklı cihazı bağlayp X kişi ile konuşup sorunu tespit edeceklerine şaşardım. Pek tabi öyle de oldu. dün itibari ile aynı gün cihaz tarafıma sanıyorum ki geri gönderiliyor.
açıklama ise şu;
< Resime gitmek için tıklayın >
Diyorlar ki sen malsın bu aleti kullanmayı becerememişsin. :D
TCL zaten bi haber cihazdan. Teknosa ne yapsın, KVK doğru güzgün test edemesin. Ben anlamadım bu işten. Şu an THHH ile süreç devam edecek.
Öneriniz var mı ? Veya bu işin sonu neye varır? İşimiz gereği bu tür cihaza ihtiyacımız çok olmakta.
kimseyi yönlendirmek istemem ama ben şahsen böyle palahı bir cihazı bu kadar işlevsiz halde almış olmak kendimi aptal hissettirmeye yetti.
Konum görünümü sıkıntılı, Konuşma sorunu yaşadım... Her marka da olabilir de çözüm nerede ???? GPS olmayan, baz istasyonu konum tabanlı bir saat almadığıma pişman oldum...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asyagrafik -- 15 Ocak 2023; 15:24:53 >