SAIL olarak kalması daha mantıklı değil mi? Her ne kadar SAIL da bir kısaltma olsa anlamı yelken, yelkenliye(gemi) gönderme. Yine de sen bilirsin, şahsi görüşüm bu. |
Aslında sende doğru söylüyorsun kafam Türkçe açılımına takıldı olabildiğince herkese soruyorum. En mantıklısı da SAIL kalması gibime geliyor çünkü açılımı oyunun neredeyse hiç bir yerinde gözükmüyor açılımı sık sık gözükse onun kısaltmasını kullanmak o zaman mantıklı olurdu. |
Başarılar. Oyunu oynarsam test edip bilgilendirmeye çalışacağım. |
Yama güncellenmiştir. |
Yaratıkların tamamı Türkçeleştirildi. Yaratıklarla ilgili dosyalar ve görev dosyaları baştan sonra elden geçirildi, alakalı tüm yerler yeniden düzenlenip çevirildi. Bir çok diyalog yeniden yazıldı ve düzenlendi. Textboxların dışına çıkan yazılar tekrar yazıldı. Olası bi çökmeye karşın tüm dosyalar tek tek kontrol edildi... ki hiç bi tane sorun bulamadım. ( ?° ?? ?°) |
Kolay gelsin. Eline, emeğine sağlık. @kejdurapa Başkan Türkçe Yama'yı Steam Atölyesi dışında paylaşman mümkün mü ? Arşivime eklicem de.![]() |
Tabi paylaşabilirim zaten çeviriyi bitirdiğimde paylaşacaktım. Dosyayı mods klasörüne atman yeterli. https://drive.google.com/file/d/1i3FUjHS_sMCIVKDkNnGQcqnuRk_fYt9Z/view |
Eline Emeğine Sağlık Hocam... |
Beyler sağlam bi güncelleme yaptım denerseniz çok sevinirim. Atölyede oylama yapıp yorum bırakırsanız çok mutlu olurum. |
Teşekkürler. Game pass ile indirdim oyunu ama yamayı hangi klasöre atmam gerekiyor bulamadım, ayrıca oyunun ayarlar kısmında da dil seçeneklerini görmedim ![]() Edit: assets klasörüne atmıştım, oyun ana menüsünde sağ alttaki kısımdan bakınca mod menüsünde görüyorum ama Türkçe olmadı. |
Starbound'un içine mods adında bi klasör oluşturup .Pak dosyasını içine atmanız yeterli. Bi tekrar deneyin olmazsa farklı bir şekilde deneriz. |
Teşekkürler, halletim. Bu arada oyunun kurulu olduğu yere değil de, belgelerin içindeki Starbound klasörünün içinde oluşturmak gerekiyor. C:\Users\XXXXX\Documents\Starbound |
Garip bende farklı çalışıyor. Belgelerime atmayı deneyeceğim bakalım ne olucak. |
Yama için teşekkürler. Bu yama vesilesi ile oyunu hemen tekrar yükledim. Bende steam den orjinal versiyonu yüklü ve yamayı "mods" klaörüne atıp denedim, çalışıyor, herhangi bir sorun şimdilik gözlemlemedim. Yama için tekrardan teşekkür ederim, elinize emeğinize sağlık... |
Selam mercek kullandığım zaman ingilizce olarak çıkıyor bu normalmi? < Resime gitmek için tıklayın > |
Steam atölyesinde yamaya abone olarak da indirebilirsiniz daha rahat ve kolay ayrıca güncellemeleri de otomatik olarak almış olursunuz. |
O kısımları henüz çeviremedim zırhların düzeltilicek yerleri var onları bitirince objelere geçeceğim lakin çeviri bu aralar çok aksadı okul tatil olduğu için kızımla ilgilenmem gerekiyor. |
Ivır zıvırdan tutun arcade oyunu bile Türkçe.
Güzel Deneme! Arcade oyunu da dahil.
Orijinalinden daha kaliteli diyaloglar ve bir çok alana özenle hazırlanmış alternatif gelişmiş diyaloglar.
Kalan yerler;
3k dosyadan oluşan objeler.
Yama PATCH dosya türü ile hazırlandı,
Bu orijinal dosyalar yerine 2. bi dosya kullanılması anlamına geliyor.
Yani herhangi bi mod çakışması yaşanmaz,
Sadece ilgili satırlar değiştirilir orijinal satırlar aynı kalır kodlar değiştirilmez oyununuz vanilladan farksız olur,
Yüklediğiniz modlar yama dosyalarına dokunmuyorsa Türkçe yama bozulmaz buna karşın ek olarak mod önceliği de ayarlandı yani yama diğer modların da üzerine yazmakta.
Türkçe yama ile beraber oyuna yeni bi karakterle başlamanızı tavsiye ediyorum.
Oyunun kayıt yapısı yüzünden kaydınızda ki yazılar ingilizce olarak kalacaktır ta ki yeni bi yazı girdisine kadar, yeni alacağınız tüm görevler Türkçe olacaktır eskileri ise orijinal kalacak.
*Bu yeni karakter mecburi demek değil bu konuda tabi ki özgürsünüz.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kejdurapa -- 13 Mart 2024; 22:4:6 >