Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
2250
Tıklama
20
Öne Çıkarma
ÇÖZÜLDÜ(YENİ ÜRÜN TESLİM ALINDI)! LENOVO VE İTOPYA İLE YAŞADIĞIM MAĞDURİYET
M
3 yıl (2837 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

21/05/2022
Tarihinde Ankara Itopya mağazası ürünü sıfır cihazla değişimini ve teslim etti tarafıma. Tekrar teşekkür ediyorum ilgileri ve alakaları için. Yeni cihazı beraber kontrol ettik herhangi bir sorun sıkıntı mevcut değildi. Özellikle Ankara mağazasındaki müşteri hizmetlerine ayrı parantez açmak istiyorum. Gerçekten ilgililer ve güler yüzlüler. Ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Hepsine selam olsun.

Tekrar Merhabalar.

Uzun bekleyiş ve uğraşlar sonucu sorunum çözüme kavuşturuldu. Itopya son derece erdemli davranarak cihazın değişimine karar verdi. En kısa sürede nihayete erdirilecek.
Bu süre zarfında başta Ankara mağazası ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Bu süreç zarfında destek olan her kişiye minnettarım. Sonunda çözüme kavuştu. Şimdi yeni cihaz siparişi verildi ve bunu beklemekteyim.

Merhaba biraz uzun bir yazı olacak ancak adım adım gitmek istiyorum
 
06.05.2022 faturalı Lenovo IdeaPad Gaming 3 15ACH6 Ryzen 5 5600H 16GB DDR4 RTX 3060 GDDR6 6GB 512GB SSD 15.6" FHD 165Hz FreeDos Notebook adlı ürünü www.itopya.com adlı siteden aldım. Cihaz elime 07.05.2022 tarihinde ulaştı. Aynı gün Leptop paketinden çıkarıldığı sırada leptop jelatinlerinin alelade şekilde sarıldığını gördüm ancak acil olduğu için durum bunu önemsemedim ancak ekranı kaldırdığımda ürünün ıslak mendille veya başka bir temizleme beziyle silindiğini ve her yerinde lekeler olduğunu gözlemledim.(Resimler mevcut) ardından bilgisayarı açıp Windows kurduğumda ise klavye ışıklarının (Backlight)(RGB) çalışmadığını ve klavyenin arasında toz pislik olduğunu da gözlemledim. Belli ki bana iade ürün yollanmış üstüne fabrikasyon hatalı. Bunun üzerine ITOPYA Ankara mağazasına gidip durumu bildirdim bana verdikleri cevap Windows kurduğunuz için yok cihaz kaydı başlamış 14 günlük cayma kaydını kullanamazsınız, biz kontrol ettik bu iade ürün değil vs. Hikayesi anlatıldı (resimler mevcut mail ile kayıtlı şekilde bana yollandı) ve servisten belge alınması gerektiği söylendi ama öyle bir şey yok. Cihaz 09.05.2022’de BDH servisine yollandı 10/05/2022 tarihinde ellerine ulaştı. (resimlerde bulunan talep ile) BDH servis şaka gibi cihazı onarmış üstüne pişkin bir şekilde ( Klavye RGB ışığının kablosu çıkmış takıldı diye not düşmüş) ve ürünü geri yollamış DOA verilemedi onarıp yapıldı. Bunun üzerine ITOPYA bölge LENOVO müdürüyle ve LENOVO müşteri hizmetleri yetkilisiyle görüşüp tekrar cihazın servise tekabül ettirdim. LENOVO müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde dediler ki nasıl böyle bişey olabilir o klavyenin sökülmesi için bütün kasanın sökülüp anakartın çıkarılıp takılması lazım, kabul edilemez daha 1 günlük ürün bile değil kesin iade veya değişim yapılması gerekli diye konuştu. Üstüne cihazın garantisi 2021 Aralıkta başlamış bu yüzden de olabilir dendi garanti güncellenmesi gerektiğini beyan ettiler. Bunun üzerine ITOPYA’dan Seri No yazan fatura talep ettim ne cevap geldi ne bir şey. LENOVO’ya yazıyorum onlarda Faturada seri no yazması gerektiğini beyan ediyorlar. Bu iki firma beni rezil etti. Bu yüzden onlarla uğraşmak yerine İngiliz servise ulaştım ve sadece fatura yeterli görüldü garanti güncellendi ancak oda maalesef gerçek dışı çıktı. Neyse cihaz bugün itibariyle tekrar servise gitti ve LENOVO müşteri hizmetlerinden aldığım cevap şu oldu. Cihazda bir problem yok şuan fabrikasyon hatalı değil. İlk başta getirseydiniz kesin rapor verirdik. Böyle böyle ilk seferde bu talep edildi diyorum. Bu seferde ITOPYA bunu talep etmemiştir diyorlar. Bakın servise yollanırken açıklama yazıldı diyorum evrağı beyan ediyorum. Cihazı kullanın ilerde herhangi bir hata alırsanız o zaman bakarız diyorlar. Şaka gibi bir süreç işliyor. Tabi ki bu işin sonucu mahkeme. ITOPYA,LENOVO,BHD SERVİS. Bir daha LENOVO mu ? asla.


@itopya.com @itopyacom

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


Bu mesajda bahsedilenler: @itopya.com , @itopyacom
kardeşim inşallah çözüme ulaşırsın milyon dolarlık firmalar basit firmalara satış yapma hakkı verirse böyle mağduriyetler devamlı yaşanır 2.el ürün sıfır diye satmışlar b...
Yoruma Git
Yorumun Devamı caniggia1 - 3 yıl +4
W
3 yıl (14952 mesaj)
Moderatör

Geçmiş olsun hocam. Umarım çözüme ulaşır.

Takip.



S
3 yıl (11814 mesaj)
Yarbay

Gerçekten rezillik, geçmiş olsun. Bir dolu para veriyoruz şu cihazlara ve kullanılmış olmasını geçtim, cihaz arızalı çıkıyor. Umarım hakkınızı alırsınız hocam.



M
3 yıl (7759 mesaj)
Yarbay

Çok geçmiş olsun hocam



Q
3 yıl (518 mesaj)
Yüzbaşı

Rezalet ötesi bir durum. Resmen kullanılmış ürünü sıfır diye satıp, insanları saf yerine koyuyolar. Umarım en kısa sürede durum çözüme kavuşur.
Çok geçmiş olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
3 yıl (807 mesaj)
Yüzbaşı

Çok geçmiş olsun. Maalesef böyle büyük firmalardan da böyle rezalet görmek çok üzücü.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
3 yıl (13576 mesaj)
Yarbay

Valla geçen gün ben de itopya dan ürün aldım aklıma düşürdün hocam. Takip



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

G
3 yıl (365 mesaj)
Çavuş

büyük rezillik, geçmiş olsun...



T
3 yıl (319 mesaj)
Yüzbaşı

geçmiş olsun İnşallah çözüm bulunur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
3 yıl (1572 mesaj)
Binbaşı

Geçmiş olsun. Bu tarz durumlarda ürün almadan önce teknoloji mağazalarına da bakmanızı öneririm. Aynı ürünün 8 GB ram ve Windows lu hali 16999 TL den sattılar. 500tlye tam yükselmek daha mantıklı. Tüketici hakem heyetine başvurmak en iyi çözüm bilginize servisle bu kadar uğraşmayın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
3 yıl (1 mesaj)
Er

Paranızla rezil olmuşsunuz aslında firmanın sizin peşinde.kosmasi lazım mağduriyet inizi giderelim diye. Aslında birlik olup böyle yapan firmalardan alışveriş yapmayacağız ki tüketicilerin değerini anlasınlar ona göre davransinlar inşallah istediğiniz gibi.sonuclanir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
3 yıl (3000 mesaj)
Yarbay

umarım mağduriyetini bir an evvel çözerler... 2-3 günlük cihazda problem çıkıyor, Windows kurmuşsunuz iade alamıyoruz da ne demek...Windows kurulmadan cihazın hataları-eksiklikleri nasıl görülebilecek? Kaldı ki ürüne daha önce Windows kurulmuş, seri numarası lenovonun sitesine kaydedilmiş ki garantisi 2021 Aralıkta başlamış... Son 10 yılda 6 adet notebook aldım hepsi de Lenovo olmuştur... Hiç birinin 6 ay öncesinden garantisi başladığını görmedim... görseldeki notebooklarmın tamamını kendim kaydettim ve hepsinin de garantisi aşağı yukarı fatura tarihine denkti. Ayrıca Servis cihazda problem olduğunu da tescillemiş....
< Resime gitmek için tıklayın >



C
3 yıl (1 mesaj)
Er

kardeşim inşallah çözüme ulaşırsın milyon dolarlık firmalar basit firmalara satış yapma hakkı verirse böyle mağduriyetler devamlı yaşanır 2.el ürün sıfır diye satmışlar büyük ihtimal.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
3 yıl (3313 mesaj)
Yüzbaşı

Geçmiş olsun hocam.Ya iade ya da teşhir ürünü vermişler size,zaman kaybetmeden thh'ye verin.



E
3 yıl (1 mesaj)
Er

Umarım tez vakitte çözülür sorununuz hocam. Böyle şikayetler gördükçe bu firmalara güvenim, güvenimiz inanılmaz azalıyor. Yazık insanlar bu paraları verebilmek için neleri feda ediyorlar. Firmaları göreve çağırıyoruz. @itopya.com@itopyacom



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @itopya.com , @itopyacom