Başka bir tarayıcı ile deneseniz, olmazsa mobil cihaz uygulamasıyla deneseniz. Anlaşılan teknik bir sorun var. İletişim bölümündeki bilgileri kullanıp yazın isterseniz, destek isteyin. Kolay gelsin.
ESHOT a telefon ettim. Şu an elektronik altyapı işlerini yürüten İzmir teknoloji adındaki firmaya aktardılar. Oradaki yetkili tüm kart altyapısının ESHOT tan İzmir teknolojiye aktarıldığını o nedenle şu an sistemde çalışma olduğunu ve sisteme giriş yapılmadığını söyledi. Ne zaman düzelir dediğimde ise bir tarih veremedi. arkadaşlar 2-3 haftadır konuyla ilgili çalışıyorlar dedi sadece.
Önceden İzmir belediyesi kentkart isimli firma ile çalışırken hiçbir sorun yaşanmıyordu. Bu firma ile anlaşmazlık yaşayıp çalışmaları sonlandırdıktan sonra kendi altyapıları ile sürekli sorun çıkıyor maalesef. Umarım bu kez düzgün bir sistem kurarlar ve yaşadığımız son sorun bu olur.
Türkiye’de böyle sorunlar yaşanıyor maalesef, bizde işler yavaş ve sıkıntılı ilerliyor, ülkenin hali böyle. İnsanlarımız değişse keşke. Umarım sizi çok oyalamazlar da halledersiniz.
ESHOT online işlemlere giremiyorum arkadaşlar. Yeni şifre almak istediğimde de SMS doğrulama için gönderdiği şifreyi girdiğimde sayfa ilerlemiyor. SMS doğrulama sayfasında takılı kalıyor.
Sizde de benzer durum var mı ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.