X bir firmadan nisan 2022 tarihinde bir güneş gözlüğü satın aldım. Firma yanlış ürün gönderdi. Halbuki faturada vs güneş gözlüğü yazıyordu. Aradım, destek olmadılar.
THH'ye başvurdum. Sürecin sonunda haklı bulundum ve gözlüğün tarafıma gönderilmesine karar verildi. Fakat firma ücret iadesi yaptı ve karara uymadı. 1 aydır defalarca çağrı merkezleriyle irtibata geçtim ama verdikleri cevap " marka bazlı bir ilerleme sağlayamıyoruz " size sunabileceğimiz bir çözüm yok oldu.
Böyle bir durumda ne yapılabilir? Hiç karşılaşan oldu mu acaba?
Saygılarımı sunarım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
X bir firmadan nisan 2022 tarihinde bir güneş gözlüğü satın aldım. Firma yanlış ürün gönderdi. Halbuki faturada vs güneş gözlüğü yazıyordu. Aradım, destek olmadılar.
THH'ye başvurdum. Sürecin sonunda haklı bulundum ve gözlüğün tarafıma gönderilmesine karar verildi. Fakat firma ücret iadesi yaptı ve karara uymadı. 1 aydır defalarca çağrı merkezleriyle irtibata geçtim ama verdikleri cevap " marka bazlı bir ilerleme sağlayamıyoruz " size sunabileceğimiz bir çözüm yok oldu.
Böyle bir durumda ne yapılabilir? Hiç karşılaşan oldu mu acaba?
Saygılarımı sunarım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.