K

Yüzbaşı
07 Mart 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
162 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
K
3 ay
3.5 SATA HDD KIZAĞI
Arkadaşlar selam, kasa için 3.5 sata hdd kızağı arıyorum. Ama internette her yerde 2.5 to 3.5 ürünler var. Ben mi yanlış aratıyorum acaba? Yardımlarınızı bekliyorum...
K
3 ay
ASUS TUF GAMING B460-PLUS ve INTEL Core i5 11400 2.6GHz Uyumu
Arkadaşlar selam, bu iki ürünü satın almış bulundum. Anakart soket uyumu 1200 olsa da itopyanın sitesinde uyumlu değildir yazıyor. Beni aydınlatabilecek var mı?
K
2 yıl
15 ekimde booking.com ref kodları kullanıma kapatılıyor. İşte elimdeki bazı referans linkleri :
K
2 yıl
Yeni bilgisayar hiç bir şekilde açılmıyor, Anakarta güç gelmiyor. Acik yardım!
Merhaba, iyi haftalar. Olayı kısaca özetleyecek olursam yeni aldığım bilgisayarımı gerekli kablo bağlantılarını gerçekleştirmeme rağmen bir türlü açılmasını sağlayamadım.

Aynı kasayı daha önceden de kullanıyordum. Eski sistemin bileşenlerini söktükten sonra yeni olanları taktım ve kablo bağlantılarını gerçekleştirdim. Ekran kartının ışığı yanmasına rağmen anakartın ışığı yanmıyor ve bilgisayar açılmıyor.

Bileşenler:

İ7 7800
Gigabyte z370 hd3
Corsair lpx vengeance 2x8 gb 3200 mhz ram
Psu 750+80

Her şeyi en baştan tak-çıkar yaptım
Kabloları kontrol ettim
Ön panel kablolarını doğruladım

Çaresizim şu an arkadaşlar bilenler bi el atsın lütfen.
K
2 yıl
i7 8700 e anakart önerisi
Merhaba iyi günler işlemcim için f/p anakart arıyorum ama başarılı olamadım. Önerileriniz bekliyorum..
K
2 yıl
Arkadaşımın yolladığı eşyaya 65 liralık Gümrük vergisi çıktı.
Merhaba, yurtdışından arkadaşımın gönderdiği kargoya 65 liralık gümrük vergisi çıktı bu normal midir? İtiraz edebilir miyim? Bi bilen çıkar inşallah :)
K
2 yıl
Bina giriş kapısı yaptıracağız hiç bir bilgimiz yok.
Merhaba arkadaşlar, bina giriş kapısı yaptıracağız. İnternete şöyle bir göz attım; fiyat yazan yerler, fiyatlarımız m2 cinsinden hesaplanmaktadır yazmış. Altınada 1200 TL yazmış. Yani m2'si 1200 TL'mi yoksa kapının fiyatı mı o? Hiç bir şey anlamadım, şu konularda biraz fikri olan aydınlatabilir mi? Çok teşekkürler :)
K
3 yıl
1v1y İadeleri
Arkadaşlar 1v1y'den son 1 ayda iadesini alabilen oldu mu? Alamayanlar napmalı? Bilgisi olan var mı
K
4 yıl
Türkiye'de adam akıllı bir sağlayıcı var mı?
Önce 11 yıllık türktelekom daha sonrada 4 aydan beri devam eden bir Türknet internet müşterisiyim. Belli aralıklarla internet ya yavaşlar, ya kopar ve uzun bir süre gelmez. Yok ana hattınızı modeme bağlayın da falanda filanda.. Hocam sorun 1 aydır yoktu 2 dk önce olmaya başladı. Olsun siz genede takın, hat değerlerini kontrol etmemiz geremektede efendim.

Ya hafız cernde atomları birbirine çarpıştırmıyorsun ki. Norveçin kullanıcılarına aylık 5€ gibi cüzzi bir miktara verdiği 100 mbps lik internetin 10 da 1 ini bana vermeye çalışıyorsun, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu arkadaş?

Biraz içimi dökeyim dedim..

Neyse, İzmir'de ikamet ediyorum dostlar, öyle aşırı yüksek mbps ler istemiyorum. Bir şey indirirken, izlerken, günlük internet kullanımı esnasında ve mümkünsede twitch yayını yaparken upload hızının bana yeteceği bir internet sağlayıcısı arıyorum. Var mıdır böyle bildiğiniz bir firma?
K
4 yıl
Yeni youtube kanalı
Merhaba arkadaşlar, son zamanlarda düzenli olarak paylaşımlarına devam ettiğim bir youtube kanalım var. Elimden geldiğince özgün içerikler üretmeye çalışıyorum. Sizin içinde sakıncası yoksa kanalım hakkındaki eleştirilerinizi duymak isterim. Linki aşağıda verdim, şimdiden teşekkür ederim.
https://www.youtube.com/kirve
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.